Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 april 2006, 20:37   #1161
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

nochthans dat idee van haar met die fietskes om energie op te wekken, als ecologist kan ik daar wel achterstaan.

laat ze in elke gemeente van die fietskes zetten
ik zou zeker af en toe wat gaan trappen

maar als het van moetes is ( dus zonder onvoorwaardelijk basisinkomen )

spijtig dat er zo geen emoticonneke is met ne gestrekte middelvinger
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 20:38.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 20:38   #1162
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
er is wel een ietsiepietsie verschil tss het recht op werk en de plicht om te werken he

cynicus zou dat ook eens moeten begrijpen

heb haar daar ook al op gewezen

als ze nu eens zou spreken over het recht op gemeenschapsdienst tegen een tarief v 5 euro he. wie weet zou ze haar idee dan nog verkocht krijgen

maar ja het zal nog even duren voordat het klootjesvolk de slavenmoraal ( het moeten ) kan loslaten en uit de mentale minderwaardigheid kan opklimmen
Dat is juist, je bent niet verplicht te werken tenzij een gerechterlijke uitspraak u dat opdringt (dwangarbeid)
Maar...indien u een uitkering ontvangt hebt u wel die plicht...of anders gezegd ze hebben het recht die uitkering in te houden. Wat u nog steeds niet verplicht natuurlijk.

Maar anderzijds staat er ook nergens dat u niet verplicht bent te werken en daarvoor recht hebt op een billijke vergoeding.
Misschien zou u dat wel willen...een miljoen allochtonen ijveren daar ook hard voor.

Ik kan dat goed verstaan! Van zodra dat een recht is stop ik ook met alles.
Oud 10 april 2006, 20:38   #1163

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
cynicus zou dat ook eens moeten begrijpen

heb haar daar ook al op gewezen

als ze nu eens zou spreken over het recht op gemeenschapsdienstprestatietoestanden tegen een tarief v 5 euro he. wie weet zou ze haar idee dan nog verkocht krijgen
bij cynicus mag je wel niet veel in herhaling vallen hoor, dus niet tegen haar terug over beginnen he. Doet zij ook niet.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 20:39   #1164

Standaard Man zonder benen moet asperges gaan plukken

Aspergepluk is geen beroep dat men kan uitoefenen zonder benen, zo blijkt.Een werkloze Duitse man moest van het jobcentrum een job uit te oefenen als aspergeplukker. Enig probleem: de man verloor in mei vorig jaar beide benen aan diabetes.

De 47-jarige man uit Berlijn kon er niet mee lachen toen hij de brief van de arbeidsdienst kreeg, die hem vertelde dat hij een job had als aspergeplukker. "Ik heb mijn handicap duidelijk vermeld toen ik me ging aanbieden voor een job. Ze hebben gewoon geen respect voor iemand.

De woordvoerder van het jobcentrum weerlegt dat: "Het was een vergissing. Het dossier van de man werd niet geüpdatet na het jammerlijke voorval vorig jaar." Maar de geschiedenis plaatst het centrum in een slecht daglicht. Vorig jaar kreeg een Duitse vrouw zonder armen en benen geen volledige handicapstatus, 'omdat ze niet gehandicapt genoeg was.' (EdP)

bron
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 10 april 2006, 20:40   #1165
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
bij cynicus mag je wel niet veel in herhaling vallen hoor, dus niet tegen haar terug over beginnen he. Doet zij ook niet.
Was dat cynisch bedoeld?
Oud 10 april 2006, 20:42   #1166

Standaard Lelijkerds mogen gratis spookhuis in

speciaal voor chipie

Mister Bean mag er gratis in van de organisatoren.Lelijke mensen mogen woensdag gratis naar binnen bij de Amsterdam Dungeon. Rechters van de horrorattractie beoordelen bij de deur of iemand lelijk genoeg is. Als iemand is 'goedgekeurd', krijgt die een speciaal op maat gemaakte papieren zak over zijn hoofd om de attractie binnen te gaan.

"We verwachten dat minstens de helft van de mensen die dag voor niets naar binnen mag", aldus een woordvoerster van de Amsterdam Dungeon. "Amsterdam en omstreken telt genoeg lelijke mensen. Iemand die net zo lelijk is als bijvoorbeeld mr. Bean of Ozzy Osbourne komt zo binnen."

Het spookhuis rekent op veel stellen, waarbij één iemand tot lelijkerd wordt benoemd. De Amsterdam Dungeon wil met de stunt laten zien dat het in de wereld niet alleen om knappe mensen draait. "We hopen wel dat mensen het met een korrel zout nemen. Het is niet onze bedoeling mensen te beledigen."

bron
Oud 10 april 2006, 20:42   #1167
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hoe dan ook als het van moetes is dan kan iedereen dik mijn kloten kussen

ik ben geen mentaal minderwaardige gefokte slaaf
Bewijzen graag...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 20:44   #1168

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dat is juist, je bent niet verplicht te werken tenzij een gerechterlijke uitspraak u dat opdringt (dwangarbeid)
Maar...indien u een uitkering ontvangt hebt u wel die plicht...of anders gezegd ze hebben het recht die uitkering in te houden. Wat u nog steeds niet verplicht natuurlijk.

Maar anderzijds staat er ook nergens dat u niet verplicht bent te werken en daarvoor recht hebt op een billijke vergoeding.
Misschien zou u dat wel willen...een miljoen allochtonen ijveren daar ook hard voor.

Ik kan dat goed verstaan! Van zodra dat een recht is stop ik ook met alles.
Wat in vet staat past NIET binnen de ideologie van vws. En wat het rode betreft. Het vws ijvert daar ook voor en dit via de invoering van een [SIZE=4]onvoorwaardelijk[/SIZE] basisinkomen dat iets meer is dan voldoende om in de basisbehoeften te voorzien. Dat werd op de vorige algemene vergadering in unanimiteit beslist

ya basta !

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 20:46.
Oud 10 april 2006, 20:44   #1169
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
speciaal voor chipie

Mister Bean mag er gratis in van de organisatoren.Lelijke mensen mogen woensdag gratis naar binnen bij de Amsterdam Dungeon. Rechters van de horrorattractie beoordelen bij de deur of iemand lelijk genoeg is. Als iemand is 'goedgekeurd', krijgt die een speciaal op maat gemaakte papieren zak over zijn hoofd om de attractie binnen te gaan.

"We verwachten dat minstens de helft van de mensen die dag voor niets naar binnen mag", aldus een woordvoerster van de Amsterdam Dungeon. "Amsterdam en omstreken telt genoeg lelijke mensen. Iemand die net zo lelijk is als bijvoorbeeld mr. Bean of Ozzy Osbourne komt zo binnen."

Het spookhuis rekent op veel stellen, waarbij één iemand tot lelijkerd wordt benoemd. De Amsterdam Dungeon wil met de stunt laten zien dat het in de wereld niet alleen om knappe mensen draait. "We hopen wel dat mensen het met een korrel zout nemen. Het is niet onze bedoeling mensen te beledigen."

bron

Mooi van de woordvoerder van het Vrijwillige Werklozen Syndicaat... Lachen met lelijke mensen.. Ook met gehandicapten?

Laatst gewijzigd door Chipie : 10 april 2006 om 20:59.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 20:46   #1170

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Was dat cynisch bedoeld?
nog een kleine 600 postingskes (en nog maar een vijftal dagen online) en deze draad schiet haar draad kapot. . Hopelijk zal ze hierdoor niet cynisch worden.
Oud 10 april 2006, 20:48   #1171

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Bewijzen graag...
niks van. wie denkte gij wel dat ge zijt - nen rva controleur of zo ?

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 20:48.
Oud 10 april 2006, 20:48   #1172
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mooi van de woordvoerder van het Vrijwillige Werklozen Syndicaat... Lachen met lelijke mensen.. Ook met gehandicapten?
Den dag dat ge van uw skateboardje schuift en met uw smoel op de vlakte schiet, ga ik me kreupel lachen.... dus mag een ander best met deze kreupel gelachene lachen... kunde volgen??
Oud 10 april 2006, 20:48   #1173
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat in vet staat past NIET binnen de ideologie van vws. En wat het rode betreft. Het vws ijvert daar ook voor en dit via de invoering van een [SIZE=4]onvoorwaardelijk[/SIZE] basisinkomen dat iets meer is dan voldoende om in de basisbehoeften te voorzien. Dat werd op de vorige algemene vergadering in unanimiteit beslist

ya basta !
Beter zou zijn een aangepast leefloon af te dwingen.
Korter op de bal.
Oud 10 april 2006, 20:49   #1174
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
nochthans dat idee van haar met die fietskes om energie op te wekken, als ecologist kan ik daar wel achterstaan.

laat ze in elke gemeente van die fietskes zetten
ik zou zeker af en toe wat gaan trappen

maar als het van moetes is ( dus zonder onvoorwaardelijk basisinkomen )

spijtig dat er zo geen emoticonneke is met ne gestrekte middelvinger
Die is er wel

Laatst gewijzigd door debbie : 10 april 2006 om 20:49.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 20:49   #1175

Standaard

Citaat:
aah dus jij bent lelijk. Nu ja verbaast me niks.
Oud 10 april 2006, 20:50   #1176
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
aah dus jij bent lelijk. Nu ja verbaast me niks.
Ja, hij mag dan ook gratis binnen in het spookkot.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 20:50   #1177

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Beter zou zijn een aangepast leefloon af te dwingen.
Korter op de bal.
hoe dat noemt kan ons niet zo veel schelen - zolang het maar [SIZE=4]onvoorwaardelijk [/SIZE]is (het huidig leefloon is dat niet )
Oud 10 april 2006, 20:50   #1178

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Die is er wel
shit
Oud 10 april 2006, 20:51   #1179
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hoe dat noemt kan ons niet zo veel schelen - zolang het maar [SIZE=4]onvoorwaardelijk [/SIZE]is (het huidig leefloon is dat niet )
Nochtans uiterst belangrijk.
Oud 10 april 2006, 20:51   #1180

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Ja, hij mag dan ook gratis binnen in het spookkot.
daarom dat ik hem er ook op wees he. We zijn er tenslotte voor de marginalen he.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be