![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Die broodbedeling is natuurlijk een mooi gebaar. Ik was niet aanwezig, anders zou ik zeker met die mensen gepraat hebben. Was dit spontaan? Dat kan, maar wellicht georganiseerd door hoger hand. De medestudenten van Joe willen gaan praten met de jonge criminelen. Spontaan? Of gemanipuleerd? De imaans hebben opgeroepen om mee te werken aan het onderzoek. Maar 10 dagen is wel wat lang. Werden die door de overheid zachtjes aangemaand? Het ziet er wel naar uit. Als op de betoging maar 10 allochtonen aanwezig zijn zullen die zeker ruim in beeld gebracht worden op TV. Racistische prietpraat is af te keuren, maar weinig aandacht besteden aan de grond van de zaak: een racistische moord is ook niet netjes! |
|
|
|
|
|
#163 | |
|
|
Citaat:
Wat indien de daders minderjarig zijn? |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Staatssecretaris
|
Ga dan eens een kijkje nemen op hun website en kijk eens rond wat er op dit forum allemaal voor Vlaams Blokkers voor onzin gedebiteerd wordt...
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Staatssecretaris
|
Er is op dit ogenblik nog geen sprake van moord.
|
|
#167 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
#168 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
#169 |
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Staatssecretaris
|
Sinds wanneer haalt u uw mosterd bij de allochtonen van Spirit?
|
|
#171 |
|
|
Beste Manuel, je maakt het me wel heel gemakkelijk.
Ik was in het CS te Brussel. De medestudenten van Joe hebben het over de moord. De dagbladen, TV, politici en iedereen die erover praat noemt het een moord. Maar volgens jou is er nog geen sprake van moord. Gelukgewenst, jij bent een echte realist. Nu nog de rest van de wereld overtuigen. |
|
|
|
|
#172 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
#174 |
|
Banneling
|
Vandaar dat ze hem eerst 5 keer neerstaken alvorens ze vervolgens zijn MP3 van zijn nek plukten ...
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is mijn gewoonte zelf een mening te vormen. Daarom ga ik niet iedere keer dat gij hier onzin debiteert u als een Vber bestempellen. Ze hebben er heus geen patent op.. |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Staatssecretaris
|
Tja, dan zijn we uitgepraat.
|
|
#177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij was namelijk degene die dit idee lanceerde.
|
|
|
#178 |
|
|
Luc, dat brood uitdelen, weet je dat ze dat ook doen bij de Filistijnen als er doden zijn gevallen bij een aanslag tegen Israëlische burgers?
En dat ze brood aan het uitdelen waren bij het nieuws dat Sharon in coma lag? Prachtig gebaar. Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 21 april 2006 om 19:23. |
|
|
|
|
#179 |
|
|
en nu over de "stille mars":
Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet/wil denken. Mijn eerste reactie, en mijn belofte aan de familie van Joe, was: ik wil heel actief meewerken. Maar nu ik zie hoe alle aandacht getrokken wordt door de Cultuurverrijking GedachtenPolitie, ben ik hevig aan het twijfelen. Ik geloof dat ik er maar half zou kunnen zijn. Alles wat ik in de media zie is politieke recuperatie. Want ja, de promotie van de Multiculti Maatschappij noem ik ook politiek. En dat is niet wat de ouders wilden. Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 21 april 2006 om 19:28. |
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is idd. gewoon politieke recuperatie en spijtig genoeg zullen veel mensen zich laten vangen. Trouwens vraag ik mij af wat die politici daar gaan doen op een mars voor de veiligheid want zijzelf hebben altijd gezegd dat er geen veiligheidsproblemen waren. Enkel het VB heeft altijd gezegd dat er grote problemen waren met de veiligheid, maar die respecteren de wens van de ouders er geen politiek spelletje van te maken en gaan dus niet. Merk trouwens de contradictie op: ''alle partijen hebben beslist dat hun politici ten persoonljke titel gaan''. Laatst gewijzigd door daiwa : 21 april 2006 om 19:39. |
|
|
|