![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Tv-kijken wordt duurder
Tv-kijken wordt voor heel wat inwoners van de provincies Antwerpen en Limburg duurder op jaarbasis. De prijsverhoging komt er omdat de kabelmaatschappijen meer auteursrechten moeten betalen aan diverse televisiezenders, zo schrijven Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg woensdag. "De auteursrechten worden gestort aan Sabam en andere auteursrechtenorganisaties, maar een zender als de BBC int bijvoorbeeld haar eigen centen", zegt Jos Liebens van kabelmaatschappij Interelectra. De rechten gaan omhoog omdat diverse zenders daar de toelating voor gekregen hebben van het ministerie van Economische Zaken. Ook de Antwerpse kabeltelevisieaanbieder Integan verhoogt zijn jaarabonnementsprijs. (Belga 08:14) bron: de morgen online
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() brood en spelen: men kan zoveel vragen als men wil, dokken doet men toch voor een beetje bezigheidstherapie.
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Er bestaan alternatieven voor een kabelaansluiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, sateliettelevisie maar om iets goed (buiten de BBC gerekend) binnen te krijgen moet je ook al ernstig afdokken.
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb zo'n kaartje in m'n pc zitten en ontvang hier met een standaard binnenhuisantenne perfecte kwaliteit. Er bestaan ook set-up boxen om aan een tv te koppelen. http://www.een.be/televisie1_master/...bt/index.shtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zelfs al zou ik er nog geld bovenop krijgen dan nog kwam er gene kabel TV bij mij binnen. Niks anders dan reclaamn mentale pollutie is het. Walgelijk.
Al eens iemand stil gestaan met de link - de invoering van de commerciele TV zenders en de stijging van het VB ? Hoe dan ook het Vb is opgekomen tesamen met de VTM. Geen toeval volgens mij. En niet dat ik een complot zie maar gaat gewoon over mentale aftakeling van de bevolking.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2006 om 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Neen, nog niet bij stil gestaan. Vooral wanneer je weet dat die commerciële zenders volop meewerken aan het omstreden media-cordon van de genoemde partij. Wat me wel opvalt is het royalistische trekje van VTM, en derhalve denk ik dat uw gedachtengang de volledig verkeerde richting uitgaat. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() autoverkeer en cocaine was er al lang daarvoor. (internet ) PCs zijn pas na de opkomst gekomen. Maar wel akkoord dat dat voor de mentale gezondheid allemaal onmogelijk gezond kan zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() zoek eens naar TV Vlaanderen.
![]() voor 8.95€ 400 zenders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik wacht daar nog even mee tot er duidelijkheid is over het meer uitgebreid pakket (VT4, Kanaal2 enz). Ook zou ik graag wat thema zenders zien verschijnen (wetenschappen , politiek, financiën ,maar zeker geen sport!!) Mijn schotel staat al jaren, en ik zou maar al te graag het monopolie van de kabel willen zien breken. Hun laatste zet tav het wegnemen van enkele zenders vond ik er te veel aan. De wraak (opzeggen abonnement) zal zoet zijn. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Desondanks de grote hoeveelheid zeik op TV, zou ik ni zonder kunnen.
Ergernis is ook een vorm van vermaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Dat ze ons nog doen betalen om op al die smoelen te kijken - mij niet gezien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Gij leest liever boeken zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik toch wel Bhairev. Hier geen TV dank U. Zonde van het geld en de plek.
Dat geld spendeer ik met veel plezier aan boeken. En een bibliotheekabonnement. Laatst gewijzigd door maddox : 12 april 2006 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Bweurk, ik haat lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan je reacties te zien hier op het forum haat je ook denken.
Eneuh, wat denk je dat je nu aan het doen bent? Prentjes kijken? Omdat deze tekst op een scherm staat wil het nog niet zeggen dat je niet aan het lezen bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Doe niet zo grappig, ik had het over boeken. Dikke boeken met alleen text. ZOT word ik daarvan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik heb een tv maar hij is niet aangesloten en staat nog altijd in een hoekje waardeloos te wezen sinds de verhuis.
|
![]() |
![]() |