![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een opositiepartij moet het beleid op de korrel nemen, a,nders is het GEEN opositiepartij, maar een meeloper. De opositie heeft steeds het doel omde regeerders op hun fouten te wijzen. En zeker de mistoestanden aan te klagen. Ze hebben geen regeringsverantwoordelijkheid. Anders waren ze geen opositie maar mossels, wanneer ze de mistoestanden niet aanklagen. |
|
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom die hatelijke opmerking over 'eigen volk' nodig is weet ik niet. Zeker niet als je jezelf zogezegd ergert aan haatkreten en lipschuim. |
|
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() Verbaast me niks, ik heb dat ook al gmerkt.
Je hebt er meer last van maar als het erop aankomt ook meer hulp. (rechtstaan in de tram voor oude mensen, iets komen brengen dat je vergeten was, de tramdeur openhouden wanneer je moet lopen om je tram te halen (dat doen vooral de 'jongeren') etc.) Toen we geld moesten inzamelen voor onze eindreis waren het ook de allochtone meisjes die het meeste moeite deden. |
![]() |
![]() |
#206 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo te zien is iedereen de autochtone tiener al vergeten die zelf gepoogd heeft de belager mee af te slaan.
Hoe zou dat komen? |
![]() |
![]() |
#208 |
|
![]() Het was een vreemdeling, dus MOET die verwijten krijgen. Zo is dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me alleen af waarom er met geen woord wordt gerept over de barmhartige autochtonen die - eveneens n�* de moord - hulp boden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merk op dat we van Chinese, Ecuadoriaanse, Poolse en andere EHBO-ers en broodbakkers niets gezien en gehoord hebben. Hoe dit anders te interpreteren dan een schuldbekentenis ? |
|
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() Omdat iedereen dit al weet en omdat het toch gezegd mag worden? Is dat nu zo erg? Geef gewoon toe da ge er ni tegenkunt dat er iets positiefs gezegd word over een allochtoon. Dat is gewoon overduidelijk, argumenteer er maar op los...
|
![]() |
![]() |
#212 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deel van de PR-stunt is het met een beschuldigend vingertje wijzen op de ongeïnteresseerde omstaanders: énkel een barmhartige allochtoon heeft NA de feiten ingegrepen? Denken jullie nu écht dat we allemaal ACHTERLIJK zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Neen, maar ik denk da ge ni veel beter zou zijn. Ik zie echt ni wa er mis is met het zeggen dat het een allochtoon was die hielp. Nogmaals: het mag gezegd worden dat het een allochtoon was, of moet er zoveel mogelijk slecht over gesproken worden?
|
![]() |
![]() |
#215 |
Partijlid
|
![]() Voor een anarchist ben jij toch maar een snulleke dat alles 'slikt' wat uw politieke leiders u proberen wijs te maken.
|
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou er dan ook een oproep tot sereniteit geweest zijn, of was er dan een rondje om ter hardst VB-bashen georganiseerd? En moesten die twee skinheads dat in het zicht van de camera gedaan hebben, en na twee weken nog niet opgepakt zijn, zou de Marokkaanse gemeenschap dan ook geduldig afwachten of zouden er elke nacht auto's in brand vliegen? En zouden de media dan ook geneigd zijn ganser pagina's te vullen met oppoetsberichten over autochtone EHBO-ers en broodbakkers om aan te tonen dat ze niet allemaal zo zijn? Denk daar maar eens over na. |
|
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() Belachelijk. Want allochtonen krijgen in het algemeen een slechte reputatie, Belgen niet.
Hoe belachelijk da ge zoiets kunt zeggen. |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
|
![]() Zijn Belgen skinheads en VBers?
![]() Belachelijk omdat, zoals ik al zei, allochtonen niks anders dan slecht kunnen doen volgens velen, dan mag het toch eens gezegd worden dat een allochtoon hielp? Of mag er alleen van allochtonen iets gezegd worden als ze dingen mispeuteren? Ik snap echt ni waarom zoiets ni gezegd mag worden. |
![]() |