![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was uiteindelijk niet tot U gericht. Het zou het wel kunnen zijn indien ge een monarchist in hart en nieren bent. Maar dat kan ik uit het bovenstaande (ook het tegendeel niet) niet halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
tegen de monarchie moest daar dus staan, niet tegen democratie ![]() Ik was zojuist wat gehaast.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel u voor dat ze zelf in de bouw zouden moeten gaan werken in plaats van die goedkope arbeidskrachten in hun plaats te laten werken en hun huizen te poetsen. Voor zoveel sociale gedrevenheid heb ik de grootste bewondering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zwartwerkende Polen in Belgie zijn geen illegalen en nog minder parasieten. mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CashFlow is dus Born2bewild en anderen zeggen dat Cashflow Baarle is. De mods laten weten dat ze een intensieve scan hebben gedaan op dubbelnicks en de respectieve accounts een shutdown notice hebben gehad. Eh... Nu jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Komaan Bobke, stop met kronkelen, het is zielig.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Probeer nog eens, ga naar het eerste bericht en ... herlees aandachtig ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Cashflow is met de staart tussen z'n benen gevlucht toen ik z'n stalkgedrag eens netjes op een rij ten toon heb gezet op dit forum. En een beetje later kwam Austrian, die zich keurig aan de "gedragscode" van Cashflow hield. Austrian heeft het niet zolang volgehouden, want het feit dat em als Cashflow ontmaskerd was zat hem blijkbaar niet lekker. Enkele maanden later, de periode weet ik niet meer, maar er was toch een serieuze pauze, was er plots "born2bewild". Een onbekende, toen die, hoera, net hetzelfde taaltje tegen iedereen gebruikte zoals we van Cashflow gewend waren en, yup, em kan het echt niet laten, mij weer eens, maar nu echt wel in beperkte mate, weer begon lastig te vallen met het gezever die em nu al een jaar lang zit te herhalen. Dubbele aliassen in gebruik ? Tuurlijk niet. Em ruilt wel op tijd van Alias, en op zich heb ik daar niks tegen, (ik vermoed dat de moderators daar ook niks op tegen hebben, en waarom zouden ze) maar in zijn plaats zou ik me ook schamen om dat gedrag, maar in zijn plaats had ik lessen getrokken en niet in datzelfde gezaag en gedoe terug vervallen ... Als em door z'n wangedrag wordt herkend en genoemd wordt als Cashflow, moet em daar tegen kunnen. O ja, ik noem em consequent Cashflow, en hij heeft zich in de voorbije maanden nog nooit, niet 1 keer, daartegen gereageerd of ontkend. Wees eerlijk, als ik u plots met een andere alias, iemand uit het verleden, zou aanspreken, zou u mij binnen de kortste keren terecht wijzen dat ik u met iemand anders moet verwarren. Cashflow was blijkbaar zodanig in de war dat hij heeft besloten het te negeren. Ontken nu nog eens dat born2bewild Cashflow is. Please, maak jezelf belachelijk als je dat wenst ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scheldwoorden: 100% Inhoud: 0% Spelling: 0% Lol... Citaat:
![]() Citaat:
Recht op een identiteitskaart in een land naar keuze? Lol, ben jij soms die ambtenaar die vijf jaar thuiszittende zijn loon bleef incasseren omdat zijn bazen er niet over vielen? Voor wat hoort wat, snap je 'm? ![]() Citaat:
En weeral ben je aan het schelden. En weeral een kemel. Het moet zijn "een meute...is". Fameuze "educatie" die jij die kindertjes meegeeft...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 22 april 2006 om 01:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
jaja t'zijn allemaal rascisten! moeten de vreemdelingen gek zijn om nog op straat te durven komen want met 1 miljoen rascisten die hier rondlopen moeten ze alle dagen klop krijgen zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, want er is helemaal geen zekerheid dat die kinderen hier "een deftige toekomst" kunnen verwachten! Dit is op goed geluk naar hier komen (niet vluchten, daar de meeste gewoon gelukzoekers zijn, geen vluchtelingen), hopend dat ze ook kunnen profiteren van de gratis dit en gratis dat waarover ze in hun land van oorsprong hebben horen vertellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Naar mijn weten heeft het vb, op dit moment, nergens inspraak. Leg me even in het kort uit waarom zij verantwoordelijk zouden zijn als je wil... Maar misschien, als je heel even zou nadenken, dat je tot de conclusie komt dat hier anderen achter zitten...
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Scheldwoorden: 0% Inhoud: 100%
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom reageer je op een post die je niet snapt ?
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Doe je huiswerk dan maar eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar fascisten snappen zoiets niet natuurlijk
|
![]() |
![]() |