![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat als je eens een van hun troetelkindjes van iets zou beschuldigen?
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben om dat te voorkomen zelfs een wettelijke kliklijn geïnstalleerd en voor klikklare wetten gezorgd. Maar niet omdat je het maar één keertje zou zeggen....
![]() |
#43 |
|
![]() En dan de Gestapo veroordelen.
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Marokkanen binnen de twee minuten heel Brussel Centraal onder de voet zouden gelopen hebben, Joe nu in de gevangenis zou gezeten hebben, de mohammedanen in Brussel al grote optochten zouden gehouden hebben om te protesteren tegen de racistische moord op hun makker. Het CGKR Joe als een extreem rechtse provocateur zou bestempeld hebben .... |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() @ Knuppel
Ik heb al meermaals gezegd dat het moeilijk is om iets te zien dat bovendien bliksemsnel gebeurt op een plaats waar veel volk bijeen is. Toch vindt Elosov en de kardinaal (wat een satire) dat 'wij' het zijn(niet zij natuurlijk) die schuld hebben aan de moord op Joe en dit omdat 'wij' angsthazen zijn. --------------------------------------------------------------------- daarom dat ik die vragen geschreven heb, wat weet de kardinaal er nu van hij was er niet ... even als u,ik en al de rest op deze forum...dat zijn feiten. dus ik sluit me aan bij uw stelling. ---------------------------------------------------------------------- Volg ik nog of zit er weer langs? 8) ------- ![]() ------- Waarom we hier zo'n tirade maken op het forum? Misschien omdat wij niet allemaal de schuld in de schoenen willen geschoven krijgen voor deze moord maar eisen dat deze bij de feitelijke dader wordt gelegd én bij degenen die dit soort daders al veel telang ontzien? ------------------------------------------------------- Benieuwd hoe ze dit naar de verkiezingen gaan uitspelen. ----------------------------------------------------------- Laatst gewijzigd door pinbag : 16 april 2006 om 22:23. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
lees eerst al mijn posten ook die in de gelijkaardige thread's en laat me dan is weten of ik een angsthaas ben... btw. het etiketeren van mensen is de reden dat de wereld fucked up is en in constante strijd verwikkelt... Laatst gewijzigd door pinbag : 16 april 2006 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benieuwd wat een peiling NU zou uitwijzen, dus nog VOOR het VB dit gaat uitspelen... |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB kan zich beter de kosten besparingen van een campagne voeren, de anderen doen dat op het moment voor hen en met succes denk ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vrees ervoor...,Maar mischien komt er wel meer aandacht aan de problemen van brussel...(positieve aandacht)
Laatst gewijzigd door pinbag : 16 april 2006 om 22:37. |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je hoeft niet bewapend te zijn om iemand met een mes uit te schakelen. Al helemaal niet als die zijn aandacht bij iemand anders(het slachtoffer) is. Jullie zijn allemaal broekschijters.
#54 |
|
![]() Mijn oplossing is deze, maar oei, die is niet politiek correct.
Ik ben geen voorstander van een boycot van de globale handel in producten. Qua mensen heb ik een andere visie. De natuur heeft de mensen laten ontwikkelen zodat ze aangepast zijn aan hun natuurlijke leefomgeving. Hierdoor zijn er inderdaad fysieke verschillen tussen bv. Europeanen en Afrikanen. Deze continenten hebben eigenlijk weinig met elkaar te maken en het is juist doordat we ons met elkaar gaan moeien, dat er problemen ontstaan. Ik geloof dus niet in multicul. MONOCULTUUR is de enige manier van zelfbehoud voor een volk. Dat wil niet zeggen dat we op anderen moeten neerkijken. Aanvaarden dat die anders is en op en andere plaats hoort, is in orde. Universele mensenrechten zijn de sleutel tot een globale dictatuur van het Westen. Het is niet omdat wij bepaalde principes over humaniteit hanteren, dat een ander hiermee akkoord moet gaan. Neem nu de moslimculturen. Deze hebben andere ideeën over bv. vrouwemancipatie en gevangenisbeleid dan wij. WIJ dringen hen normen op en verblinden hen zo met al onze weelde, dat we inderdaad mensen van over heel de wereld naar hier lokken. Nu ze hier toch zijn, lijken hun waarden en normen niet overeen te stemmen met de onze. Geen probleem. Kies een links systeem en we laten hen ons domineren. Ik deel deze mening niet. Eenvoudig "aanpassen of opkrassen" is de enige manier waarop wij kunnen overleven. Zijn onze Westerse culturen dan zo inferieur dat we ze niet mogen verdedigen tegen anderen, als zij dat tegen ons doen? Daarom vind ik dat iemand het recht heeft om naast meer blauw ook minder bruin op straat te wensen, maar dat mag niet. Dan ben je een racist. De soevereiniteit van een volk is in België alleen heilig als je geen Vlaming bent en eigenlijk ook geen Waal, maar die beseffen nog niet goed wat ze met hun wetten teweeg brengen. |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() ik was er niet, en als er ik was zou ik die allochtoon achteraf ook niet tegenhouden.
Omdat: 1)Hij bewapend was en ik ben dat niet. En hij waarschijnlijk het nog eens over zou doen. Ik ben niet zot hoor. En dan nog, stel. Ik vat de dader, en houd hem vast, wat denk je dat er zou gebeuren. Binnen enkel minuten ik een zwerm vreemdelingen in mijne nek zou hebben Die mij niet gaan toejuichen. Komt daarbij, dat ik als burger men leven niet in gevaar mag brengen, ook dat is strafbaar. Als deze allochtoon achteraf klacht indient omdat ik op zijn teen trapte, ik nog een fikse straf mag verwachten. Laat staan dat hij me verwijt voor racist. Pas dan zou ik het kunnen gaan uitleggen Maar het belangsrijkste feit is gewoon, Stel dat men tussenkomst zou geleid hebben tot een escalatie, van vernielingen en onrust door allochtonen. ( wat zeer realistisch is)Dat ik ervan overtuigd ben dat, nog de media, nog de politie, nog het gerecht me zou steunen in men "heldendaad". Iedereen weet dat iedere 'vonk' in dit milieu tot een heus inferno kan leiden. Sorry, maar met alle respect, en alle meeleven met de familie. Dit politiek correct beleid, laat gewoon geen andere keuze toe. Zonder dat je het beseft ben jij de grote 'misdadiger', en wentelen zij zich weer in de slachtofferrol. |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo kan zo'n leuke jongere eender welk wapentuig meebrengen tot in de klas , op de speelplaats, ....... Begin er maar eens aan als leerkracht. Tegen zulke wetten kan je niet op en wens je ook niet meer te reageren, je geeft het op. Gelukkig zijn daar de gezagsdraders als Danneels, Audenaert om je de oren te wassen. De beste stuurlui.... |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kun je ons lessen geven? Misschien dat we daarna goeie muslimhunters worden, wie weet. Laatst gewijzigd door Darwin : 16 april 2006 om 23:04. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eentje die van de duivel geen kwaad wil horen maar naar de onschuldigen sneert. Zeg eens kerel, hoe zou jij Joe dood hebben kunnen krijgen zonder mes? En denk je dan echt dat het op zo korte tijd had gekunnen als jouw beschermeling de klus kon klaren? Geloof je nu echt dat de broekschijters wiens aandacht niet nét bij de jongen was die wel héél speciale aandacht kreeg van jouw vriendje, hem op een minder snelle wijze hadden laten vermoorden als het met een verboden wapen kan?
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
De echte slachtoffers worden hier als dader aanzien. Het politiek correct denken doet mij denken aan die tekenfilm. Duizenden miertjes lieten zich daar domineren door een minderheid van sprinkhanen, totdat ze het besef kregen dat 1 miertje alleen tegen 1 veel grotere en sterkere sprinkhaan niet opgewassen wasn maar als alle miertjes samen werkten, ze die dictators wel omver konden werpen. Blijkbaar zijn onderdrukten (wij dus) zo gehersenspoeld dat we dit uit het oog verliezen. Onze angsten zijn onterecht. Het zijn eerder de democratisch verkozen dictators in Brussel die, samen met hun pamperkindjes, bang zouden moeten zijn van ons. Democratisch verkozen dictators? Contradictie in terminis? Denk dan eens aan Hitler, Saddam en ga zo verder. |
|
![]() |