![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit partijen die kiezers lokten met leugenachtige beloften zoals deze? Stem voor ons stomme uilskuikens, dan komt het stemrecht voor vreemdelingen er NOOIT. Eens wij aan de macht zijn doen we toch alleen nog maar wat onszelf het beste uitkomt. We zorgen dan NIET dat er geen wetten komen waarvoor jullie speciaal op ons stemden maar scheppen wél de nodige mogelijkheden voor onszelf. Maar dat hingen we jullie natuurlijk niet aan jullie onnozele neuzen tijdens onze verkiezingspropaganda, wat dachten jullie wel? Zo stom zijn we niet, hoor! Jullie zouden wel eens op 'de verkeerde' partij kunnen stemmen. Eens aan de macht moeten we er alleen nog maar voor zorgen dat we zo gemakkelijk mogelijk aan de macht blijven, hé onnozele kiekens? We maken goedgelovige sukkels zoals jullie ook nog wijs dat dit allemaal op democratische wijze gebeurde want jullie hebben ons toch 'democratisch' verkozen, nietwaar? Laatst gewijzigd door Diatonos : 18 april 2006 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is verloren moeite. Nu kunnen de waalse machthebbers eens van dichtbij bekijken wat het effect is van het proberen verbieden van partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ze hebben het weer eens bevestigd met deze actie, hoe communistisch dit landje is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bedoelt waarschijnlijk hoe ondemocratisch die zelfverklaarde democraten zijn. Je kan het ook politiek racisme noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reden genoeg voor de linkse fascisten om hen te verbieden. Dat hebben ze bij het VB al geprobeerd en die zijn toen enkel nog gegroeid.
Gek dat de linkse rakkertjes hier staan te juichen dat de democratie gered is, terwijl het juist de bedoeling wordt om te zorgen dat morgen verkiezingen niet meer nodig zijn omdat dat toch steeds hetzelfde machtsblok het voor het zeggen zal hebben. Dat is pas genant... |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bepaald genant is de overweging dat dit (Féret kwijtgeraken) waarschijnlijk precies is wat het FN nodig had om een ordelijke en succesvolle partij te kunnen worden. Het Waalse gerecht heeft de klus geklaard waar de partijleden al tien jaar hun tanden op stuk beten...
Laatst gewijzigd door baarle : 18 april 2006 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus in Cuba Castro-en co gaan aanklagen bij een rechtbank zou Fidel in de problemen kunnen brengen en jou eruit? ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[SIZE=1](zelfde 'argumentatie' als het gehuil tegen het VB-arrest)[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk inderdaad dat het gerecht het FN een grote dienst bewezen heeft. U gaat toch niet ontkennen dat het Blok/Belang door zijn veroordeling een onverhoopte injectie gekregen heeft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet meer dan een nog vlijmscherper mes op de keel van de 'Vlaamse' partijen die tot nu toe weigerden om het VB de subsidies af te helpen pakken waar het recht op heeft. [SIZE=5]Wedden dat dit item heel binnenkort weer op tafel wordt gegooid door de Franstaligen partijen?[/SIZE]
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat de wet de wet is, maar ik lig mij al lang te verkneukelen op den dag dat we PS ers, SP ers en ander rood krapuul gaan kunnen veroordelen wegens discriminatie t.o.v. bv, "Vlamingen" "rechtsen" of discriminatie van andere politieke strekkingen of omwille van andere redenen. Een PS er die iets zegt over gehandicapten bv, in een gehandicapten debat, moet dan ook maar veroordeeld kunnen worden. MAW deze wet is kleingeestig, rammelt langs alle kanten, (ze hebben al vanalles moeten uitsteken om ze te kunnen gebruiken. ) en gaat gelijk een boemerang ooit in de bakkes van de ontwerpers terugkomen. ) en dan ga ik enorm veel plezier hebben, en iedereen die dan lult over benoemde rechters, aanpassingen aan die wet etc... etc... ook gewoon zeggen : De wet is de wet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou het écht niet weten. Is daar al onderzoek naar gevoerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hier evenmin op:
En waaruit bestaat zo'n 'democratisch' verkozen meerderheid? Uit partijen die kiezers lokten met leugenachtige beloften zoals deze? Stem voor ons stomme uilskuikens, dan komt het stemrecht voor vreemdelingen er NOOIT. Eens wij aan de macht zijn doen we toch alleen nog maar wat onszelf het beste uitkomt. We zorgen dan NIET dat er geen wetten komen waarvoor jullie speciaal op ons stemden maar scheppen wél de nodige mogelijkheden voor onszelf. Maar dat hingen we jullie natuurlijk niet aan jullie onnozele neuzen tijdens onze verkiezingspropaganda, wat dachten jullie wel? Zo stom zijn we niet, hoor! Jullie zouden wel eens op 'de verkeerde' partij kunnen stemmen. Eens aan de macht moeten we er alleen nog maar voor zorgen dat we zo gemakkelijk mogelijk aan de macht blijven, hé onnozele kiekens? We maken goedgelovige sukkels zoals jullie ook nog wijs dat dit allemaal op democratische wijze gebeurde want jullie hebben ons toch 'democratisch' verkozen, nietwaar?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Diatonos : 18 april 2006 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom krijgt het Vlaams Belang dan de partijdotatie van het Vlaams Blok? Is dat geen bewijs dat het om een naamsverandering van een fundamenteel ongewijzigde partij gaat?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 18 april 2006 om 15:29. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik FN-er was, zou ik de rechter eerder op mijn twee knietjes danken. Nu schijnt het me dat het eerder de fascistenjagers zijn die enige wantrouwen tegenover het gerecht horen aan te kweken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |