![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
hersenschudding onmogelijk, barstje in de pan is wel mogelijk...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Staatssecretaris
|
En ze blijven maar komen, die gevatte replieken. Ik voorspel u een schitterende carrière als stand-up comedian. Geert Hoste, eat your heart out!
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wees daar maar zeker van. Een laffe roofmoord was het!!!!!! Of sta jij er soms niet bij stil dat een jongen van amper 17 die misschien al uitkeek naar een schoon vakantie morgen een begrafenis krijgt? Laatst gewijzigd door daiwa : 19 april 2006 om 21:36. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Staatssecretaris
|
Maar Cashflow toch... Ik krijg zo stilaan het gevoel dat u me stalkt. Ik weet dat ik een diepe indruk op u gemaakt heb, maar tracht u toch aan de normen van het fatsoen te houden.
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Baarle Hertog (vermoed ik) valt nog mee dan. De rest van Nederland is ook maar klote
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 19 april 2006 om 21:39. |
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Natuurlijk sta ik daar bij stil. Het is een gruwelijk voorval, een tragisch incident en ik hoop dat de daders snel zullen gevat worden en dat ze hun verdiende straf niet zullen ontlopen. Dat maakt het nog altijd geen "moord". U weet immers niet of er van voorbedachtheid is.
|
|
|
#109 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Staatssecretaris
|
Dat was ons ondertussen al duidelijk. Jammer is dat inderdaad wel.
|
|
#112 |
|
Staatssecretaris
|
Niet dat het er ook maar iets mee te maken heeft, maar dat zou inderdaad kunnen. Of weet u iets wat wij niet weten?
|
|
#113 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 19 april 2006 om 21:46. |
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
hun straf ? één van de rechtbank recht naar "de Hel van Tanger" en één uit de Koran of van Allah, is juist gepast.
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Tja... Als u de onzin daarvan zelf niet inziet...
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toch wel slumme, want zonder voorbedachtheid is er geen moord maar doodslag. En die eventuele voorbedachtheid moet nog altijd bewezen worden.
|
|
#119 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je op de beelden ziet dat ze een willekeurig slachtoffer uitzochten, hem dan vijf!!! messteken gaven, mag je redelijksgewijs wel verwachten dat het de bedoeling was te doden. Als het, en nu ga ik even mild zijn, bij 1 mesteek was gebleven kon men nog aannemen dat het in een refleks of paniek gebeurde maar toch niet bij vijf messteken. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 april 2006 om 21:58. |
|
|
|