![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol,ik heb vandaag een staaltje democratie van VWS gezien dat ik nergens anders mocht beleven. Ik ben apentrost tot deze vereneging te mogen behoren
![]() |
#562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik krijg meer en meer de indruk dat bepaalde leden van het VWS een heel andere agenda hebben dat het probleem van de armoede... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Europees Commissaris
|
![]() Moh jong toch. Dacht zelfs niet aan die joint hier op deze draad. De eerste die de boel heeft opgeblazen is kobaf geweest.
Trouwens, citeer dan even hoe ik de boel heb opgeblazen. Moet vast terug te vinden zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat halsstarrig "ik heb gelijk en jij niet"-gedrag en het bijhorende "iedereen die niet "arm" is, moet zijn klep houden en kan geen waardevolle bijdrage leveren"-gedrag, is denk ik één van de fundamentele redenen dat het VWS in deze opstelling nooit degelijk van de grond zal komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Spanje zijn ze niet te beroerd om te gaan werken...ze werken zelfs hier bij ons!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat van menig belg niet kan gezegd worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zijn ze tegen werken...da's geen oplossing hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Minister-President
|
![]() Ik krijg meer en meer de indruk dat sommigen helemaal niet constructief mee kunnen werken aan de oplossingen rond dit thema... Wél commentaar geven, maar nooit iets concreet aanbrengen brengt ook weinig zoden aan de dijk. Eerlijk of niet, de wereld is nu éénmaal niet fair, daar heeft uw soort namelijk voor gezorgd...
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik ben zelfs al eens opgekomen bij gemeenteraadsverkiezingen,daar had ik niet de stem die ik nu heb als(werkende) arme hoor! Voor mij is dit een nieuwe wereld die open gaat. En als ik iets zeg word er degenlijk rekening mee gehouden hoor. Maar CHIPIE troost je hoor,democratie zal je ooit nog wel eens tegenkomen in je leven!
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En tot op heden is men er alleen nog maar in geslaagd knelpunt beroepen te omschrijven als iets van corrupte ambtenaren..cia...en wijven.
Het zullen die wijven zijn...jaloers op loodgieters en metsers en noem maar op! Dat is het! |
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Europees Commissaris
|
![]() ten eerste was dat een opmerking op een andere draad, heeft met deze draad niets te maken.
ten tweede was dat een opmerking van vorige week voor onze bijeenkomst. Op de bijeenkomst hebben we er over gepraat, jij was er niet bij. Verder kan ik wel verstaan dat jij met hand en tand kobaf probeert te verdedigen, hij is immers een persoonlijke vriend van jou. Maar wat je hier nu probeert te insinueren is helemaal niet juist en volledig uit de context. Probeer op deze draad maar eens te vinden wat je beweert (met citaat graag en in de context, dus niet alleen verwijzen naar wat ik heb geschreven maar ook wat kobaf heeft geschreven) |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joints en andere rotzooi behoort tot een luxe probleem in de ontspanningshoek, of verslavingshoek. Niks met werk en armoede te maken. Of toch...als je te stoned bent om wat anders te doen...dan heeft het er alles mee te maken.
Een goede tip uit de armoede beweging zou zijn....helpen afkicken en terug op spoor brengen. Niet het averechtse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat heb ik te maken gehad met het feit dat U als zelfstandige grandioos mislukte?... En toen U zelfstandige was, wat hebt U dan voor de armen gedaan, buiten die vervoegd te hebben, wat uiteraard geen kunst is? ![]() Zal het dan toch altijd de fout van anderen zijn?... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Banneling
|
![]() Voor degenen die het nu nog altijd niet door hebben...
Wat gaat de president-stichter met het VWS bereiken? Buiten wat utopisch gelul op een forum? Zich terugtrekkend in een droomwereld waar niet moet gewerkt worden. Waar de rijken gaan moeten afdokken op straffe van inslag van kop. Welke onnozelaar gelooft daar in? Tssss... In het echte leven heb ik zo'n rare kwiependo's nog niet meegemaakt. ![]() Rijp voor de psychiatrie, dat is't. Laatst gewijzigd door Don Quichote : 7 april 2006 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karma, als andersarme kan jij het begrijpen dat de arme soms een luchtbelletje ziet in een jointje? Even weg van de kei harde maatschappij. Weg van alle domme regels die ons opgelegd worden. Even weg van de ellende, verdriet, en eenzaamheid. Kortom even ontsnappen van de vreedheden van onze samenleving Even geen pijn