Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 14 april 2006, 21:32   #961
E=mc²
Vreemdeling

E=mc²'s schermafbeelding

Standaard

Nu ik, ik heb de Koran "gelezen""...
En ik vraag u geen links te geven vanuit het internet.. Ik vraag u, de hoeveelste Sura is "de oorlogsbuit"....
Of vat jij religie verkeerd op?
Net zoals vele denken dat de Djihad in de Koran staat, net zoals de Saria wetten... Dit is nergens te vinden in de Koran...

De Koran is niet westers gezind, dit omdat wij het gesplijte geloof van de Joden zijn na de komst van de Messias....

Maar los van het internet, en raadpleeg hiervoor de Koran...

Waar staat de oorlogsbuit voor? En in welke Sura is dit terug te vinden?
Verlicht me aub
Oud 14 april 2006, 21:33   #962
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
In de gegeven context, een walgelijke opmerking.
ja, maar het is in ieder geval niet zo hypocriet als die linksen die hier hun medeleven komen veinzen.

Zij zijn per slot van rekening de verantwoordelijke auteurs van heel dit multikulturele drama.
PAJOT is offline  
Oud 14 april 2006, 21:34   #963
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Ja, en toch vond ik het goéd dat zelfs Pharra nu dit nieuws laat zien: teringschoften die het wel ok vinden wat er gebeurde ("Misschien had ie iets racistisch gezegd", dat soort zaken).

Ga je morgen ook naar Centraal Station?

Ik sta écht versteld hoe hoe weinig betrokken de bevolking hier is. Er stond een vrouw vlak bij de grootvader van Joe, en die werd door een joernalist aangesproken "u staat hier al een tijdje, bent u familie?" en zij: "Nee nee, ik heb er niets mee te maken, ik wacht op mijn vriendinnen."
Hewel, JA! ik stuur je een pm!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2006 om 21:34.
circe is offline  
Oud 14 april 2006, 21:34   #964
E=mc²
Vreemdeling

E=mc²'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
ja, maar het is in ieder geval niet zo hypocriet als die linksen die hier hun medeleven komen veinzen.

Zij zijn per slot van rekening de verantwoordelijke auteurs van heel dit multikulturele drama.
Maar begrijp de andere cultuur vooraleer je ze aanvalt.
Ik weet waarom ik rechts ben, weet een ander het?
Oud 14 april 2006, 21:35   #965
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Jullie moslims zijn allemaal roofdieren. Jullie bezien ons niet als medemensen, maar jullie bezien ons zoals leeuwen een kudde vee beziet en dan er een slachtoffer uitkiezen dat ze dan onder de ogen van de andere runderen zonder pardon verslinden. Zo is het hoe jullie islamieten ons bekijken.

Het is de islam die een geestesgesteldheid mogelijk maakt dat je anderen niet meer beziet als mensen maar als prooien.

Wij zijn voor jullie geen mensen maar prooien waar je van de islam naar hartelust mag op jagen. En runderen die zich verzetten, die worden als voorbeeld voor de anderen hun ogen afgemaakt.

Theo Van Gogh moest kapot omdat hij durfde spreken tegen jullie. Die gast in Brussel moest kapot omdat hij niet aan jullie wilde toegeven.

Ik heb die roofdierenblik in de ogen van jouw addergebroed gezien. Mij maak je niks wijs.
Hier valt niets aan toe te voegen. Om in te kaderen, Darwin, want geen woord hiervan is gelogen.
PAJOT is offline  
Oud 14 april 2006, 21:37   #966
E=mc²
Vreemdeling

E=mc²'s schermafbeelding

Standaard

De Vandalen waren de moslims ja (in de geschiedenis dan)
Maar wij maakte toch ook kruistochten?
Moeten we daarom veralgemenen?

Nu is er een grote groep dat in opmars komt (door verkeerde informatie vooral, en de overtuiging die hiervan het grote wapen is).
Moeten we daarom veralgemenen?

We moeten de overtuiging veranderen, dan pas komt er echte verandering!
Oud 14 april 2006, 21:37   #967
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

[quote=praha;1656251]ik suggereer niets hoor... 'k stel alleen maar vast

kan best zijn hoor... btw met wat dan precies... ik heb verdomme zogoed als niks gezegd... zal misschien net de absentie ervan zijn zekerst ?

dat is daarvan het spijtige gevolg...het had net zogoed ( ander beleid dus ) een allochtoonse vrouw met opgroeiende dochter kunnen betreffen

Citaat:
Dus jij kunt het voor jezelf verantwoorden dat er in 2004 nog slechts 16,5% autochtonen aan een sociale woning geraakten?
[/quota]
ik hoef niets te verantwoorden... laat staan dat ik me moet verantwoorden op verzinsels
er staat dat er 16,5% kandidaat-autochtonen zijn, niet dat er slechts 16,5% autochtonen van de doelgroep in aanmerking kwamen, laat staan dat ze aan een woning geraakten

dat het fustratie opwekt.. is wel te merken dacht ik... zoals het fustratie opwekt als je ziet wat mensen zoal menen te lezen in die cijfers

ps. begrijp me nu niet verkeerd... er kan best wat mis zijn met dat gehele beleid...je kan best gelijk hebben (cfr. Cools) ... dat autochtonen flagrant benadeeld worden etc... maar je vroeg me wat ik in die cijfers zag
Het stond vorige week in de krant geloof ik enfin,ik heb het toch gelezen

In Antwerpen rond de 60% bewoning allochtonen
In Mechelen geloof ik 43 of 47%,en dan nog enkele andere steden met ook een serieus hoog percentage
Er stond wel bij dat de bewoning afhankelijk was van het feit dat er daar veel allochtonen wonen.
Dus in aantal bewoners allochtoon/autochtoon is er wel degelijk discriminatie.

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 14 april 2006 om 21:45.
BitterSweet is offline  
Oud 14 april 2006, 21:38   #968
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier valt niets aan toe te voegen. Om in te kaderen, Darwin, want geen woord hiervan is gelogen.
Het is gewoon pathetische scherpslijperij.

Begin al maar met aan te tonen dat zinloze moorden door straatcrapuul een moslim-exclusiviteit is.
drosophila is offline  
Oud 14 april 2006, 21:46   #969
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E=mc² Bekijk bericht
Maar begrijp de andere cultuur vooraleer je ze aanvalt.
Ik weet waarom ik rechts ben, weet een ander het?
Ik heb thuis oude beschrijvingen van reizen uit de XIX eeuw waarin men ook de Marokkaanse zeden bespreekt.

[SIZE=1](Le Maroc, Le Tour du Monde, tomes 1879-1881 - I, II)[/SIZE]

Het was daar bvb voor de Joden verboden om wapens bij zich te dragen.

Zij waren dus een gemakkelijk slachtoffer voor de inheemse bevolking onder het toeziende oog van de overheden.

Welnu, de parallel met heden lijkt mij duidelijk. Zullen wij dit aanvaarden ?
PAJOT is offline  
Oud 14 april 2006, 21:46   #970
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hewel, JA! ik stuur je een pm!
Fantastic!
PollyCorrect is offline  
Oud 14 april 2006, 21:48   #971
E=mc²
Vreemdeling

E=mc²'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb thuis oude beschrijvingen van reizen uit de XIX eeuw waarin men ook de Marokkaanse zeden bespreekt.

[SIZE=1](Le Maroc, Le Tour du Monde, tomes 1879-1881 - I, II)[/SIZE]

Het was daar bvb voor de Joden verboden om wapens bij zich te dragen.

Zij waren dus een gemakkelijk slachtoffer voor de inheemse bevolking onder het toeziende oog van de overheden.

Welnu, de parallel met heden lijkt mij duidelijk. Zullen wij dit aanvaarden ?
Dit zei ik al eerder maarja: Moet je daarom veralgemenen?
Oud 14 april 2006, 21:50   #972
E=mc²
Vreemdeling

E=mc²'s schermafbeelding

Standaard

straks ga je nog zeggen dat Israël altijd van de joden was....
Oud 14 april 2006, 21:57   #973
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
8, Al-Anfal, maar je moet al echt van slechte wil zijn om er te zien wat Darwin en Knor er in zien....
Komaan man, de hele koran is doordrenkt van de geestesgesteldheid van rovers. De islam is een ideologie voor en door rovers.

In de Koran staan verzen die de mensen uitdrukkelijk over hun weerstand tegen plunderen en vechten moeten helpen. Allah wil het zo immers, en wie niet meedoet met die roversbende en niet meevecht is een slechte moslim.

Het staat er allemaal letterlijk in.
Darwin is offline  
Oud 14 april 2006, 21:59   #974
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu ik, ik heb de Koran "gelezen""...
En ik vraag u geen links te geven vanuit het internet.. Ik vraag u, de hoeveelste Sura is "de oorlogsbuit"....
Of vat jij religie verkeerd op?
Net zoals vele denken dat de Djihad in de Koran staat, net zoals de Saria wetten... Dit is nergens te vinden in de Koran...

De Koran is niet westers gezind, dit omdat wij het gesplijte geloof van de Joden zijn na de komst van de Messias....

Maar los van het internet, en raadpleeg hiervoor de Koran...

Waar staat de oorlogsbuit voor? En in welke Sura is dit terug te vinden?
Verlicht me aub
He idioot hou uzelf voor de gek he.
Darwin is offline  
Oud 14 april 2006, 21:59   #975
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Kom je ook naar Centraal Sation morgen?

We gaan bloemen neerleggen, en kaarsjes aansteken.

Om een heleboel redenen. De eerste reden is wel uit respect en medeleven voor de familie van Joe. Voor de vrienden die dit nu te verwerken hebben.

En voor alle andere jongeren die dagelijks soortgelijke, en hopelijk minder tragische, voorvallen meemaken en nu nog banger door het leven gaan, of met méér woede.
PollyCorrect is offline  
Oud 14 april 2006, 22:00   #976
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit zei ik al eerder maarja: Moet je daarom veralgemenen?
Soms is het een noodzaak om te veralgemenen om een probleem tot diep in de wortels aan te pakken.

Het is een tijd van visies diametraal tegenover elkaar, elke vorm van nuance is een toegift aan de vijand.

Als ik veralgemeen is dat uit strategische overwegingen en niet uit overtuiging.
PAJOT is offline  
Oud 14 april 2006, 22:02   #977
E=mc²
Vreemdeling

E=mc²'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
He idioot hou uzelf voor de gek he.
Als dit het beste is wat je kan brengen.. mij goed.
Ik weet dat de Koran niet Katholiek (dus westers) gezind is... maar je moet wel op de feiten praten he..

Laatst gewijzigd door E=mc² : 14 april 2006 om 22:03.
E=mc² is offline  
Oud 14 april 2006, 22:05   #978
E=mc²
Vreemdeling

E=mc²'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Soms is het een noodzaak om te veralgemenen om een probleem tot diep in de wortels aan te pakken.

Het is een tijd van visies diametraal tegenover elkaar, elke vorm van nuance is een toegift aan de vijand.

Als ik veralgemeen is dat uit strategische overwegingen en niet uit overtuiging.
Dus elke Belg is laf en goed met zijn mond tot alle allochtonen ervoor staan?
Zo kan de niet Belg (wat vele doen) ook veralgemenen he.... Maar is het daarom waar?
Oud 14 april 2006, 22:11   #979
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kortom: u bent een fascist
drosophila is offline  
Oud 14 april 2006, 22:15   #980
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Het is gewoon pathetische scherpslijperij.

Begin al maar met aan te tonen dat zinloze moorden door straatcrapuul een moslim-exclusiviteit is.
Niks pathetisch, gewoon de werkelijkheid. Ik spreek uit eigen ervaring. Je kan dat enkel volledig bevatten als je zelf oog in oog met zulke wezens gestaan hebt op het moment dat ze je steamen en je ineenslaan en dreigen. Als je die kerels hun gelaatsuitdrukkingen op dat moment niet gezien hebt is het in ieder geval moeilijk om dat in te beelden.

Ze behandelen je gewoon als een prooi, alsof je een wezen van een andere soort bent. Een heel nare ervaring is dat.

Probeer je ook eens in de psychologie van die gasten in te leven. Hoe ver moet je al niet heen zijn om in een grote mensenmassa lustig mensen neer te steken? Dan moet dat toch inhouden dat je je totaal niks aantrekt van het oordeel van al die mensen rondom over jou?

En wanneer ben je tot zoiets in staat? Als je je zover kan brengen om die anderen niet meer als van je eigen soort te bekijken. Zoals leeuwen hun prooi beschouwen dus. Of zoals jagers prooidieren beschouwen. De leeuwen bezien hun prooien niet als leeuwen, en de jagers bezien hun prooien niet als mensen.

In hun eigen land of eigen cultuur zouden ze zoiets zeker niet durven, net zoals een autochtone dief dit evenmin zou kunnen. Maar de minachting voor de bevolking waarmee deze daad gepleegd werd, die spreekt boekdelen. Dit is niet zomaar iets dat plots zomaar gebeurde. Hier schuilt een ganse mentaliteit achter die maakt dat bepaalde types vinden dat het ok is om westerlingen zomaar in het publiek te doden, net zoals Van Gogh publiekelijk de strot werd overgesneden. Zonder dat de kerel die dat deed zich iets van de omgeving aantrok.
Darwin is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be