![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En waarom ik die vragen stel? Om inderdaad te laten zien dat die oplossingen niet gaan helpen. Ze gaan er te laat me afkomen, en ze zouden elke jongere (die dus de toekomst vormt) moeten controleren en volgen. Individueel dan nog wel. Tegen dat ze ermee beginnen is het te laat. Welke volwassenen van tegenwoordig stralen nu nog gezag uit? Ouderen willen zoals jongeren zijn, want wie wil er nu oud (en "out") overkomen? Niemand denk ik, op een paar pilarenbijters na natuurlijk. De media dringt ons dat op inderdaad, maar wij willen niet liever. Hoe denkt gy dat te veranderen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden elke jongere zoals jij idd individueel moeten volgen.
Gelukkig zijn er nog anderen. |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Gij zijt echt zo iemand die denkt dat de natuur zijn gang laten gaan per se slecht is. Echt weer zo'n vastgeroest denkpatroon die gij aanneemt voor gezond boereverstand.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb jij er nog altijd behoefte aan elke vrouw vanachter te bespringen die je bevalt zoals in de oertijd?
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik leef in een harde werkelijkheid. Een die ik, in tegenstelling tot jou, NIET zomaar aan 'de natuur' wil overleveren omdat de Bhairhaves van deze tijd zichzelf wijsmaken dat daar niets verkeerd aan is.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 april 2006 om 10:00. |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was er in die 'oertijd' natuurlijk wel niet bij, maar er staat toch wel hedendaags 'vergelijkingsmateriaal' ter beschikking, dacht ik, en daaruit zou ik toch eerder opmaken dat dat 'elke vrouw vanachter te bespringen' een hersenspinsel is, ontsproten aan het brein van seksueel gefrustreerden van allerlei soort en aard.
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je m´en fou, is idd ingeburgerd in onze maatschappij, maar waarom? Zou het kunnen dat de "gewone" burger ondertussen doorheeft dat als hij iets doet, er enkel gezeik mee kan krijgen?! Verder zou ik de schuld naar de oerslechte werking van het gerecht en de politie-diensten willen verschuiven. Waarom? Al jaren worden criminele daden onder de mat geschoven, al jaren worden allochtoontjes met rust gelaten die moesten ze autochtoon zijn geweest al lang veel SHIT hadden gehad met politie en gerecht. Onverschilligheid van de burger?! Toch wel eventjes omdraaien, als die brave burger zich had gemengd dan had die ondertussen al 50 of 100 vriendjes en familie van Marokkaantje aan zijn deur gehad om ervoor te zorgen dat "brave burger" zijn klep houdt en de volgende keer niet meer tussen beiden komt. En nu de hamvraag? WAAR ZIT DE BESCHERMER VAN "BRAVE BURGER"?? De beschermer van "brave burger" heeft met PC-partijen een overeenkomst dat ze tegen zulke praktijken niets onderneemt. Dus wat doet "brave burger", hij kijkt de kat uit de boom. Wie is de schuldige? Er is maar één schuldige, Noord-Afrikaantje dat Joe neerstak om een MP3-spelertje. En feit is dat jongens van marokkaanse afkomst veelal aan hun lot worden overgelaten vanaf hun 12 a 14 jaar. Maar met niets doen en altijd de migrantenproblematiek ontwijken, krijg je nu eenmaal zoiets.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoveel is er dus voor een aantal mannen niet veranderd sinds de oertijd.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 april 2006 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat er toen geen regels waren waardoor de sterkste ongestraft zijn zin kon doen.
Wil jij soms de gekwetste hinde zijn waar de tijger op loert voor zijn volgende maaltijd? Of wil je liever bescherming tot je weer genezen bent? Natuurlijk gedrag is en blijft nodig voor beesten om te kunnen overleven. Niet voor geciviliceerde mensen. |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Dus gij wilt de zwakkere genen onderhouden. Wilt gij de mensheid daar ni vanaf helpen? Of zal de "Bhairaven" heropvoeden in strafkampen al een grote stap voorwaards zijn?
Volgens mij zijt gij een mietje. Wat is er mis met de wet van de sterkste? |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Juist,ik ben van de vroege jaren 50 en respect was veel meer vanzelfsprekend zowel op school als in de maatschappij,jongeren kennen dat niet meer. Het afschaffen van de legerdienst heeft volgens mij ook invloed gehad op de waardenormen alhoewel respect daar eerder werd afgedwongen,terwijl het eigenlijk iets natuurlijks zou moeten zijn. Ik heb die serie waarvan u spreekt ook op TV gezien en het is inderdaad zoals u zegt,tegenwoordig moet alles maar kunnen,terwijl toen van huis uit de scholen gewaardeerd werden door de ouders en gesteund,terwijl men nu voor dikwijls niks al bij de Directeur van die school staat om zijn beklag te doen als zoon of dochter iets mispeuterd hebben en gestraft worden.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De echte mietjes worden teveel gepamperd en ze denken stoer te zijn zolang de rook om hun hoofd niet verdwenen is. In werkelijk doen ze het in hun broek zodra ze denken dat een partij voorstellen in die richting zou doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat je dan verstaat wat er mis is met de wet van de sterkste?
![]() |
#39 |
|
![]() Het kan u evengoed overkomen, Knuppel. Zeer zwak van u.
Ik zou mijn mening niet veranderen. Bobke, als de Bhairaven aan hun lot worden overgelaten, zullen ze waarschijnlijk eerst bij u pikken. Weet ge waarom? Omdat ge dat gezegd hebt, zo gaat dat. ![]() Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat er bij van u stelen veel risico's zijn. "Wacht maar..." zeker? ![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U heropvoeden is niet zo moeilijk hoor,we nemen u alles af geen gepamper meer,ge kunt dan kiezen in de criminaliteit rollen en in den bak geraken,of u aanpassen aan de normen en waarden van de maatschappij. En zeg nu zelf wat ben je nu met straffe genen als ge in den bak zit?