![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1561 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar militante vierde wereld acties doen ze in alle geval niet. wel soep uitdelen enzo - dus opbouwwerk maar vws is een politieke organisatie.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 april 2006 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een kommeke soep ben ik niet geholpen hoor Leren vechten voor je rechten is wat centraal staat bij VWS. Dat is het ennige wat we eigenlijk kunnen doen tegen de armoede,ik noem dat steeds zelfredzaamheid. Het is natuurlijk een hele nieuwe manier om armoede aan te pakken. Ik kan BV iemand een boterham geven,maar ik kan die persoon ook leren hoe hij ZELF aan die boterham moet geraken zonder dat ze het hem GEVEN
![]() |
![]() |
#1563 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U bent alleszins lid van de positiefste armoedevereniging die er in heel het heelal bestaat... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 12 april 2006 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.vierdewereldsyndicaat.org/?q= Als je langst moest komen zal ik speciaal voor U een draadje openen. [/SIZE] [/SIZE]
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 april 2006 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1565 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1566 |
Banneling
|
![]() Ik laat voorlopig het initiatief over aan Karma (en Mambo)... Die geniet(en) het meeste respect van het VWS, vanwege hun sympathie...
[SIZE=1]De Zwarte Kat is toevallig toch geen familie van U?[/SIZE] Laatst gewijzigd door Chipie : 12 april 2006 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou voor mij al 1 van de grote redenen zijn om een mooie baan te zoeken. Om trots te kunnen zijn en om later te kunnen zeggen tegen mijn kinderen dat papa bvb vliegtuigen heeft ontworpen. Of als schrijnwerker mooie meubels heeft gemaakt of als bouwvakker huizen heeft gebouwd. Ik snap u daarom ook totaal niet. Ik weiger te bedelen. Ik weiger op andermans kosten te leven. Ik draai me nu al in allerlij bochten om wat centjes te verdienen via bijbaantjes, en het lukt me aardig. En dat geeft voldoending. Ik ken iemand die evenveel dop krijgt als wat ik als bijbaantje verdien, maar die mens is miserabel van het thuis zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1568 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1569 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1570 |
|
![]() zoals ik al zei ik ben te lui om te zoeken. Je weet best wat ik bedoel.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1571 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
opbouwwerk is trouwens zowat het tegengestelde van soep uit delen
![]() |
![]() |
#1572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Armen moeten volgens U ineengekropen bedelaars zijn hé. En denk jij nu echt dat ik links of rechts nog niet gehoord heb naar armenorganisaties Armoede ligt sins mijn slechte jeugd heel nauw aan mijn hart hoor
![]() |
![]() |
#1573 | |
|
![]() Citaat:
![]() 1. opbouwwerk = hulp, bijstand, praatgroepjes enz 2. politiek = actie voeren, lobbyen, petities, betogingen, sensibilisering enz in het opbouwwerk tracht men de armen te beinvloeden in het politieke luik tracht men het beleid te beinvloeden vws is een zuiver politieke armenorganisatie. Veel acties heb ik recht op nog niet weten voeren - geen enkele lobbyen zullen ze mss wel doen maar dat doen ze zonder alle armen eerst te hebben geconsulteerd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 april 2006 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nog geen millimeter hebt U de kansarmen vooruit geholpen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog met gepikt martiaal van een lid van VWS,SCHANDE niet ![]()
![]() |
![]() |
#1576 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1577 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [SIZE=1]En liefst niet afkomen met die kinderpraat van de PVDA, LSP en andere luilinkse partijtjes... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1578 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1579 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder heb ik geen flauw idee hoe het kostenplaatje er dan zal uitzien. Neem nu een kleine zelfstandige die zes werknemers in dienst heeft. Die kleine zelfstandige kan net zijn kop boven water houden met die zes werknemers. Als hij er een zevende moet bijnemen moet hij dus een wedde meer betalen. Zal juist het failliet betekenen denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1580 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |