![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5241 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat ik wil aantonen heb ik net gezegd (herlees mijn post n° 5239), namelijk dat de Amerikaanse NWO-believers tot het (extreem)rechtse kamp behoren. De wijze waarop ze Noam Chomsky aanvallen bewijst dat voldoende. Ik noemde uw naam omdat ik u wilde wijzen op de ideologische entourage van degenen die u tot hun kamp rekenen. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 14 april 2006 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Prisonplanet is zelf zeer kritisch tegen de neocons omdat zij zelf een extentie, een facet van de NWO zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#5243 |
|
![]() JA hoor, Noam Chomsky is voor een wereldregering en de U.N. Echt belangrijke zaken kaart hij nooit aan. Gecontroleerde oppositie noemen ze dat. Je gaat Chomsky niet horen vragen naar een re-investigation van 9/11.
![]() |
![]() |
#5244 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5245 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Of heeft u nooit kritiek gehoord van de NWO"believers" op de Neocons??? ![]() ![]() ![]() Zolang je niet uit dat "hokjes denken" van links- rechts, Democraat-Republikein kan ontsnappen, zal je het moeilijk blijven hebben een realistische kijk op de zaak te krijgen.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 14 april 2006 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5246 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5247 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ok, we zullen het nog eens proper proberen... Nogmaals, "mijn stelling" was, als repliek op één van je uitspraken, dat er wel degelijk "sprake was" van fraude bij de 2004 verkiezingen ... Dat heb ik ondertussen al bewezen dacht ik. Er zijn honderden links terug te vinden daaromtrent. Ik heb er ééntje gegeven. Ik meen dat we daarover akkoord kunnen gaan?? Nu vraag je mij te bewijzen dat er "effectief" fraude heeft plaatsgegrepen. Ik moet dus iets bewijzen wat ik niet gezegd heb... Mijn antwoord is dan als volgt: er zijn links genoeg van serieuze en minder serieuze bronnen die daar tijd en energie in gestopt hebben en jij kan die evengoed vinden en lezen als ik. Kan ik zelf bewijzen produceren van fraude? Neen, uiteraard niet. Waarom zou ik beter denken te kunnen doen dan die bronnen? We kunnen dan vervallen in een discussie over de bronnen zelf, discussie voeren om de discussie zelf, louter ter demonstratie van dossierkennis, etc . Ik ben dat stadium al lang voorbij en zie daar het nut niet van in. Ik heb er overigens geen probleem mee dat u niet gelooft in de fraude. Wat is mijn punt dan, waar kunnen we wel over discussieren? uw punt: er is geen sprake geweest van fraude; mijn punt: er is wel degelijk sprake geweest van fraude, ik hou die mogelijkheid zeer zeker open. Die nuance is m.i. enorm belangrijk en heeft tal van implicaties waarover we al dan niet kunnen discussieren, als je er zin in hebt om dat op constructieve wijze te doen. Maar uw denigrerende reacties her en der op o.a. de inside job mogelijkheid doen al vermoeden dat je er nog niet klaar voor bent! ![]() Citaat:
Hoewel ik slechts in een tweetal draden zeer beperkt participeer (nwo en 9-11onderwerpen) lees ik zeer veel op het forum zonder te posten. Dat staat in schril contrast met uw veelvuldige postings in allerlei onderwerpen waarbij jij iedereen wel eens van jou hogere wijsheid komt overtuigen. Het is mij zo trouwens opgevallen (en mij niet alleen) welke bedenkelijke methoden jij gebruikt in je vele discussies. Erger is echter dit: ik heb je op het forum heel wat mensen met sterke bijdragen zien ridiculiseren en hun persoon zien afbreken op een niet minder dan degoutante wijze. Je doet wat je niet laten kan uiteraard, tot je die truuks bij mij, of in de draden waar ik actief ben, begint te hanteren. Dan hanteer ik enkel wat reciprociteit... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5248 |
|
![]() Op onderstaande link kan je een korte clip horen waarin een beller Bill O'Reilly (establishment puppet) vraagt naar de Bohemian Grove. Het woord is nog niet goed uitgesproken en O'Reilly onderbreekt hem direct en steekt een tirade af die niets met de vraag te maken heeft. O'Reilly weet duidelijk wat de Bohemian Grove is maar wil niet dat er over gesproken wordt.
http://www.theresistancemanifesto.com/audio/Bill_Oreilly_Bohemian_ Grove1.mp3 Dit doet denken aan het stuk uit martial law waar David Gergen naar de Bohemian Grove wordt gevraagd (waar hij lid van is). Gergen werd toen ook zeer agressief. Een van de rituelen in de Bohemian Grove: ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 16 april 2006 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5249 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5250 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5251 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ben ik dan ook een CIA-spion?
![]() |
![]() |
#5252 |
Gouverneur
|
![]() vergissing
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 16 april 2006 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5253 |
|
![]() De wereldregering dat ze in petto hebben heeft niet het beste voor voor het individu en vrijheid van het individu. In die wereldregering die de mensen achter de U.N in gedachten hebben is het individu ondergeschikt aan de staat.
Laatst gewijzigd door exodus : 16 april 2006 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5254 | ||
|
![]() Een wereldregering hoeft niet noodzakelijk slecht te zijn, maar de wereldregering waar ze nu aan aan het werken zijn is absoluut kwaadaardig in de bedoeling.
Lees onderstaande quotes eens in volgorde en let op wie ze zegt (vooral bij de twee laatste): Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 16 april 2006 om 18:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5255 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik wil maar zeggen dat er tienduizenden of veel meer verschillende "ze's" rondlopen die tienduizenden of meer verschillende modellen van wereldregering nastreven. Als Chomsky daar 1 van is, bewijst dat toch niet dat al die tienduizenden (of meer) visies hetzelfde willen? Zoals de NWO-believers geloven.
![]() |
![]() |
#5256 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5257 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb je al geteld hoeveel maal de woorden left en leftish voorkomen in dit haatstukje over Noam Chomsky? Tel maar eens op je gemak: http://prisonplanet.com/articles/apr...406Chomsky.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5258 |
Gouverneur
|
![]() Dat de ene superkapitalist ongeveer hetzelfde nastreeft als de andere superkapitalist is toch niet zo vreemd, dacht ik.
![]() |
#5259 |
|
![]() Dus het volstaat van vanuit jou interpretatie hun superkapiltalist de noemen die dezelfde doelen nastreven en daarmee is de kous af. Je zou beter eerst eens naar alle bewijs beginnen te kijken.
![]() |
![]() |
#5260 |
Gouverneur
|
![]() En, mijn beste democratsteve?
Al bekeken hoezeer de NWO-believer en Chomsky-basher Daniel L. Abrahamson verknocht is aan de links-rechtshokjes? |
![]() |
![]() |