![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft bepaalde gaven, maar om nu meteen met je partijvoorzitter in de clinch te gaan en een partij te verkiezen die na 2007 of 2009 niet meer bestaat. Nah... dat is echt niet de keuze van een goed dictator
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat men van zijn dromen realiteiten wil maken is begrijpelijk. Dat men van de realiteit wegdroomt om er een nachtmerrie van te maken is ziek. Een goede dictator? Het is zoals een maagdelijke hoer: zij bestaan niet, of althans niet lang... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Internationaal ? Een eilandengroep ten noorden van Australie is de multicul ook weer eens ontploft ! De Solomoneilanden zijn er tafereel van moord en plunderingen en moet het leger gaan ingrijpen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 20 april 2006 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
Dit is dus het onweerlegbaar bewijs: monokul werkt niet! Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 april 2006 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeld heeft uiteindelijk niets met monokul te maken, doch met godsdienstfanatisme. En het ziet er, alleszins voorlopig, niet naar uit, dat dit godsdienstfanatisme afneemt in een multiculturele maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() [quote=ericferemans;1660437]
Citaat:
Laatst gewijzigd door Boadicea : 20 april 2006 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We leven in een multiculturere samenleving, en neem de herrieschoppers (die onnozelaars die er altijd zijn ![]() weg en het gaat wel ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nee toch zeker, anders zou je het hier niet zo lang volhouden ![]() Dus mja, argumentatie niet relevant.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij gaat ook geen bier of wijn meer drinken omdat er al es een gek teveel zuipt en levercirose heeft ? Niets is feilloos en perfect, maar dit is vooral geen reden om niets meer te doen en te ondernemen, en het alternatief dat het VuilB wil aanbieden, paranoïd racistisch fort België is ondenkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Europees Commissaris
|
![]() Wanneer bestond er hier in de lage landen een monoculturele staat ?
![]() |
#211 |
Europees Commissaris
|
![]() De stem van de miljoenen slachtoffers van de westerse terreur mag ook gehoord worden. Deze mensen verdienen gerechtigheid en geen doofpot.
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Voor zover je dan van een staat kon spreken uiteraard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tsss tsss |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we wel zijn, jochie... Afrika was een continent van stammentwisten. Iedere vrouw wierp er minstens 8 kinderen zodat er eentje overleven zou in de voortdurende stammenoorlogen met machetes en pijl en boog. Dan kwam de stoute kolonisator (en de slechtste was Leopold II die handen liet afhakken, maar ik ben nooit fan geweest van het koningshuis) en die bracht vele vernieuwingen. Daarna kwamen de onafhankelijkheidsgevechten en die boel werd onafhankelijk. Laat ons nu eens kijken naar Afrika... zijn al die staatjes en stammen nu zoveel beter met onafhankelijkheid ? Ik denk dat een vrouw er nog steeds 8 kinderen moet baren om er eentje over te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
|
![]() Daar zorgen uw pamperaars al voor. Ik wil er hen alleen op wijzen dat ze de andere kant ook niet mogen vergeten. Niemand moet vergeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Lokaal Raadslid
|
![]() men misbruikt hier het zogenaamd "rasicme" om van belgie een dictatuur te maken,met medewerking van de pers en de V R T.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn hier dan geen meerdere culturen in België (en Vlaanderen) ![]() En je kan uiteraard geen neen antwoorden op die vraag, dus de volgende: leven we in een anarchistische samenleving die in de afgrond is gezonken ? Nee he ![]() Je leeft in het voorbeeld ![]() en dan beweren da het nie bestaat ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En toen kwamen de Romeinen ... Het verschil tussen "ons" voorbeeld en Afrika is dat de onderdrukking van de Romeinen reeds ettelijke eeuwen achter de rug is, en wij niet meer via omwegen verder worden uitgebuit door de Romeinen (Al had El Duche daar misschien wel van gedroomd, wie weet) Afrika daarentegen is - de dumpingplaats geworden voor ons afval - de moestuin voor de westerse wereld, terwijl ze daar terplaatse verhongeren worden de voorraden voor onze supermarkten verscheept. - worden ze belast met voor die landen belachelijk hoge schulden die ze belemmert om ook maar 1 deftige ontwikkeling mee te maken - Krijgen ze om de haverklap met de neo-kolonisten te maken die er es oorlogje komen oefenen - Werden (worden ? want we weten dit meestal maar achteraf) er dictators gesteund vanuit het westen die de boel nog wat verder om zeep helpen. En jij durft af te komen met stammentwisten ? Inderdaad, wat een dom jochie ben ik toch ... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |