![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij weet dus wie de moordenaars van de Bende van Nijvel waren? Fantastisch! Heb je je schokkende ontdekking al aan de politie overgemaakt?
Laatst gewijzigd door baarle : 22 april 2006 om 10:56. |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wacht tot hij de beelden ervan in 3D heeft omgezet...
|
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Een mp3 is toch ook voor het amuzement?
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uit het natellen van de kassa's dat het om kleine bedragen ging Uit het tellen van de doden dat het er veel waren. Hier mee spotten is plezant voor pummeltjes: het is echter voor de nabestaanden even ernstig als voor de ouders van Joe. |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blij dat je inziet uit wat voor hout je eigen draad hier gesneden is.
|
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wacht eerst tot hij weet of ze katholiek waren of niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De PS houdt al jaren een treffelijk jeugdsanctierecht tegen: zij zijn dus rechtstreeks verantwoordelijk voor de mp3-moord. En toch heeft geen enkele Vlaming de PS gekozen en kunnen we ze niet wegstemmen. Citaat:
De overheid heeft als primaire taak om een minimale veiligheid te garanderen. In die taak faalt ze tegenwoordig op dramatische wijze. Het is dus zeker niet aan de overheid en de politiek om een grote bek op te zetten, wel om bescheiden te luisteren naar wat de burgermeerderheid wil en dat beleid uit te voeren. Laatst gewijzigd door baarle : 22 april 2006 om 10:59. |
||
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus stappen alle partijen mee op die al j�*ren overduidelijk NIET nadachten. Met andere woorden, ze stappen op in die mars om hun eigen, falend aan te klagen. |
|
![]() |
![]() |
#109 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben oud genoeg om de Bendetijd aandachtig te hebben meegemaakt, maar nooit heb van ik een getuige gehoord die zou verklaard hebben dat het niet om allochtonen ging. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Dus nodigden ze "alle democratische partijen" uit. Indien het VB dat ziet als een vingerwijzing dan speelt natuurlijk "wie het schoentje past..." mee. Zij hebben niet opgeroepen aan de politici om thuis te blijven, maar wel gevraagd om er geen (partij-) politieke munt uit te slaan. Dat is nogal evident. Het oproepen tot een betoging is natuurlijk ook een politieke zaak. Het thema is : veiliger vervoer voor jongeren, dialoog en sereen denken over delinquenten. Maar politiek in de goede zin van het woord moet er zijn. Moet er meer zijn. Dat het Vb dit niet snapt geloof ik niet: zij zijn gewoon gefrustreerd omdat ze er geen "pak de makkak" beweging van kunnen maken maar dat de ouders precies opriepen tot kalmte en sereniteit. Dit past natuurlijk niet in hun haat-plan. Daarom doen ze niet mee. |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben gisteren nog in het Centraal Station gepasseerd. Als je daar naar de omstaanders luistert, dan ziet het er naar uit dat de echte stille mars op 8 oktober zal plaatsvinden. |
|
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Laat ons verder nadenken: De regeringspartijen weigeren de opheffing van de centen die jaarlijks naar een voor racistisme veroordeelde partij gaan. Dus: de Ps, de Vld enz... zijn verantwoordelijk voor racisme! |
|
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Veiliger openbaar vervoer. Grappig hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#118 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Helemaal niet grappig, Feremans: Lucs schampere opmerking legt mooi jouw poging bloot om de moord te minimaliseren. Alsof het ook maar iets met ... vervoer te maken zou hebben. Alsof onze jongeren al niet vele jaren lastiggevallen, bedreigd, beledigd worden. Op weg naar school, op weg naar huis, in discotheken, in uitgaansbuurten... overal waar de "jongeren" van De Morgen en de VRT ze kunnen pakken.
|
![]() |
![]() |
#119 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 april 2006 om 11:17. |
|||
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je nu echt niet zelf dat feremans een lijkenpikker is die de mars recupereert door naar een partij te schoppen die niet in ZIJN onverdraagzame kraam past? Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 april 2006 om 11:21. |
|
![]() |