![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat je daarmee vooral niet de byzantijnse Aya Sophia of de hindu tempel Taj Mahal mee bedoelt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de andere door U aangehaalde landen ziet men dat de gematigde moslim (of de niet-praktizerende) moslim het hoofd moet buigen voor de fundi strekking (zie vb. Indonesie) Wie ooit de serie "De Mensentuin" heeft gezien, kan daar gerust een koran naastleggen: zeg tegen één groepje (die met de rode sjaaltjes) dat ze beter zijn dan de anderen, dat ze extra zullen worden beloond, et voil�* daar komt het Herrenvolk naar boven. De blauwe sjaaltjes zijn dus sneller geneigd om een rood sjaaltje om te slaan en dan voelen ze zich ook Herrenvolk. Voeg daarbij een schitterende krijgsstrategie, een psychologisch onderlegde team-building attitude, en je hebt islam ten voeten uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
er zit een klein kanske in dat ik voor een paar weken naar het middenoosten ga voor mijn werk , eens benieuwd wat mijn rechten en veiligheid als westerling daar zullen zijn , heeeel wa minder dan wat de moslims hier krijgen dat is zeker .Ik ga ook ni zitten mekkeren zoals de moslims hier dat iedereen zich daar aan mij moet aanpassen , ik ga voor de poen net zoals de moslims die hier zitten
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Het positive aan de islam is dat het misschien eindelijk het dominante imperialistische westen wat kan intomen. Ik hoop méér dan dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ga jij trouwens doen als Iran hun bommetje op het Westen richt? Rap gaan lopen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Op de vraag naar mooie gebouwen: die moskee in Isfahan op Naghsh-i Jahan, de moskee van Djenné, en is onlangs die nieuwe moskee in Rotterdam niet verkozen tot het mooiste gebouw van de stad? (kan me vergissen van nederlandse stad). Als u nog voorbeelden wilt, er zijn er nog tientallen (net zoals die er voor zowat alle culturen zijn) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() ze willen wel allemaal naar het door en door slechte dominante imperialistische westen komen , zeker omdat het zo goed is in die moslimlanden ??
Citaat:
als puntje bij paaltje komt vallen ze altijd door de mand die vredelievende moslims
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Wat een zwak antwoord zeg. Natuurlijk ga ik lopen... (Ge doet alsof ik het zelf in handen heb allemaal, dat maakt het zo onnozel) Gij zijt natuurlijk zo'n idioot die zijn leven op het spel zou zetten om zijn volk te verdedigen. Of ben ik mis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Dank voor het delen van je eigen spirituele waarden, Lincoln.
Maar waar ik eigenlijk naar zoek is antwoord op de vraag aan niet-moslims die wél de islam met hand en tand verdedigen, en andere godsdiensten (vooral het christendom) verwerpen en soms genadeloos becritizeren. W�*t heeft de islam hun te bieden? Waarom verdedigt men de islam en hemelt men ze op terwijl men eigen godsdiensten en andere ideeën, die men waarschijnlijk veel beter kent, verloochent? Snap je? Ik ben er écht naar op zoek. Ik bedoel: die ene prachtige moskee en die hoge minaret, dat kan toch niet de reden zijn waarom zoveel mensen de islam zoveel beter vinden dan andere godsdiensten, ookal is men géén islamiet? Please... ok.. iemand noemde als 2 positieve punten: 1) voortplanting 2) geweld Maar dat vind ik geen positieve kanten voor de maatschappij. Er komt uit voort: vrouwenonderdrukking, armoede en gebrek aan opvoeding wegens te veel. En daardoor krijgt men nog méér geweld. Ik wil iets GOEDS horen, dat invloed heeft op uw leven, en dat de islam heeft voortgebracht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Partijlid
|
![]() Gij zijt uiteraard zo'n egoïst die alleen maar zijn eigen vel wil redden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jewel : 23 april 2006 om 11:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 23 april 2006 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen de Islam is de zorg voor de armen een leefregel. Ik veronderstel dat tenminste de armen onder ons, dat toch wel iets positiefs vinden.
Paulus. |
![]() |
![]() |