![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#501 |
Minister-President
|
![]() Ik had het niet over Karma, maar had het over jou... Dat Karma constructief denkt, staat buiten twijfel.... Maar dat jij per sé elke constructiviteit de grond moet inboren, alleen maar omdat het van iemand van het vws komt, gaat er bij mij niet in (...neen ook niet als zoete koek).
![]() |
#502 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat het ook zij en zonder over iemand specifiek een oordeel te vellen ( behalve dan over chipie, DQ enconsoorten ) - iedereen die vind dat wie niet kan of wil ingeschakeld worden in het productieapparaat ( dat er enkel is voor de verdere verrijking van de rijken ) maar moet kreperen en geen recht heeft op een menswaardig bestaan ( en dus een tweede rangsburger is en alsdusdanig behandeld mag worden ) [SIZE=4]is[/SIZE] mentaal minderwaardig asociaal gespuis en hoort niet thuis in het VWS op dezelfde manier als dat iemand die een bontjas draagt niet thuishoort in Gaia.
En de dag dat dergelijk asociaal gespuis niet uit het vws wordt uitgesloten ( en zeker van het inspraakorgaan ) dan stap ik uit het VWS.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat er verder nog heel wat onrechtmatigheden zijn zoals te weinig betaald (dus uitbuiting) worden, te moeilijke opleidingen, diplomafetisjisme, alleenstaanden met kinderen, enz... weten we ondertussen wel. EN NEEN, het is niet omdat iemand zonder werk zit dat hij moet worden uitgesloten of moet creperen. Ik denk dat mocht IEDEREEN werk hebben (wat uiteraard een utopie is) dat tevens deftig betaald wordt, de armoede voor 99 % is opgelost. Zou tevens de allochtonen-autochtonen discussies volledig wegwerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Burger
|
![]() Citaat:
maar heel zelden heb je eens een paar maanden onafgebroken werk en dan sturen ze je weer terug naar de interim om daar weer opnieuw te gaan zagen achter werk en zo gaat dat nu al jaren zonder uitzicht en als je ook geen auto hebt als jongere kom je altijd op de laaste plaats wat kan ik er aan doen dat mijn ouders het ook niet zo breed hebben?
![]() |
![]() |
#506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar men gaat dat toch niet oplossen met mensen die werk verachten? Die mensen, die moeten zorgen voor de betaalbaarheid van de sociale zekerheid, uitmaken voor werkezels?... Hoevelen zullen denken dat de armoede door werkschuwe pallieters uit de wereld zal geholpen worden? De armoede zal, zoals o.a. Karma vermeldt, door en met iedereen moeten opgelost worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 7 april 2006 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Burger
|
![]() Citaat:
en mensen die zelfstandig zijn geweest en waar het foutloopt die komen ook met een schuldenberg te zitten als jongere ben je dan wel de klos omdat je ouders niet rijk zijn en dan wil je zelf gaan werken om een steentje bij te dragen voor je ouders en dan krijg je nergens een vaste baan, alleen maar prullewerkjes van een paar dagen of weken waar je maar niks mee opschiet zo krijg ik nooit geld bijeen voor een rijbewijs of een auto de maatschappij zegt dan dat we luierikken zijn en dat is niet waar mijn naam is niet rik en ik ben niet lui
![]() |
![]() |
#509 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#510 |
Burger
|
![]() dank u wel
de muizen zijn hier schijnbaar in. maar pas op, klik maar eens op mijn handtekening dan weet je wel waarom ![]()
![]() |
#511 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#512 |
Burger
|
![]() nee, ik ben K. uit S. en ik ken geen noel slangen
![]() wie is dat trouwens ?
![]() |
#513 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#514 | |
Burger
|
![]() Citaat:
nee, dat ben ik zeker niet, zo oud ben ik nog niet ![]()
![]() |
![]() |
#515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet opgeven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#517 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ik had vroeger ook zo een skateboard ga je vaak skaten ?
![]() |
![]() |
#518 |
Banneling
|
![]() de armoede zou opgelost zijn als men de mensen veel minder zou laten betalen voor de huur en zo
------------------------------------- Dat past men allang toe.(sociale woningen) Waarom zou de zogezegde "armoede " dan opgelost zijn ?? Zou u iedereen die een huisje huurt dan minder doen betalen? Wat gaan de eigenaars van die woningen dan zeggen? Wie gaat er uiteindelijk het verschil betalen? Moeilijke vragen , he jong. |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan en wil deze beslissing niet unilateraal nemen maar zal het er met de andere armen over hebben.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |