![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat die ouders "sereen" kunnen omgaan met wat er gebeurd is? Nu al? Of worden ze omringd door lieden die ze vertellen welke houding ze best nu kunnen aannemen?
Laatst gewijzigd door andev : 15 april 2006 om 22:17. |
![]() |
![]() |
#203 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je herhaaldelijk linken naar deze post is hypocriet. Om dat te weten hoef ik geen retorische zelfbevredigende vragen te stellen.
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gedeelte, daar zul jij niet naar verwijzen, en ik heb echt niet gedroomd... Voor mijn part maakt men er jacht op en knalt men ze neer. Ratten die in het nauw worden gedreven zijn gevaarlijk: straks hebben ze nog een dode op hun geweten... Praat jij maar verder over "onbeschaamd" en zo... |
|
![]() |
![]() |
#205 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Reeds 3 dagen beweren zij robotfotos te bezitten. Robotfotos opgemaakt samen met de nabije getuigen enkele uren na de feiten. Mag de burger niet mee zoeken ? Of moet het uitdraaien zoals die Erdal affaire : liever niet in de gevangenis dan moeten zij geen beslissingen nemen en hopen zij stommiteiten vermijden. Struisvogels ! (de hersenen van deze vogel zijn zo groot als een erwt.)
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Gouverneur
|
![]() Waar blijven 'die lieden' met hun robotfotos ???
Die moeten nog eerst onherkenbaar gemaakt worden, de wet op de privecy. |
![]() |
![]() |
#208 |
Vreemdeling
|
![]() pfff, precies of die robot pics gaan iets uithalen, die trekken toch allemaal op mekaar, zelf als je ze hoort praten hoor ik geen verschil. Kunnen we ze niet allemaal oppakken? Moesten het Vlamingen zijn geweest, ze zouden al lang opgepakt zijn... Waarom? Omdat hun familie, vrienden en omgeving zo beschaamd zouden geweest zijn (want die hebben hun gore daad zeker wel tegen anderen verteld) dat ze naar de politie zouden zijn gestapt. Maar niet zo in de Maghrebijnse gemeenschap, daar zijn ze nu waarschijnlijk helden!
|
![]() |
![]() |
#209 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Frankrijk is het bekend dat ze dan in achting stijgen. Hoe meer je op je kerfstok hebt, hoe meer je te vertellen hebt in die bendes. |
|
![]() |
![]() |
#210 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
#211 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
de tientallen jaren lange demoniseren van blanken door de linkse wereld heeft al teveel slachtoffers gemaakt.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
#212 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Grappig, zelf stem ik op de Partij voor de Dieren, dus ik ben alles behalve extreem rechts, de enigste extreem rechts idioten (zelfde als extreem links) zijn die moordenaars en de mensen die het niet zo erg vinden.
![]() |
![]() |
#213 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
nu jij
|
![]() |
![]() |
#214 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
later bleken het 2 marokkanen te zijn maar ze wilden dat in de doofpot stoppen.........
|
![]() |
![]() |
#215 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar het is weer een links rechts spelletje aan het worden, wat niet weg neemt dat het toch weer Noord Afrikanen zijn die hier voor verantwoordelijk zijn Laatst gewijzigd door tony46 : 16 april 2006 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |
#216 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nederlandse partij, ik zit zelf in Nederland.
![]() |
![]() |
#217 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niet U fout ik heb pas net me land erin gezet door U bericht
![]()
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 16 april 2006 om 07:58. |
![]() |