Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 15 april 2006, 10:49   #21
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
hmmm Bedankt voor de informatie

Heeft U ook een bron van dat hij dat zei ? ik geloof U hoor ik gebruik het alleen voor mijn eigen forum als aanvullende informatie.
Heb het zelf gezien op de 7e dag, maar wil het wel eens opzoeken.
athena is offline  
Oud 15 april 2006, 10:51   #22
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Die Marokkanen kunnen op 1 dag via een SMS-actie een blitzbetoging van zo'n 1000'en mensen organiseren
om te protesteren tegen banale tekeningskes in een gazet in Jutland.

Wij krijgen nog niet eens 100 mensen op de been voor een moord..
Levertraan is offline  
Oud 15 april 2006, 10:52   #23
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door athena Bekijk bericht
En daarmee moet zoiets maar kunnen? Ik denk trouwens niet dat de familie en vrienden van het slachtoffer binnen een week of een maand zullen vergeten zijn wat er gebeurd is.
Te zien naar de reactie van de vader is die niet "verzacht". op de vraag welke straf hij voor de daders in gedachten had, maakte hij snel een beweging over zijn nek...
Darwin is offline  
Oud 15 april 2006, 11:01   #24
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Ik verwacht een demonstratie van de anti-fa (extreem links) tegen de racistische herdenking van deze blanke belg......

want hoe durft iemand nou tegen het vermoorden van een blanke te zijn!
dit is immers in de ogen van de extreem linkse kliek geweldig!

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720

Laatst gewijzigd door Morghodius : 15 april 2006 om 11:02.
Morghodius is offline  
Oud 15 april 2006, 11:06   #25
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

10-09-2005, 22:46 #21
Riksken
Provinciaal Statenlid

--------------------------------------------------------------------------------

Heb het hier al eens gepost. Linkies beseffen nog niet goed dat zij het eerste slachtoffer zullen zijn van de moslimtoeloop die ze zo krampachtig verdedigen. Hier en daar een kennis hebben die veel met die nieuwe belgen omgaat leert je heel wat dingen.

Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief

10-09-2005, 23:20

Op 10 september vorig jaar schreef ik hier al voor de 2de maal hetzelfde.
Ga het nog eens doen.
In de moslimgemeenschap leeft de cultuur van, de mannelijke trots, de weerbaarheid, het tonen van moed,........Zaken waar onze linkse pacifistjes lak aan hebben. En op termijn zullen het geweten hebben dat ze hun eigen graf aan het delven zijn.
Riksken is offline  
Oud 15 april 2006, 11:13   #26
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Die sukkel van een ahidar, wat een kontelikker zeg.......
Lincoln is offline  
Oud 15 april 2006, 11:15   #27
Lincoln

Standaard

......een akte van protest met names van de Marokkaanse gemeenschap volstaat, al die zever toch.....
Lincoln is offline  
Oud 15 april 2006, 11:15   #28
chris k
Staatssecretaris

chris k's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan Bekijk bericht
Die Marokkanen kunnen op 1 dag via een SMS-actie een blitzbetoging van zo'n 1000'en mensen organiseren
om te protesteren tegen banale tekeningskes in een gazet in Jutland.

Wij krijgen nog niet eens 100 mensen op de been voor een moord..
Zoals vroeger eens "schild en vriend " laten zeggen en.....wie het niet kan terug zenden naar het "moederland" ... vermits ze hun legerdienst daar ook doen ....ref .canvas van deze week
chris k is offline  
Oud 15 april 2006, 11:53   #29
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Let erop, de allochtonenpamperaars gaan nu een uitputtingsslag leveren om die Ahidar tot 'nestbevuiler' te bombarderen. Net zoals ze doen met Hind Fraihi, Ayaan Hirsi Ali en al diegenen die het (op risico van hun leven) aandurven om de ware aard van de islam en haar fanatieke volgelingen aan te tonen.
Verschoon mij mijn onwetendheid, maar Ayaan Hirsi Ali, is dat niet die Nederlandse politica, die ervoor pleit om het Vlaams Belang te verbieden omdat ze heel sterk lijkt op extremistische moslims zoals die van de Hofstad-groep? Zij weet dus perfect waartoe blind fanatisme kan leiden. Bij mijn weten is Noord-Afrikaan niet synoniem voor moslim, Knorretje en werden deze jongeren ook omschreven als "crapuul" door moslim Fouad Ahidar. Je zult toch anderen voor uw kar moeten spannen, om uw punt te maken of zou het kunnen zijn dat Ayaan Hirsi Ali onder druk gezet werd?
Jakko is offline  
Oud 15 april 2006, 11:58   #30
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Verschoon mij mijn onwetendheid, maar Ayaan Hirsi Ali, is dat niet die Nederlandse politica, die ervoor pleit om het Vlaams Belang te verbieden omdat ze heel sterk lijkt op extremistische moslims zoals die van de Hofstad-groep? Zij weet dus perfect waartoe blind fanatisme kan leiden. Bij mijn weten is Noord-Afrikaan niet synoniem voor moslim, Knorretje en werden deze jongeren ook omschreven als "crapuul" door moslim Fouad Ahidar. Je zult toch anderen voor uw kar moeten spannen, om uw punt te maken of zou het kunnen zijn dat Ayaan Hirsi Ali onder druk gezet werd?
Waarom je d'r het Vlaams Belang bijsleept, is me een raadsel.
Knorretje is offline  
Oud 15 april 2006, 12:03   #31
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom je d'r het Vlaams Belang bijsleept, is me een raadsel. Waarom de boerinnenbond niet?
Ik heb Ayaan die stelling nooit horen verkondigen, wat niet wegneemt dat ze ze mag verkondingen. Maar u zal het met mij eens zijn dat Ayaan zich vooral bezig houdt met het blootleggen van de ware aard van de islam. En dat behalve de moslims de allochtonenpamperaars daar niet happy om zijn. Je zult ook anderen voor uw kar moeten spannen om uw punt te maken dat de islamitische cultuur er niets mee te maken. Het heeft er alles mee te maken.
Knorretje is offline  
Oud 15 april 2006, 12:05   #32
Schavuit
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
10-09-2005, 22:46 #21
Riksken
Provinciaal Statenlid

--------------------------------------------------------------------------------

Heb het hier al eens gepost. Linkies beseffen nog niet goed dat zij het eerste slachtoffer zullen zijn van de moslimtoeloop die ze zo krampachtig verdedigen. Hier en daar een kennis hebben die veel met die nieuwe belgen omgaat leert je heel wat dingen.

Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief

10-09-2005, 23:20

Op 10 september vorig jaar schreef ik hier al voor de 2de maal hetzelfde.
Ga het nog eens doen.
In de moslimgemeenschap leeft de cultuur van, de mannelijke trots, de weerbaarheid, het tonen van moed,........Zaken waar onze linkse pacifistjes lak aan hebben. En op termijn zullen het geweten hebben dat ze hun eigen graf aan het delven zijn.

volledig me akkoord
Schavuit is offline  
Oud 15 april 2006, 12:05   #33
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

pfff, Fouad Ahidar.

Is zo'n SPA-Allochtoontje dat geen enkele geloofwaardigheid heeft bij de allochtone gemeenschap, en bijgevolg z'n pijlen richt op het ongelovige kiesvee.

En welke bewijzen heeft hem? Nadda. Noppes.

Al is't wel bewezen dat Vlaamse Jongens MP3 spelers droppen
Raven is offline  
Oud 15 april 2006, 12:14   #34
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu moet je maar eens een paar voorbeelden geven van het blind extremisme van het Vlaams Belang dat jij zo gelijkend vindt met het moslimextremisme.
Hoeveel WTC-torens hebben de belangers al opgeblazen?
Hoeveel metro-en treinstellen hebben ze al opgeblazen?
Hoeveel uitgaansoorden hebben ze al de lucht in geblazen?
Pieken die belangers ook in de criminaliteitsstatistieken?
Steken belangers ambassades en ganse buurten in brand als er een cartoon over hen verschijnt, moorden ze tegenstanders uit zoals sjiieten en soennieten doen?
Ondergaat Antwerpen hetzelfde lot als Darfoer?
Gaan de belangers en masse de Torhoutse baan op om alles te vernielen wat er in hun weg staat als een criminele autochtoon bij de lurven gevat wordt?
Knorretje is offline  
Oud 15 april 2006, 12:20   #35
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waarom je d'r het Vlaams Belang bijsleept, is me een raadsel. Waarom de boerinnenbond niet?
Ik heb Ayaan die stelling nooit horen verkondigen, wat niet wegneemt dat ze ze mag verkondingen. Maar u zal het met mij eens zijn dat Ayaan zich vooral bezig houdt met het blootleggen van de ware aard van de islam. En dat behalve de moslims de allochtonenpamperaars daar niet happy om zijn. Je zult ook anderen voor uw kar moeten spannen om uw punt te maken dat de islamitische cultuur er niets mee te maken. Het heeft er alles mee te maken.
Interessant. Wie maakte er de link met de islam en wie zijn dan wel die moslimpamperaars? Je mag je zelfs beperken tot het voorbeeld Ayaan. Een te doorzichtige strategie. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, Knorretje.
Jakko is offline  
Oud 15 april 2006, 12:38   #36
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vandaag om 14 uur komen er forummers samen op de plaats van de moord om hun soldariteit met de familie van Joe te betuigen en om justitie ertoe aan te zetten ernstig werk te maken van de opsporing én de bestraffing van de dader.
Volgens mij moet dat iets meer aarde aan de dijk zetten dan hier anoniem verontwaardigd te blijven doen.

Wie komt er nog?
ik ben momenteel niet in België.Anders graag...Om wat publiciteit voor deze aktie te verkrijgen, kun je mischien een paar telefoontjes wagen, naar plaatselijke kranten, en tijdschriften...
carlgustaaf is offline  
Oud 15 april 2006, 12:48   #37
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
Zoals vroeger eens "schild en vriend " laten zeggen en.....wie het niet kan terug zenden naar het "moederland" ... vermits ze hun legerdienst daar ook doen ....ref .canvas van deze week
wie zijn legerdienst in een ander land doet, kan geen Belg zijn.Ik vind dat ze de legerdienst terug moeten invoeren in België, wel met een behoorlijke solde (6oo euros+ kost & inwoon bvb), en dat iedereen die Belg wil worden, zijn legerdienst ook in België doet.En als hij niet wil (of zij, want ik zou een legerdienst voor de beide geslachten invoeren), die krijgt géén Belgische papieren, en kan vertrekken...
carlgustaaf is offline  
Oud 15 april 2006, 12:52   #38
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu moet je maar eens een paar voorbeelden geven van het blind extremisme van het Vlaams Belang dat jij zo gelijkend vindt met het moslimextremisme.
Hoeveel WTC-torens hebben de belangers al opgeblazen?
Hoeveel metro-en treinstellen hebben ze al opgeblazen?
Hoeveel uitgaansoorden hebben ze al de lucht in geblazen?
Pieken die belangers ook in de criminaliteitsstatistieken?
Steken belangers ambassades en ganse buurten in brand als er een cartoon over hen verschijnt, moorden ze tegenstanders uit zoals sjiieten en soennieten doen?
Ondergaat Antwerpen hetzelfde lot als Darfoer?
Gaan de belangers en masse de Torhoutse baan op om alles te vernielen wat er in hun weg staat als een criminele autochtoon bij de lurven gevat wordt?
ik heb nog nooit zulks gehoord.Maar Jakko zal daar wel lak aan hebben, hij is duidelijk pro-moslim bevooroordeeld.
carlgustaaf is offline  
Oud 15 april 2006, 12:53   #39
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
wie zijn legerdienst in een ander land doet, kan geen Belg zijn.Ik vind dat ze de legerdienst terug moeten invoeren in België, wel met een behoorlijke solde (6oo euros+ kost & inwoon bvb), en dat iedereen die Belg wil worden, zijn legerdienst ook in België doet.En als hij niet wil (of zij, want ik zou een legerdienst voor de beide geslachten invoeren), die krijgt géén Belgische papieren, en kan vertrekken...
Legerdienst ?? Ik heb mijn legerdienst gedaan zene....
Oud 15 april 2006, 13:01   #40
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Interessant. Wie maakte er de link met de islam en wie zijn dan wel die moslimpamperaars? Je mag je zelfs beperken tot het voorbeeld Ayaan. Een te doorzichtige strategie. Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig, Knorretje.
Sommige mensen hebben toch een totaal gebreek aan zelfkennis.
athena is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be