![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1681 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Men zou denken... die mannen strompelen over elkaar, maar neen... niemand te zien... Knellen kan het dus moeilijk... Laatst gewijzigd door Chipie : 15 april 2006 om 23:32. |
|
|
|
|
|
|
#1682 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1683 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iedereen gaat ermee akkoord dat goud zoeken een beroep is... Als men nu eindelijk eens begreep dat werk zoeken dus ook een beroep is, dan hadden alle werkzoekenden toch een beroep? En betaald worden ze ook al... |
|
|
|
|
|
|
#1684 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Naast de knelpuntberoepen zijn er natuurlijk nog veel meer werklozen (veel meer dan knelpuntberoepen). Er is dus wel degelijk sprake van een probleem mijn indruk. |
|
|
|
|
|
|
#1685 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Volgens mijn bescheiden mening werken Mambo en Karma op die manier de werkloosheid in de hand. Het geven van zwart werk, en het uitoefen van zwart werk zijn de bedreiging voor de normale jobs Het straffen ervan kan niet streng genoeg zijn |
|
|
|
|
|
|
#1686 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1687 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
is dat hier nu nog niet gedaan met dat gezeik in die paternalistsiche werkezelsdraad
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 april 2006 om 09:20. |
|
|
|
|
|
#1688 | |
|
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 april 2006 om 09:23. |
|
|
|
|
|
|
#1689 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#1690 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#1691 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Dan kan ik dat aan mijn nonkel geven die bij de belastingen werkt Laatst gewijzigd door tony46 : 16 april 2006 om 09:40. |
|
|
|
|
|
|
#1692 | |
|
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#1693 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#1694 |
|
|
tony46 heeft gelijk he
omdat ze mensen in t zwart aannemen nemen ze geen mensen officieel aan. Dat is tegen het belang van de werklozen. En het vierde wereld syndicaat is er niet in het minst voor het belang van de werklozen dus ....
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 april 2006 om 09:46. |
|
|
|
|
|
#1695 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#1696 | |
|
|
Citaat:
en soit als ge zo gerust zijt mij best hoor. wij doen niet meer of niet minder dan het belang van oa de werklozen trachten behartigen. Meer niet dus ge moet dat niet persoonlijk opvatten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 april 2006 om 09:53. |
|
|
|
|
|
|
#1697 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#1698 |
|
|
ik sloot gewoon aan bij tony46
een woordvoerder moet verder alleen maar kunnen inschatten wat er draagkracht heeft onder de leden en wat niet zoniet riskeerd hij om teruggefloten te worden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 april 2006 om 09:59. |
|
|
|
|
|
#1699 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Of zie je dat dan anders? Laatst gewijzigd door tony46 : 16 april 2006 om 10:01. |
|
|
|
|
|
|
#1700 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|