![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Is de Latinisering van de VS een goede zaak? | |||
Nee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 38,46% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 61,54% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Arizona steken ze hun liefde voor het vuurwater niet onder stoelen of banken en hun anti-werk geaardheid ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind die latinisering een geweldige zaak: ik kan mijn volledige gazon hier laten maaien voor $25.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Amerika betreft, Spaans is ook een geïmporteerde taal hé...net zoals Engels.Spanjaarden en Portugezen hebben even vrolijk als de rest van de Europese inmmigranten de Indiaanse bevolking gedood en van hun grondgebied beroofd.Latinos zijn daar even veel , of even weinig, op hun plaats als Engelssprekenden. Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 12 april 2006 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Ik heb grotendeels ook geen probleem met de groeiende Latino-bevolking maar het aantal illegalen blijft wel dramatisch groeien en ooit zullen er zelfs voor hen niet genoeg jobs meer zijn. Ze zijn nu al met 11 miljoen.NAFTA is op dat gebied wel een mislukking geweest voor Mexico. Zolang dat land economisch niet sterker wordt, zullen de dorpen blijven leeglopen. Wat ze wel moeten afleren, is dronken achter het stuur kruipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waren Pinochet, Videla, Franco protestants? Waren de Duvaliers blank? Of Mobutu, Mengistu? In welke categorie (blank? Protestants?) valt Pol Pot? En wat deden de Amerikanen in de Lincolnbrigade?
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Links Europa rekent op latino katholieken voor de politieke strijd tegen Amerikaans kapitalistisch protestantisme ? ![]() Het enige wat hier nog bij ontbreekt is een tekening van Kamagurka.
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daar zeg je zoiets.
In deze tijden hebben ideologie en religie in feite niets meer te betekenen. Het zijn naast consumptiegoederen de ergste stoplappen der clichés geworden. In feite heb je gelijk. Waarom niet. De vijand van mijn vijand is mijn vriend. Ik ben van de oude tijd. Omwille van een nieuwe vijand bombardeer ik van de weeromstuit mijn oude tegenstanders nog niet tot vrienden.