Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 april 2006, 15:07   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Feit is dat in een democratie de verkozen meerderheid de wetten maakt.
En waaruit bestaat zo'n 'democratisch' verkozen meerderheid?
Uit partijen die kiezers lokten met leugenachtige beloften zoals deze?

Stem voor ons stomme uilskuikens, dan komt het stemrecht voor vreemdelingen er NOOIT. Eens wij aan de macht zijn doen we toch alleen nog maar wat onszelf het beste uitkomt. We zorgen dan NIET dat er geen wetten komen waarvoor jullie speciaal op ons stemden maar scheppen wél de nodige mogelijkheden voor onszelf. Maar dat hingen we jullie natuurlijk niet aan jullie onnozele neuzen tijdens onze verkiezingspropaganda, wat dachten jullie wel? Zo stom zijn we niet, hoor! Jullie zouden wel eens op 'de verkeerde' partij kunnen stemmen. Eens aan de macht moeten we er alleen nog maar voor zorgen dat we zo gemakkelijk mogelijk aan de macht blijven, hé onnozele kiekens?
We maken goedgelovige sukkels zoals jullie ook nog wijs dat dit allemaal op democratische wijze gebeurde want jullie hebben ons toch 'democratisch' verkozen, nietwaar?

Laatst gewijzigd door Diatonos : 18 april 2006 om 15:43.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 15:07   #42
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ja, over Daniel Féret, ex-kopstuk van het Belgische FN.

Beetje te overhaast gereageerd? Hoe gênant..8)
Klopt. Ik heb inderdaad overhaast gereageerd. Mijn conclusie blijft toch dezelfde. De vrees bestaat inderdaad al een tijdje dat het FN in belgique zou groeien bij de komende verkiezingen. Dus daarom probeert men nog de partij achter tralies te zetten, zoals echte democraten dat wel doen.

Maar het is verloren moeite. Nu kunnen de waalse machthebbers eens van dichtbij bekijken wat het effect is van het proberen verbieden van partijen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 15:09   #43
vjeeke
Schepen

vjeeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...en ook als verkozene moet u zich aan de wet houden. Doet u dat niet, zoals Féret, dan riskeert u veroordeling. 't Is niet moeilijk hoor
o maar je hebt partijtjes die het zo leuk vinden om zo de regeltjes aan te passen zodat een concurrent van hen het moeilijk krijgt en natuurlijk voor de rechtbank verschijnt

ze hebben het weer eens bevestigd met deze actie, hoe communistisch dit landje is
vjeeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 15:11   #44
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vjeeke Bekijk bericht
o maar je hebt partijtjes die het zo leuk vinden om zo de regeltjes aan te passen zodat een concurrent van hen het moeilijk krijgt en natuurlijk voor de rechtbank verschijnt

ze hebben het weer eens bevestigd met deze actie, hoe communistisch dit landje is
Communistisch zou ik dat niet noemen.
Je bedoelt waarschijnlijk hoe ondemocratisch die zelfverklaarde democraten zijn. Je kan het ook politiek racisme noemen.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 15:12   #45
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
*kuch*

20% in Charleroi

*kuch*
Reden genoeg voor de linkse fascisten om hen te verbieden. Dat hebben ze bij het VB al geprobeerd en die zijn toen enkel nog gegroeid.

Gek dat de linkse rakkertjes hier staan te juichen dat de democratie gered is, terwijl het juist de bedoeling wordt om te zorgen dat morgen verkiezingen niet meer nodig zijn omdat dat toch steeds hetzelfde machtsblok het voor het zeggen zal hebben. Dat is pas genant...

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 18 april 2006, 15:14   #46
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Reden genoeg voor de linkse fascisten om hen te verbieden. Dat hebben ze bij het VB al geprobeerd en die zijn toen enkel nog gegroeid.
Bepaald genant is de overweging dat dit (Féret kwijtgeraken) waarschijnlijk precies is wat het FN nodig had om een ordelijke en succesvolle partij te kunnen worden. Het Waalse gerecht heeft de klus geklaard waar de partijleden al tien jaar hun tanden op stuk beten...

Laatst gewijzigd door baarle : 18 april 2006 om 15:15.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 15:15   #47
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vjeeke Bekijk bericht

Welke wetten heeft men dan wel aangepast om Féret te veroordelen?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 15:16   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aha, wanneer is de scheiding tussen de machten in deze dan niet gerespecteerd? En waarom diende het VB daar dan nog geen klacht tegen in?
Scheiding der macht in dit land is de grootste billenkletser van allemaal.

Dus in Cuba Castro-en co gaan aanklagen bij een rechtbank zou Fidel in de problemen kunnen brengen en jou eruit?
Oud 18 april 2006, 15:17   #49
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Bepaald genant is de overweging dat dit (Féret kwijtgeraken) waarschijnlijk precies is wat het FN nodig had om een ordelijke en succesvolle partij te kunnen worden. Het Waalse gerecht heeft de klus geklaard waar de partijleden al tien jaar hun tanden op stuk beten...
Volgens mij is de rechter FN-gezind8)

[SIZE=1](zelfde 'argumentatie' als het gehuil tegen het VB-arrest)[/SIZE]
Oud 18 april 2006, 15:19   #50
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Scheiding der macht in dit land is de grootste billenkletser van allemaal.

Dus in Cuba Castro-en co gaan aanklagen bij een rechtbank zou Fidel in de problemen kunnen brengen en jou eruit?
U antwoordt niet op mijn (dubbele) vraag
Oud 18 april 2006, 15:22   #51
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Volgens mij is de rechter FN-gezind8)

[SIZE=1](zelfde 'argumentatie' als het gehuil tegen het VB-arrest)[/SIZE]
Kijk, het terrein is rijp voor het FN. Het kon niet van de grond komen doordat het een ondoorzichtige krabbenmand was in dienst van één twijfelachtig sujet. Die man is nu opgeruimd. Er zal een paleisrevolutie volgen, en er zullen normale partijstructuren komen. En dat anderhalf jaar voor de big bang-verkiezingen.

Ik denk inderdaad dat het gerecht het FN een grote dienst bewezen heeft. U gaat toch niet ontkennen dat het Blok/Belang door zijn veroordeling een onverhoopte injectie gekregen heeft?
Oud 18 april 2006, 15:23   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welke wetten heeft men dan wel aangepast om Féret te veroordelen?
Die wetten waren niet voor Feret zelf bedoeld, maar als de oorspronkelijke plannen niet zonder zijn veroordeling kunnen aanvaardbaar gemaakt worden, dan maar door zijn veroordeling eerst.

Het is niet meer dan een nog vlijmscherper mes op de keel van de 'Vlaamse' partijen die tot nu toe weigerden om het VB de subsidies af te helpen pakken waar het recht op heeft.

[SIZE=5]Wedden dat dit item heel binnenkort weer op tafel wordt gegooid door de Franstaligen partijen?[/SIZE]
Oud 18 april 2006, 15:23   #53
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...en ook als verkozene moet u zich aan de wet houden. Doet u dat niet, zoals Féret, dan riskeert u veroordeling. 't Is niet moeilijk hoor
Ik ben het met u eens, maar die wet, en in het bijzonder die wet is gedesigned om politiekers die het niet eens zijn met het vreemdelingen beleid (lees kiezersimport voor PS en SP ) te nekken.

Ik weet dat de wet de wet is, maar ik lig mij al lang te verkneukelen op den dag dat we PS ers, SP ers en ander rood krapuul gaan kunnen veroordelen wegens discriminatie t.o.v. bv, "Vlamingen" "rechtsen" of discriminatie van andere politieke strekkingen of omwille van andere redenen.

Een PS er die iets zegt over gehandicapten bv, in een gehandicapten debat, moet dan ook maar veroordeeld kunnen worden.

MAW deze wet is kleingeestig, rammelt langs alle kanten, (ze hebben al vanalles moeten uitsteken om ze te kunnen gebruiken. ) en gaat gelijk een boemerang ooit in de bakkes van de ontwerpers terugkomen. )

en dan ga ik enorm veel plezier hebben, en iedereen die dan lult over benoemde rechters, aanpassingen aan die wet etc... etc... ook gewoon zeggen :

De wet is de wet.

Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 15:25   #54
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Kijk, het terrein is rijp voor het FN. Het kon niet van de grond komen doordat het een ondoorzichtige krabbenmand was in dienst van één twijfelachtig sujet. Die man is nu opgeruimd. Er zal een paleisrevolutie volgen, en er zullen normale partijstructuren komen. En dat anderhalf jaar voor de big bang-verkiezingen.
Ik zei toch al dat het FN-rechter was8). Moet u nu niet beginnen huilen over de partijdigheid van het belgische gerecht?

Citaat:
Ik denk inderdaad dat het gerecht het FN een grote dienst bewezen heeft. U gaat toch niet ontkennen dat het Blok/Belang door zijn veroordeling een onverhoopte injectie gekregen heeft?
Ik zou het écht niet weten. Is daar al onderzoek naar gevoerd?
Oud 18 april 2006, 15:26   #55
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U antwoordt niet op mijn (dubbele) vraag
Jij hier evenmin op:

En waaruit bestaat zo'n 'democratisch' verkozen meerderheid?
Uit partijen die kiezers lokten met leugenachtige beloften zoals deze?

Stem voor ons stomme uilskuikens, dan komt het stemrecht voor vreemdelingen er NOOIT. Eens wij aan de macht zijn doen we toch alleen nog maar wat onszelf het beste uitkomt. We zorgen dan NIET dat er geen wetten komen waarvoor jullie speciaal op ons stemden maar scheppen wél de nodige mogelijkheden voor onszelf. Maar dat hingen we jullie natuurlijk niet aan jullie onnozele neuzen tijdens onze verkiezingspropaganda, wat dachten jullie wel? Zo stom zijn we niet, hoor! Jullie zouden wel eens op 'de verkeerde' partij kunnen stemmen. Eens aan de macht moeten we er alleen nog maar voor zorgen dat we zo gemakkelijk mogelijk aan de macht blijven, hé onnozele kiekens?
We maken goedgelovige sukkels zoals jullie ook nog wijs dat dit allemaal op democratische wijze gebeurde want jullie hebben ons toch 'democratisch' verkozen, nietwaar?

Laatst gewijzigd door Diatonos : 18 april 2006 om 15:44.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 15:26   #56
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door job Bekijk bericht
Je hebt volledig naast mijn vraag geantwoord. Mijn vraag was welke zijn de wetten die het Vlaams Belang overtreden hebben opdat zij gestraft zouden moeten worden. Je antwoord sloeg op het Vlaams Blok. Mijn vraag over het Vlaams Belang.
Waarom krijgt het Vlaams Belang dan de partijdotatie van het Vlaams Blok? Is dat geen bewijs dat het om een naamsverandering van een fundamenteel ongewijzigde partij gaat?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 18 april 2006 om 15:29.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 15:27   #57
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Tel daarbij het feit het niet sympathiek overkomt als de corrupte bende die Wallonie naar de ****** geholpen heeft, nu andere "bedreigende" partijen gaat proberen verbieden. Misschien gaan in Wallonie toch eindelijk nog wat meer oogjes opengaan door dit zoveelste akkefietje van de 'democraten'.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 18 april 2006, 15:28   #58
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zei toch al dat het FN-rechter was8). Moet u nu niet beginnen huilen over de partijdigheid van het belgische gerecht?
Als ik FN-er was, zou ik de rechter eerder op mijn twee knietjes danken. Nu schijnt het me dat het eerder de fascistenjagers zijn die enige wantrouwen tegenover het gerecht horen aan te kweken.
Oud 18 april 2006, 15:28   #59
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik ben het met u eens, maar die wet, en in het bijzonder die wet is gedesigned om politiekers die het niet eens zijn met het vreemdelingen beleid (lees kiezersimport voor PS en SP ) te nekken.

Ik weet dat de wet de wet is, maar ik lig mij al lang te verkneukelen op den dag dat we PS ers, SP ers en ander rood krapuul gaan kunnen veroordelen wegens discriminatie t.o.v. bv, "Vlamingen" "rechtsen" of discriminatie van andere politieke strekkingen of omwille van andere redenen.

Een PS er die iets zegt over gehandicapten bv, in een gehandicapten debat, moet dan ook maar veroordeeld kunnen worden.

MAW deze wet is kleingeestig, rammelt langs alle kanten, (ze hebben al vanalles moeten uitsteken om ze te kunnen gebruiken. ) en gaat gelijk een boemerang ooit in de bakkes van de ontwerpers terugkomen. )

en dan ga ik enorm veel plezier hebben, en iedereen die dan lult over benoemde rechters, aanpassingen aan die wet etc... etc... ook gewoon zeggen :

De wet is de wet.

Maar als u op basis van die wet meent iemand te kunnen veroordelen wegens discriminatie tgo. Vlamingen, "rechtsen", enz.. waarom hebt u dan nog geen klacht ingediend?
Oud 18 april 2006, 15:30   #60
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Waarom krijgt het Vlaams Belang dan de partijdotatie van het Vlaams Blok? Is dat geen bewijs dat het om een naamsverandering van een fundamenteel ongewijzigde partij gaat?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be