![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#1241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lang leve de marginalen en de luiaards, de dronkaards en de hoeren, de junkies en punkies, de vlooien en de luizen
weg met het bekakte mentaal minderwaardige klootjesvolk ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is al gebeurt dat de gouverneur mensen opvordert. Zal wel zijn! Of het leger. Komen ze dan met twee MP's u uit uw bedje halen.
![]() |
![]() |
#1243 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah gij gelooft dat niet?
Dat zijn dingen die kunnen hoor! En al gedaan zijn. Bij de boefers die geen goesting hadden (kwam nogal veel voor) was dat ook zo! En daarna in de bak...6 maand minimum.
![]() |
#1245 | |
|
![]() Citaat:
ik vind dat echt lachwekkend hoor ben nog zo eens wat para s tegen gekomen die van zichzelf vonden dat ze stoer waren ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En para's, met rode muts zou ik wel een beetje uit de weg blijven. Uiteraard...geef ze tijd om volwassen te worden hé.
![]() |
![]() |
#1248 | |
|
![]() Citaat:
ik vraag me af wanneer karma nu eens vlakaf kleur gaat bekennen ? voor of tegen het laten kreperen van werkweigeraars en mensen die zich te goed voelen om slaaf ( = verplicht moeten werken ) te zijn karma ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat? Als zij dat van hun eigen kiezen veroordelen wij toch niemand?
![]() |
#1251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1252 |
|
![]() niet expliciet maar wel impliciet. Iemand schorsen van het bestaansminimum (vroeger woord voor leefloon) is iemand schorsen van het bestaan zelf.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan dat naast je neer leggen en u niet beschikbaar stellen. Ze gaan u nooit lastig vallen. Maar je krijgt geen uitkering van die instelling. Aléz welk deel klopt hier nu niet?
![]() |
![]() |
#1254 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge niet wil stempelen moet je uw stempelkaart niet meer binnendoen hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() t' is dan opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 |
|
![]() soit als je het nu nog niet door hebt mannen
het pakt niet hoor we gaan eigengereid op onze eigen koers door
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |
|
![]() da s idd ook een voorwaarde die er al teveel aan is en die moet worden afgeschaft. Die poen moet gewoon elke maand automatisch op mijn rekening staan. En op tijd he - anders ambras in de klas.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben niet van plan ooit nog te werken, ik geef dat eerlijk toe. Ik heb nu al bijna 20 jaar gewerkt zonder dat ik er ook maar iets aan had. het is genoeg geweest, ik kap ermee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 |
|
![]() ik voel me gewoon te goed om nog te gaan bedelen en smeken achter werk - ik geef dat ook toe - kust allemaal mijn kloten.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 22:12. |
![]() |
![]() |