![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kim en Justine? Proficiat als ze winnen!!! Maar verwacht niet dat ik met een vlag speel in zo'n omstandigheden............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgische mochten er ongestoord in. Blijkbaar is er veel minder verzet tegen vlaggen wanneer het er zijn die de aanwezige, Belgische oppergaai plezieren.
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() *schopt*
Citaat:
Toen Ludo Van Campenhout en de burgemeester: Harrie Hendrickx trofeën overhandigden werden ze onthaald op boe-geroep. Laatst gewijzigd door vercetti : 12 april 2006 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Wat kan mij het nu schelen als er een paar brood-en-spelen fanaten met een leeuwenvlagje staan te zwaaien, er zijn intelligentere bezigheden dan sport.
![]()
"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." Evelyn Beatrice Hall (Misschien geen origineel onderschrift, maar ik weet tenminste van wie het komt) Laatst gewijzigd door FISHERMAN : 12 april 2006 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb er dan tijdens de matsj op gelet, en ik moet zeggen, érg veel gezwaaid hebben die mannen niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op welke VlaemSSche manifestatie duiken jullie volgende keer op met beschilderde bovenlijven? ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 april 2006 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, mij niet gelaten. Kom evenwel, net als uw medebelgicisten, niet aandraven met een of ander zegebericht wanneer er eens een driekleur te zien valt bij een sportmanifestatie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het buitenland zie ik ook vlaggen tijdens wielerwedstrijden. Op allerlei andere sportmanifestaties zie ik ook allerlei vlaggen opduiken. Daar is geen enkel probleem mee. Indien u vlaggen wil beperken tot enkel het ceremonieel gebruik, dan kunnen we alvast veel vlaggen verwijderen. Geen vlaggen meer bij een dorpsfeest. Geen vlaggen meer bij een kermis. Geen vlaggen meer bij de plaatselijke jeugdbeweging. Enzovoort. Vlaggen zijn iets vreugdevols. Laat ze dus maar wapperen. Enkel mensen met een hoge zuurtegraad begrijpen dit niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() hihi, gniffel.
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=32371 Blijkbaar geen succes, want er was géén herhaling. ![]() Laatst gewijzigd door vercetti : 12 april 2006 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() ik ben noch flamingant, noch belgicist
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig is de nieuwe generatie wielrenners wel slimmer. Tom Boonen zei vorig jaar nog dat hij geen fan was van die monarchie. Zegt genoeg... . Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 12 april 2006 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() En het houdt maar niet op:
Klik: Bubbels kregen een colectief orgasme toen 2 gekken erin geslaagd waren om de belgische vod op de IJzerwake te brengen. Er werd echter gehuild dat de IJzerwake onverdraagzaam is toen de 2 gekken een (verdiend) pak slaag kregen. Als er Vlaamse actievoerders door de politie hardhandig worden aangepakt omdat ze met Vlaamse vlaggen een bezoek van de koning opfleuren, hoor je de bubbels zeggen dat het hun verdiende loon is. Meer georchestreerd vlaggen(gezwaai). En het houdt niet op: toen Hans I Le Grand een toespraak hield om 175 jaar belgië te herdenken kwam er bijna niemand. De als glorieuze massabijeenkomst bedoelde herdenking werd echter een hopeloos fiasco. De bubbels probeerden de schijn op te houden door fotos van de herdenking te plaatsen. Pikant detail: omdat er zo weinig volk was, waren er in een topic alléén maar vlaggen te zien. (klik ) In een ander topic dienden de vlaggen als vulsel. Zo wouden ze de leegte wat maskeren. (klik In augustus probeerden ze het opnieuw met 'De Slag der Zilveren Helmen'. Ze probeerden de indruk te wekken dat belgië leefde door foto's te trekken van (jawel) vlaggen. Later in het topic gingen ze wéér met de billen bloot. (klik ) Conclusie: als je Hans in April dit hoort zeggen: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door vercetti : 12 april 2006 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |