![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En waarom niet? Zomaar zeker. Of neen, zoals ik dacht: het gedacht dat telt. Seut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
Minister
|
![]() Naar de gaskamers ermee?
![]() |
#903 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie zoeken juist niks!
![]() |
![]() |
#904 |
|
![]() Toch geen werk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#905 |
Minister
|
![]() Onzin, ik heb nog geen enkele draad lam gelegd. Ik herinner me trouwens geen constructieve draad over dit onderwerp. Als jij er één weet, laat het me dan weten.
Laatst gewijzigd door debbie : 20 april 2006 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iedere college afstudeerder van mij zou gruwlen als hij moet denken aan de dop..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#909 |
Minister
|
![]() kijk wat er leeft in het bedrijf en past dat vooral niet toe of kijk wat er taboe is en past dat vooral toe;zoals werken als alleen bevrijdend is uit de armoede een taboe is voor Het vierde Wereld Syndicaat!
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 21 april 2006 om 04:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
|
![]() zolang werkers te laf zijn om te willen zien wie er de echte profiteurs zijn ( de winstnemers ) is hun karma dat ze moeten zwijgen, werken en afdokken !
tenslotte is het een eigen keuze - als ze niet willen betalen voor de doppers kunnen ze immers ook gewoon gaan doppen. ze kunnen ook staken, ze kunnen meedoen met vws in de strijd om de belasting op arbeid te vervangen door belasting op speculatie, kapitaal, luxeproducten ( die de arbeiders toch nooit kunnen betalen met hun hongerloontje ), en het gebruik van de natuurlijke hulpbronnen. Ze kunnen hun mentaal minderwaardig kakbroekje uitdoen en leren om naar boven te bashen ipv laffelijk naar beneden. Zelfs indien ze wegens het moeten onderhouden van een gezin door de winstnemers gegijzeld zijn dan nog kunnen ze zich op ene of gene wijze tegen deze superprofiteurs ( uitgezonderd kleine ondernemers ) verzetten, desnoods door op de achtergrond actief te zijn bij een org die voor hun rechten opkomt. Desnoods doior lid te worden van het vws steuncomitee. karma = het resultaat van uw eigen handelingen !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 april 2006 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 |
|
![]() gisteren was ik in gent voor een lezing bij het anarchistisch collectief
ik was een beetje te vroeg en het anarchistisch centrum was nog niet open het was gelegen in een turkse buurt ik moest dus wachten en ging in een pita binnen daar bestelde ik een drankje en toen ik wilde betalen zag ik dat ik maar net genoeg centen vond. de turkse uitbater had dit opgemerkt - er was net een klant geweest die frieten had gekocht - en die had gezegd dat wat hij gaf aan frieten teveel was. Dus hij had daar warme frieten over en er was geen andere klant vervolgens gaf die turk mij die frieten gratis - ik was ook hongerig en een beetje uitgeput - die kerel had ook dat gezien. in het gesprek dat daarop volgde vertelde ik hem over vws en wat ik in gent kwam doen. Hij was dolenthousiast over vws en ook over de krakers zei dat ie het schandalig vond dat er huizen leeg staan terwijl hij in de straat alle dagen mensen ziet die buiten moeten overnachten hij is lid geworden ! van deze turk kunnen vele verzuurde vlaamse leeuwkes nog iets leren !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 april 2006 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#912 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#915 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#916 |
|
![]() Katy, ga werken.
Wat weet gij nu over Turken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#917 |
|
![]() normen en waarden zijn voor kleinburgerlijke seuten die zonder een referentiekader niet meer weten wie ze moeten zijn
volgens mij hebt ge eens een goeie beurt nodig mss wil die turk u wel helpen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 april 2006 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom hier nog eens piepen en het gaat weer over lekkere beurten ze...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
|
![]() alleen van die normentrutjes durven enkel hier op de pc een achterbaks spelleke komen spelen , als ge er dan mee in het nonnenbos zijt dan durven ze weer geen bakkes zeggen , en dan hier wat komen balken over normen en waarden
die het vatte vatte het is toch enkel maar bedoeld voor een oude gefrustreerde, jaloerse vrijster
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 april 2006 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
|
![]() iemand die op zijn veertig als vrouw nog steeds nooit van de grond is geweest is dat een referentiekader voor normen en waarden ?
zou zo iemand beter eens niet eerst aan een eigen leven beginnen ? Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 april 2006 om 14:01. |
![]() |
![]() |