![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, gaan wij na de revolutie eigenlijk ook de scholen hervormen? Want in een klassenloze maatschappij gaan we alle leerlingen bijeen moeten zetten en echt handig is dat niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Handig ook om de kindjes al die teksten van dode Duitse marxisten in de oorspronkelijke taal te laten lezen. Laatst gewijzigd door Groot-Links : 15 april 2006 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij gaat ons kinderen toch niet de taal van den Duitsen bezetter laten leren zeker? Beperkt u maar tot de edelen talen van de Fransman en den Engelsman, ons bevrijders!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 15 april 2006 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu ga ik me toch aansluiten bij het taalaktiekomitee ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() weet iemand hoe plan FVDB aan het evolueren is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is wachten op een volgende nota, die normaal gezien begin mei zal uitkomen. die zal normaal wel verschillen van de vorige. mijn idee: de eenzijdige outputfinanciering zal zeker herbekeken worden. het is echter afwachten hoe dit zal evolueren. ik gok op een combinatie van input en outputfinanciering. de niet-financiering van Manama's en halve financiering van Banaba's zal wrs niet fel veranderen, al zullen er mss meer uitzonderingen komen. meer geld vind iedereen wel mooi, maar voorlopig lijkt er niemand onderwijs weer prioritair te willen maken. sowieso is het wel duidelijk dat er nooit een politiek akkoord zal komen voor een systeem waarbij bepaalde instellingen massa's geld verliezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jonaske mag mij ook eens uitleggen wat nu de redenen zijn van zijn constante scheldtirades tegen vvs. In de tussentijd mag hij blijven dromen over 'strijd' en 'krachtsverhoudingen binnen de beweging' en vooral over als die 'zich zou kunnen versterken'.
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Iets zegt mij dat binnenkort de krachtsverhoudingen serieus zullen veranderen. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah? Vertel?
![]() |
![]() |
#115 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() echt jonas, soms ben je zo grappig. tis niet omdat jullie dit zien als een mogelijkheid om je te profileren, dat anderen er bang van zijn. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb je die mails ook naar alle andere VVS-collega's gestuurd... En vooral naar uw comac-kameraadjes. Ik denk dat een aantal zich wel eens serieus zouden verslikken als ze uw correspondentie onder ogen zouden krijgen.
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 17 april 2006 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als je het hebt over de correspondentie met de abvv-jongeren over het debat dan ben je serieus aan't flippen. Ik heb daar klaar en duidelijk gesteld dat abvv-jongeren en als gerust iets samen mogen organiseren maar dat wij niet iets kunnen organiseren met 1 enkele vakorganisatie en 1 enkele politieke vereniging. Als dat het enigste is dat je kan verzinnen dan is dat toch serieus zielig. Als ik door 3 mailtjes te sturen naar 1 enkele jongeren-vakbond stokken in de wielen kan steken van de grote als dan ben ik nog machtiger dan ik zelf dacht ![]() Als je het over iets anders hebt dan ben je nog meer aan't flippen. Waar wij trouwens al veel langer op wachten is een grondige uitleg wat er volgens jou verkeerd is aan de analyse die vvs maakt van het plan vdb en vooral wat er mis is aan de eisen die vvs, de locale studentenraden en het gemeenschappelijk vakbondsfront naar voren schuiven.
http://kameraadharko.blogspot.com/ Laatst gewijzigd door Harko : 18 april 2006 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En speciaal voor jou heb ik de tekst nog eens on-line gezet. www.actieflinks.be (BTW; zag je gisteren waarom ALS wel bij de organisatie moest betrokken worden en de rest niet? ALS is de enige organisatie die iets doet; zelfs de comac doet niets!) En wat die eisen betreft; wij vinden de onze gewoon beter, punt uit. Het zijn trouwens de eisen die naar voor werden geschoven door de VUB aan het begin van de beweging?
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 20 april 2006 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat de naam stamper al 'lang' gebruikt wordt weet ik. Het 'medium' werd vroeger enkel gebruikt om op schamper te kakken, nu heeft het blijkbaar een brede actieradius gekregen. Die btw snap ik niet goed. Waar moet ik dit gisteren gezien hebben? Trouwens dinsdag was er een actievergadering in de Therminal, had je aanwezig geweest, dan had je gezien dat daar wel degelijk veel mensen en veel verenigingen mee bezig zijn. Ook de stelling dat 'zelf de comac' niets doet is volledig uit de lucht gegrepen. Trouwens mag ik er jullie op wijzen dat jullie de enige vereniging zijn die met eigen affiches en eigen eisen werken, dus je moet niet geloven dat jullie de enige zijn, maar ja, valse bescheidenheid is jullie gelukkig onbekend. Op het argument dat jullie jullie eisen 'gewoon beter vinden punt', daar heb ik inderdaad niets in te brengen. Dat zijn trouwens niet de eisen die door de vub werden naar voren geschoven. Ten eerste de vub heeft geen eisen naar voren geschoven, bij mijn weten heeft de vub de betoging niet openlijk gesteund. Ten tweede zijn die eisen overeengekomen op een actievergadering in Zavelput 20 te Brussel met als aanwezigen: de studentenraad van de vub, BGS, studiekring vrij onderzoek, de studentenraad van de ehsal, de studentenraad van erasmus, de studentenraad van de kub, vvs en een afgevaardigde van het vakbondsfront. Al snap ik niet of je dit bedoelt als een verantwoording waarom 'jullie' eisen beter zijn???
![]() |