![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
wat ik niet begrijp dat is dat er plots zo een bocht v 180 graden wordt gemaakt door twee leden.
vergeet niet dat we geen kaartersclub zijn he het zotste kunnen we eerst verwachten. en dat zal er niet op beteren naarmate we ons doel ooit bereiken ik zou zeggen fasten your seatbelts mannen en vrouwen it s gona be a though ride Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 18:19. |
|
|
|
|
|
#602 |
|
Minister
|
Ik denk dat het demoniseren van werk therapeutisch kan zijn voor een samenleving dat gebaseerd op het arbeidsethos.
|
|
|
|
|
|
#603 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als een leider één ding moet kunnen, is het wel zijn woorden 2 keer te wikken alvorens uit te spreken.
|
|
|
|
#604 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alle dagen slecht weerbericht doet ook geen volk naar zee trekken hé?
|
|
|
|
#605 |
|
|
dat is in een latere fase mambo
in deze fase moeten we provoceren en hard roepen. natuurlijk heb ik niks tegen de werkende mens maar degene die de niet werkende en uitgeslotene basht uit lafheid om naar boven te bashen die kan er gewoon van langs krijgen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 18:21. |
|
|
|
|
|
#606 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#607 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men basht zeker niet degenen die niks heeft en zijn lot tracht te verbeteren. Mensen zien meer dan gezegd wordt!
|
|
|
|
#608 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mambo,een eerlijk vraagje,weet jij wel wat arm zijn is?
|
|
|
#609 |
|
Europees Commissaris
|
Denk er van wat je wil. Als kobaf mijn actieve leden forum van de ene dag op de andere sluit met het excuus dat ik er zelf achter gevraagd heb dan is dat een ban. Zeker als je de totale context in ogenschouw neemt.
Ik voel me alvast uitgesloten omdat ik een eigen mening heb. [SIZE=1](waar hebben we dat nog gehoord)[/SIZE] |
|
|
|
|
|
#610 | |
|
Minister
|
Citaat:
het kuddegeest is wat men met het VWs bestrijden en daarom ook naar boven bashen noemen
|
|
|
|
#611 |
|
|
sorry karma maar als ik als ex gebruiker en ik durf zeggen expert terzake die bovendien arm is geworden door de illegaliteit van cannabis ( en niet door probleemgebruik ! ) niet mijn expertise kwijt kan in vws dan is dat idd een breekpunt voor mij.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
#612 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Morgen zou ik ergens anders gaan kijken dat wel, maar vandaag zou ik eerst eten! Stapje per stapje zo leert een baby lopen.
|
|
|
|
#613 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#614 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#615 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik heb altijd gezocht achter een manier om wat bij te verdienen. Vroeger deed ik 3 jobs. één overdag bij mijn baas, hetzelfde tot s'nachts meestal 1 of 2 uur in de morgen voor mezelf en in de weekeinden ben ik nog portier geweest in een dancing. En nog vele andere zaken ook. En voor ik het vergeet tussendoor ging ik nog een tijdlang naar de avondschool ook. Van 18.00 tot 22.00 uur. Veel tijd om te eten was er soms niet.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 april 2006 om 18:45. |
|
|
|
|
|
|
#616 |
|
Europees Commissaris
|
kan ik volgen en heb dat nooit tegen gesproken. Citeer maar eens waar ik dat wel heb gedaan. [SIZE=1](maar ondanks de talrijke citaten die er nu al zouden moeten gestaan hebben is er maar eentje verschenen uit een andere draad en volledig uit de context)[/SIZE]
|
|
|
|
|
|
#617 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Good luck met je pogingen om je doelstellingen eigenhandig om zeep te helpen |
|
|
|
|
|
|
#618 |
|
|
karma laat ons nu toch stoppen en irl bijeenkomen. Je bent hier bij mij en debbie welkom.
laat je nu toch door een aantal online misverstanden niet gans opnaaien zeg. ps en ik heb je niet geband omdat je deze draad startte maar pas bij posting weet ik hoeveel waarin je zelf je actief lidmaatschap opzegt ( en actief leden forum is enkel voor actieve leden ) . teneinde hier niet voor iedereen de vuile was te moeten buiten hangen heb ik speciaal voor jouw een subforum gemaakt ( = gewerkt ) waar we nog wel discreet kunnen dicussieren. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 18:44. |
|
|
|
|
|
#619 |
|
Banneling
|
|
|
|