![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Vandaag lees ik in de krant dat een zekere F.S. politiecommisaris uit Roosdaal meisjes "bepotelde" en tijdens zijn "actieve-dienst" (in uniform dus om wat méér druk te kunnen zetten op de kandidaat kopers) zijn bijberoep uitoefende.....
![]() Iedereen in Roosdaal wéét dat het de genaamde F. Sonneville betreft, die nog steeds een leidinggevende functie bekleed in de hervormde politiezone waar Roosdaal toe behoort ! ![]() Waarom moet men deze kerel sparen en enkel zijn initialen in de krant plaatsen, de meisjes die hij een levenslang trauma doen oplopen heeft werden door hem ook niet ontzien....... dus voor mijn part mag hij met naam, telefoonnummer en kleurenfoto in de krant komen en op staande voet oneervol ontslag zonder recht op pensioen krijgen.... ![]() De politie...... uw vriend...... kan zo'n individu best missen ! ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen is onschuldig tot zijn schuld bewezen is.... geldt niet voor het Blok?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Er is al meerdere keren een heksenjacht germaakt naar vermeende pedofielen, en er zijn zo al vele levens van onschuldige burgers verwoest. Mij lijkt het raadzamer deze commisaris preventief te schorsen tot het onderzoek afgerond is en er een schuldige aangewezen is. Anders kan hij nog beginnen klagen over procedurefouten a la: iedereen heeft me al schuldig bevonden dus ik kan geen eerlijk proces krijgen-argument.
Zulke mensen zullen hun straf niet ontlopen, en men zal goed zorgen voor dat soort in de gevangenis, waar vooral zijn mede-gevangenen zich over hem zullen ontfermen ![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gebeurt alleen maar in films ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Weet u van welke partij deze man lid is
![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En wie zijn de kandidaat-kopers? kopers van wat? Welk bijberoep? Ben ik dan zo ne slechte verstaander? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() voor zover ik er iets van afweet is die politiecommissaris reeds met pensioen en niet meer in aktieve dienst, het kan zijn dat de feiten zich voorgedaan hebben tijdens zijn dienstjaren ??
Die man had als hobby "zaken doen" dat is kopen en verkopen, maar wat is daar verkeerd aan ? ja toch, als politieman mag dat niet, en zeker niet als commissaris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ICE-MAN hoe kom jij aan de naam F.Sonneville ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() PS zelfs zijn privé telefoonnumer staat erbij !
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() als je uit de streek Groot Roosdaal bent, dan moet jij je toch nog herinneren dat er een paar jaar geleden nog een dergelijk feit (verkrachting) gepleegd werd op een minderjarige door een gewone burger , wie had het onderzoek in handen, en wat was het resultaat ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() Vandaag in de krant gelezen dat de bewuste politiechef tijdens zijn maandenlange "schorsing" (want ze hebben voldoende aanwijzingen van schuld gevonden ) gewoon zijn vetbetaalde wedde gaat blijven voorttrekken........ dank u vadertje staat voor uw gulheid !
![]()
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Hoe weinig verdient dat nu ook weer al politiecomissaris ?
dat waren ze er in dat krantenartikeltje blijkbaar vergeten bij te zetten ! ![]()