![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() 2/3 van het loon inpikken is gewoon surrealistisch. Door te weigeren daar iets aan te doen delft belziek zijn ondergang. Vooral van de zwakken, want de anderen zijn tegen dan al naar vriendelijker oorden uitgeweken.
wie dat ontkent is gebrainwashed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge beweerde dat ge minder dan 40% belastingen betaalde. Zelfs zonder BTW kom ik aan meer dan 50%. En ja, btw is ook belastingen, gemeentetaksen, polderbelasting, gezinsbelasting enz ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen voor de zoveelste maal over de verantwoordelijkheid van het westen gaan discusieren. Maar Congo als voorbeeld nemende. Het Westen is in Congo, ondanks zijn vele grondstoffen, niet of amper geinterresseerd, en dit wegens zijn corrupt en onstabiel regime. Waar in Afrika, in godsnaam, houdt het Westen dictators in het zadel ? Al hetgeen zij vragen is een niet corrupt, stabiel regime, op een democratische wijze verkozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij is meer een typische zwarthemd.
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een ding is zeker....
Pelgrimforever heeft gelijk.... de hoge belastingsdruk.... het onmenselijke regulariseringsbeleid... de hoge werkloosheid.... het slechte milieu.... het VB is allemaal medeverantwoordelijk.... proficiat VuilB... |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Parlementslid
|
![]() Tegendradigaard !
Niet in forme zéker ? Je bent nog vergeten : - de mistoestanden in de derde wereld; - de vervolging van de Turkse Christenen; - het gesjoemel van de PS; - de geldstromen naar "Het Lege Land"; - ... Maar dat zijn ook allemaal fouten van het VuilB. God Tegendradigaard toch ! Je moet dat VuilB niet altijd verdedigen. Goed dat we "Fuck the Pelgrim" nog hebben. Beste Groeten.
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
En dat onder een Mao leuze !!!! Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 april 2006 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doen veel allochtone jongeren wel voor jou, hoef jij je niet meer voor in te spannen. Laatst gewijzigd door daiwa : 24 april 2006 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
|
![]() Citaat van pelgrimforever :
""Zomaar als crimineel behandeld" "do 20/04/06 - De Beweging van Kinderen Zonder Papieren start een actie tegen de behandeling van kinderen in de gesloten asielcentra in ons land. In die centra verblijven 55 minderjarige kinderen van uitgewezen asielzoekers. Ze kunnen het centrum niet verlaten en krijgen er geen onderwijs." Beste pelgriumforever had men die "poolse minderjarige illegalen" opgesloten dan had Joe niet vermoord geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap niet goed waarom u het vlaams belang erbij sleurt. Niet dat ik fan ben, maar het VB als zondebok voor alles laten opdraaien lijkt mij nogal sterk. Ik kan verkeerd zijn, maar volgens mij is of was het Vlaams belang geen meerderheidspartij en beslist(e) zij aldus hier niet over. Volgens mij moet u zich in de eerste plaats tot de VLD, CDV, SPA en GROEN! richten. Zij zijn het die er een fantastisch heerlijk immigratiebeleid (excuus voor het verkeerd aanwenden van 'beleid') op na houden en gecreëerd hebben. Bovendien wil ik nog even aanstippen dat Belgie (of Europa) niet echt heel Afrika kan binnenlaten, hoewel sommige linkse zwanzers dat blijkbaar als ideaal scenario zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Heeft toevallig iemand de belastingspersentages liggen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar tot een discussie komt het nooit, er durft geen rechtse een degelijke discussie daarover voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Europees Commissaris
|
![]() En nog steeds medeverantwoordelijkheid ontkennen ?
![]() |
![]() |