![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nochthans dat idee van haar met die fietskes om energie op te wekken, als ecologist kan ik daar wel achterstaan.
laat ze in elke gemeente van die fietskes zetten ik zou zeker af en toe wat gaan trappen maar als het van moetes is ( dus zonder onvoorwaardelijk basisinkomen ) spijtig dat er zo geen emoticonneke is met ne gestrekte middelvinger
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar...indien u een uitkering ontvangt hebt u wel die plicht...of anders gezegd ze hebben het recht die uitkering in te houden. Wat u nog steeds niet verplicht natuurlijk. Maar anderzijds staat er ook nergens dat u niet verplicht bent te werken en daarvoor recht hebt op een billijke vergoeding. Misschien zou u dat wel willen...een miljoen allochtonen ijveren daar ook hard voor. Ik kan dat goed verstaan! Van zodra dat een recht is stop ik ook met alles.
![]() |
![]() |
#1163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1164 |
|
![]() Aspergepluk is geen beroep dat men kan uitoefenen zonder benen, zo blijkt.Een werkloze Duitse man moest van het jobcentrum een job uit te oefenen als aspergeplukker. Enig probleem: de man verloor in mei vorig jaar beide benen aan diabetes.
De 47-jarige man uit Berlijn kon er niet mee lachen toen hij de brief van de arbeidsdienst kreeg, die hem vertelde dat hij een job had als aspergeplukker. "Ik heb mijn handicap duidelijk vermeld toen ik me ging aanbieden voor een job. Ze hebben gewoon geen respect voor iemand. De woordvoerder van het jobcentrum weerlegt dat: "Het was een vergissing. Het dossier van de man werd niet geüpdatet na het jammerlijke voorval vorig jaar." Maar de geschiedenis plaatst het centrum in een slecht daglicht. Vorig jaar kreeg een Duitse vrouw zonder armen en benen geen volledige handicapstatus, 'omdat ze niet gehandicapt genoeg was.' (EdP) bron
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1166 |
|
![]() speciaal voor chipie
![]() Mister Bean mag er gratis in van de organisatoren.Lelijke mensen mogen woensdag gratis naar binnen bij de Amsterdam Dungeon. Rechters van de horrorattractie beoordelen bij de deur of iemand lelijk genoeg is. Als iemand is 'goedgekeurd', krijgt die een speciaal op maat gemaakte papieren zak over zijn hoofd om de attractie binnen te gaan. "We verwachten dat minstens de helft van de mensen die dag voor niets naar binnen mag", aldus een woordvoerster van de Amsterdam Dungeon. "Amsterdam en omstreken telt genoeg lelijke mensen. Iemand die net zo lelijk is als bijvoorbeeld mr. Bean of Ozzy Osbourne komt zo binnen." Het spookhuis rekent op veel stellen, waarbij één iemand tot lelijkerd wordt benoemd. De Amsterdam Dungeon wil met de stunt laten zien dat het in de wereld niet alleen om knappe mensen draait. "We hopen wel dat mensen het met een korrel zout nemen. Het is niet onze bedoeling mensen te beledigen." bron |
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1168 | |
|
![]() Citaat:
ya basta !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 10 april 2006 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 |
|
![]() niks van. wie denkte gij wel dat ge zijt - nen rva controleur of zo ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Korter op de bal.
![]() |
![]() |
#1174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door debbie : 10 april 2006 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 |
|
![]() aah dus jij bent lelijk. Nu ja verbaast me niks.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1177 |
|
![]() hoe dat noemt kan ons niet zo veel schelen - zolang het maar [SIZE=4]onvoorwaardelijk [/SIZE]is (het huidig leefloon is dat niet )
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans uiterst belangrijk.
![]() |
#1180 |
|
![]() daarom dat ik hem er ook op wees he. We zijn er tenslotte voor de marginalen he.
![]() |
![]() |