![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Ik heb daar geen problemen mee, ik dacht dat ge slim genoeg waart om dat op de juiste manier te interpreteren. Mijn excuses...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Ik heb het dus NIET gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wanneer cannabis gelegaliseerd wordt dan kunnen we hier onze wiet kopen ipv naar Nederland te rijden en dus hier getaxeerd worden. Deze opbrengsten kunnen dan in een fonds gestoken worden voor de opvang van zware verslaafden (trouwens, newsflash: cannabis is niet verslavend). ALS er al een stijging van het aantal gebruikers is (wat ik ten sterkste betwijfel, zie Nederland) dan kan dit dus opgevangen worden door dit fonds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Burger
|
![]() hmm, ik ken anders toch wel enkele weedjunkies hoor. Akkoord, een cannabisverslaving is niet zo erg, je functioneert er nog perfect mee, maar je kan er wel aan verslaafd geraken.
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() Cannabis is alleen psychisch verslavend, niet fysiek. Maw, het is perfect mogelijk dat iemand te veel blowt en daardoor minder goed functioneert, maar het is veel waarschijnlijker dat iemand gewoon nee zegt wanneer het nodig is, aangezien er geen biologische dwang bij gemoeid is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat een weedjunk snel 'nee' gaat zeggen. Daarom is het een junk... En zeggen dat het niet verslavend is terwijl je weet dat het wel psychisch verslavend is... ik hoop dat er dankzij jou geen jongeren naar wiet grijpen, want ze zullen later ferm verrast zijn als ze ineens toch verslaafd blijken te zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je 3 weken constant scheef hebt gelopen is het misschien even wennen als je nuchter moet proberen in slaap geraken, maar cannabis als verslavend bestempelen (dat minder fysiek verslavend is dan alcohol!) dan wordt er onmiddelijk een beeld opgewekt van cold turkey gaan �* la Trainspotting. Zij die niet meer kunnen functioneren zogezegd door cannabis gebruik zouden hoogstwaarschijnlijk in dezelfde omstandigheden verzeild zijn geraakt zonder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als je dan toch lichamelijke afkickverschijnselen krijgt, zal het wel van de tabak zijn, en niet van de wiet, overigens wel een legale drug, really makes you think.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Of enkel als ze alcohol drinken? Citaat:
grtz Sx Trekt Uw Plant op MEKKA (stubru): http://hardcoreharmreducer.be/trektu...ril2006mp3.mp3 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om met een even nietszeggend tegenargument te antwoorden. Kunnen deze gebruikers van niet-gelegaliseerde genotsmiddelen dan niet eenvoudig overstappen op alcohol ? De consumptie hiervan is toch mogelijk in alle smaken en concentraties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In het rijtje lopen eigenlijk. Onze cultuur niet bezoedelen bedoel je? Sx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Beseft u wat u allemaal uit uw botten bent aan het slaan om een foute wet in staan te houden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, voor de zoveelste maal. Voor mij mag er gerust aan verbod op alcohol komen, als u dat gelukkig maakt, of nog maar vind dat de wetgeving dan tenminste consequent is.
Laatst gewijzigd door Bob : 24 april 2006 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |