![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1181 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1182 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een onvoorwaardelijk leefloon dan. Maar wel hoger dan dat van nu he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1184 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1186 |
|
![]() ik zie het verschil niet maar soit - de verpakking is nie belangrijk - t is de essentie die telt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En al wie niet werkzoekend is...noppes. Dus zoals het nu is...maar dan een hoger leefloon.
![]() |
![]() |
#1188 |
|
![]() nee da s nie onvoorwaardelijk he mambo. het woordje onvoorwaardelijk is dus belangrijker dan wat er precies achterkomt.
![]() |
![]() |
![]() |
#1189 |
|
![]() ook wie geen werk zoekt moet recht hebben om te leven - zoniet is dat pure slavernij en behartig je hier niets anders dan de belangen van de werkgevers.
en daar zijn wij tegen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onvoorwaardelijk kan uitgelegd worden als ...dat ze uw leefloon niet kunnen inhouden.
![]() |
#1191 |
|
![]() het wordt dus tijd om eens terug constrcutief te worden he mannekens
tijd om eens rechtuit te kennen te geven aan welke kant ge allemaal staat is werken verplicht volgens u ? dan hebt ge in vws niks te zoeken niet verplicht ? wees welkom
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dus als het leefloon nu (ik zeg nu maar een getal) 700 euro is krijgt iemand in het begin dat hij werkloos is er bijvoorbeeld 300 euro dop bij. Is toch zo dat het bedoeld wordt? Laatst gewijzigd door Karma : 10 april 2006 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden waarom zou de dienst die uw vergoeding dan stort nog werken? Om maar één te zeggen.
![]() |
![]() |
#1195 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk is het makkelijker uit te leggen: Indien men VERPLICHT wordt om RSZ te betalen, moet de RSZ maar VERPLICHT worden om uit te betalen: Dat is onvoorwaardelijk, gezien de RSZ-BETAALPLICHT ook onvoorwaardelijk is....
![]() |
#1196 |
|
![]() onvoorwaardelijk wilt gewoon zeggen dat de enige voorwaarde die er moet zijn om een leefloon te trekken geboren zijn is. Niks meer en ook niks minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#1197 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1198 | |
|
![]() Citaat:
welvaart moet de motivator zijn de mensen die werken bij de dienst die mij uitbetaald zullen dat wel doen als er welvaart tegenoverstaat. werk moet luxe opbrengen basisbehoeften moeten gratis zijn alleen zo kan je de armoede definitief bannen en da s ons bedoeling de belangen van de slavendrijvers daar zijn al organisaties genoeg voor.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1199 |
|
![]() volia en hou nu maar allemaal jullie stomme arrogante en betweterige andersarmenkop want de expert heeft gesproken
de oplossing van jullie probleem staat er nu moet je het ook nog zien ![]() god geef me geduld
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie kan dan in dat geval uitbetalen? Vermits de sociale kas ophoudt met bestaan? Wie? Let op je mag een voorstel doen maar dan moet je het ook afwerken.
![]() |