![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Bhairav dopt en is daar fier op. Hij is staat on top of the food chain.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij betalen een dienst om uit te maken of hun verhaal klopt, als deze beslist dat ze geen recht hebben om te blijven worden ze uitgewezen. Wat kunt ge daar niet van begrijpen ? Citaat:
Het gaat niet op om honderd mensen naar hier te halen en miljoenen anderen aan hun lot over te laten. Waarom zou de een recht hebben om te komen en die andere miljoenen niet ? Haal alle kinderen die overal ter wereld sterven van honger naar hier, of is daar niets aan te verdienen ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna kunt ge iemand anders zij verstandelijke vermogens in twijfel trekken. ![]() Niet dat ik het niet met Bob eens ben trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het de tweede keer vertellen. Het deel dat jij selectief wegliet uit je "quote" van mijn tekst:
"Een privé bedrijf dat zijn potentiële klanten 10 jaar laat wachten verliest in een vrije markt al die klanten aan de concurrentie. In Vlaanderen werkt 1/4 voor de overheid. In Wallonië 4 op 10. Niettegenstaande die personeelssterkte wachtlijsten die in de meerdere tot zelfs 10-15 jaar lopen. Een bende klaplopers met een soms ronduit belachelijk lage prestatie/loon verhouding. Een almaar slinkende groep werkenden die een economisch waardevolle job in de privé sector invullen moet de kosten daarvan dragen. En vreemdelingen importeren om het vuile werk te laten opknappen opdat zij met de paperassen van hun regelneverij zouden kunnen blijven schuiven. Een goed teken dat ze zo bang zijn van de oppositiepartij Vlaams Blok -> Vlaams Belang. Wantoestanden veroorzaakt door regeringspartijen in de schoenen van een oppositiepartij pogen te schuiven. Een stevige indicatie dat ze zelf geloven dat die daar een eind aan zal maken." De achterliggende motivatie van PelgrimForever is heel wat minder fraai dan deze die hij voorwendt." En opnieuw staat het voor jouw neus. Ga je terug selectief de oogjes sluiten, VuilF? Citaat:
![]() JIJ maakt de bewering in dit forumonderwerp. Totnogtoe heb je geen enkel argument naar voren gebracht om die te staven. En toch noemde je die bewering een "waarheid". Dat is dictatoriaal gedrag pur sang. Citaat:
![]() Samengevat: Inhoud: 0%. En weeral post jij een lege ballon. Dus opnieuw: Ik "verweer" me hier niet, jij poogt dat. Het is jouw forumonderwerp, jouw bewering, herinner je nog? -> citaat PelgrimForever: "Proficiat VuilB. Onder druk van de rottige fascisten is dit dus wat er momenteel gebeurd." "VuilB". "Rottig". "Fascisten". Scheldwoorden: 100% Inhoud: 0% Spelling: 0% Lol... -> citaat PelgrimForever: "Dit is wat het VuilB nog massaler wil toepassen:" Wat is "VuilB" eigenlijk? Je Vuile Bek? -> citaat PelgrimForever:"de rechten van de mens, en hier in het bijzonder, van kinderen met voeten treden." Over welk(e) mensenrecht(en) heb jij het hier eigenlijk? Recht op een identiteitskaart in een land naar keuze? Lol, ben jij soms die ambtenaar die vijf jaar thuiszittende zijn loon bleef incasseren omdat zijn bazen er niet over vielen? Voor wat hoort wat, snap je 'm? -> Citaat PelgrimForever:" Deze kinderen worden voor het leven getekend door zo'n behandeling, raken achterop met educatie, houden er mogelijk trauma's aan over, nachtmerries, ..." Waarom pak jij niet je auto en ga je niet die 55 kinderen ophalen en adopteren? Jammeren kun je wel, maar daden? -> citaat PelgrimForever:"En dat allemaal omdat er een meute VuilB'ers paranoïd zijn tegenover alles wat er niet wit genoeg uitziet ..." En weeral ben je aan het schelden. En weeral een kemel. Het moet zijn "een meute...is". Fameuze "educatie" die jij die kindertjes meegeeft.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Westen heeft er schuld aan dat een aantal moslimlanden nog steeds als achterlijke godsdienstig gestuurde idioten hun eigen land en bevolking in gevaar brengen, en waar enerzijds een groep superrijke potentaten leven en anderzijds een arme bevolking, opgejaagd door hun eigen autoriteiten? En dat die denken dat de Westerse Ocmw's hun problemen zullen oplossen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 april 2006 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je onwettig naar België wil emigreren, kom je in gesloten asielcentra terecht, wachtend op je uitwijzing. Tenminste zo zou het moeten zijn. Je kunt natuurlijk nog proberen om het welzijn van je kinderen uit te spelen, maar dat zouden ze beter doen in eigen land vind ik. Wij kunnen nu eenmaal niet alle kinderen van de wereld opvangen en alles geven waar ze recht op hebben. Wij zijn daar ook niet verantwoordelijk voor. Wij vragen deze mensen niet en ze kosten ons fortuinen. Er zijn grenzen van wat toelaatbaar is en wat niet, vastgelegd in de wetgeving. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent niet alleen die er zo over denkt. "Het multiculturalisme is een tragische vergissing die de westerse beschaving duur te staan zal komen. De overdreven openheid van het Westen voor immigranten met een andere culturele achtergrond vergemakkelijkt de aanslagen door radicale islamisten in westerse landen” – Vaclav Klaus, president van Tsjechië |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die landen aanvaarden gewoon geen Westerse inmenging. Het schoonste voorbeeld hiervan zal dan wel de recente ontwikkelingen in Irak zijn. Als ge het mij vraagt ligt de schuld van het Westen erin dat zij de toestroom van veelal laaggeschoolde allochtonen via huwelijken (schijnhuwelijken, gedwongen huwelijken, en soms ook een huwelijk, niet uit berekening, maar uit liefde) en gezinsherenigen, blijven toelaten. Terwijl het meerendeel van deze allochtonen niet de minste motivatie hebben om zich te integreren (laat staan om te werken). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dan heeft iedereen die meer dan 2/3 van modaal verdient (veronderstel zowat een 60% van de werkenden) een heel royaal loon, en financieel gezien niets te klagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() en als hij 5 keer zoveel bijdraagt aan belastingen, en dus 5 keer meer uitkeringsgerechtigden met zich meesleurt en/of ziet weggedraineerd worden naar Brussel of Wallonie waar de lokale partijfunctionarissen er grote sier mee maken. Ook niet te klagen zeker?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 april 2006 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niets is echter minder waar.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Patstelling niet ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(toch geen van betekenis) tegen de tijd dat ik aan die leeftijd zit. Wat wil je nu eigenlijk zeggen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ons blaasjes wijs te maken ? Vertel eens meer, amuseer ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik wil dat het westen er werkt van maakt dat ze geen reden meer hebben om hun geboorteland te moeten verlaten om een menswaardig leven te kunnen leiden. Maar waarschijnlijk bent u van mening dat Afrika, het midden oosten en grote delen van het verre oosten er heel wat slechter zouden aan toe zijn als er nooit colonisatie van het westen was geweest, niet ?
|
![]() |
![]() |