Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 april 2006, 21:19   #21
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red beret Bekijk bericht
Wel look at the history and you maybe know why i hate arabs my pal.Persoonlijk heb ik niets tegen arabs behalve dat ze ons hebben verraden.
He he, zie hier een gefrustreerde ottomaan ,denk jij dat jij alleen bent die zich verraden voelt door de arabieren?? maar dat is geen exuus om te haten! Haten is voor zwakkelingen,.
Oud 24 april 2006, 21:24   #22
Lincoln

Standaard

Citaat:
Ik ben een moslim ja,maar moet ik dan die arabieren soms liefhebben?Omdat ons profeet ook een arabier was moet ik daarom de arabieren liefhebben?Ik denk het echt niet.Als er een kruisttocht nu tegen de arabieren werd georganiseerd werd ik de eerste die meedeed.Tja destijds hebben ze alleen al in yemen 250duizend ottomaanse turkse soldaten afgeslacht die hun te hulp kwam.en nog van alles en ik moet nu compasie hebben.En al die feiten dateren nog maar 100geleden en ik als turk moet dat vergeten.hell now
Tja, en wat deed dat leger ginder, koekjes verdelen zeker ,en ja, ze verdienden een pak slaag, een als je een leger doodt is dat niet zoals een genocide uitvoeren op een volk, wat jullie uitraard deden in de tijd van attaturk de atheist is ook niet zo fraai hé, de arme stakkers die armeniers toch.....snik,snik....

Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 april 2006 om 21:31.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2006, 21:27   #23
Lincoln

Standaard

Citaat:
Ik ben een moslim ja,maar moet ik dan die arabieren soms liefhebben?Omdat ons profeet ook een arabier was moet ik daarom de arabieren liefhebben?Ik denk het echt niet.Als er een kruisttocht nu tegen de arabieren werd georganiseerd werd ik de eerste die meedeed.Tja destijds hebben ze alleen al in yemen 250duizend ottomaanse turkse soldaten afgeslacht die hun te hulp kwam.en nog van alles en ik moet nu compasie hebben.En al die feiten dateren nog maar 100geleden en ik als turk moet dat vergeten.hell now
De koran is arabisch, de profeet is arabisch, een in het paradijs wordt arabisch gesproken en als u iets hebt tegen arabisch en de arabieren rook dan best wiet,zoals bhairav dat u zei.....

Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 april 2006 om 21:32.
Oud 24 april 2006, 21:29   #24
Lincoln

Standaard

Citaat:
Nee waarom zou ik wiet roken doe dat maar zelf.En het is geen innerlijk conflict,gewoon een historisch conflict.De arabieren maken de islam een schande ,geven een verkeerd voorbeeld en dat beinvloed mensen.De islam is echt geen godsdienst hoe de arabieren het leven.In de koran staat nog niet es dat de vrouwen een hoofddoek moeten dragen,maarja die fucking arabs moeten altijd exteem gaan.
Lees dan maar is surat al-noor en surat al-a7zab als u tenminste de koran leest.....sukkel.

Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 april 2006 om 21:33.
Oud 24 april 2006, 21:30   #25
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
ja, ik vind mezelf een beter mens dan een moslim die de gelijkheid tussen man en vrouw niet aanvaard. en vermits alle grote religies meer een mannengelegenheid zijn waar vrouwen door de jaren heen en nog steeds in een hoekje worden geduwd vind ik mezelf beter dan de meeste gelovigen van die religies.
Dat noemen we in de beschaafde wereld "grootheidswaanzin".....
Oud 24 april 2006, 22:35   #26
Mustius
Burger

Standaard

Red Beret is een gefrustreerde "wannabee grijze wolf" die de geschiedenis van Turkije niet eens tegoei kent,buiten wat hem vertelt wordt door zijn grijze wolf vriendjes, anders praatte hij hier wel anders hoor....nen echte sukkel
Mustius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2006, 22:53   #27
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Pita shawarma met knoflook saus en ajuinen....wat heeft de arme palestijn gedaan om uw afkeer tegenover deze volk te betuigen?? Zelfs ,er zijn joden en joodse organisaties uit tel-aviv die solidair zijn met het palestijnse volk......
de Arabieren hebben een bondgenootschap gesloten met de Europeanen, om het Ottomaanse Imperium te doen inéénstorten.De steenrijke Saoudische koning-familie, en al de sjeiks van de Verenigde Arabische Emiraten zijn nog steeds beste vriendjes met de Amerikanen, terwijl 90% van de arabische bevolking in armoede leeft...Achterbaks steunen ze echter ook godsdienstwaanzinnige terreur-organisaties die het westen bestrijden, die valsaarden...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2006, 23:04   #28
Mustius
Burger

Standaard

Wat ook in het voordeel van de VS is
Mustius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2006, 23:04   #29
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Tja, wie heeft er de TV uitgevonden? En het vliegtuig, de ontploffingsmotor, de raket, de atoombom, de afstandsbediening, transistor, microgolf, telefoon, enz ... Enige zelfgenoegzaamheid is wel gerechtvaardigd. Een hoop ook.
"slegie" in ieder geval niet. Waarom je trouwens de atoombom in je lijstje hebt gezet...
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 05:40   #30
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
He he, zie hier een gefrustreerde ottomaan ,denk jij dat jij alleen bent die zich verraden voelt door de arabieren?? maar dat is geen exuus om te haten! Haten is voor zwakkelingen,.
Nee ik ben niet gefrusteerd dat ben jij eerder.Ik ben nog vergeten te vermelden dat de arabieren stinken?dus da ik hem daardoor extra haat kan ook.
Red beret is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 05:45   #31
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Tja, en wat deed dat leger ginder, koekjes verdelen zeker ,en ja, ze verdienden een pak slaag, een als je een leger doodt is dat niet zoals een genocide uitvoeren op een volk, wat jullie uitraard deden in de tijd van attaturk de atheist is ook niet zo fraai hé, de arme stakkers die armeniers toch.....snik,snik....
dat leger was ginder om die arabieren te helpen.Blijkbaar weet jij niets van geschiedenis af en blijf je maar pijpen.Je vergeet het feit dat de ottomanen grotendeels moslim waren en als die arabieren hun wil killen,ja daar heb ik een probleem mee!!!!En een genocide op armeeniers werd nie gepleegd dat weet jij beter dan mij arme sukkel of ben je een armeentje die hier om wat aandacht vraagt.Jij vergeet blijkbaar heelsnel dat de armeense bendes 10duizenden turken hebben afgeslacht en dat met een reden:genocide gepleegd op turken door armeense bendes.Ataturk was meer moslim dan wie dan ook.Leer eerst geschiedenis en kom dan terug naar naar mij.en probeer me geen geschiedenis te leren!!!

Laatst gewijzigd door Red beret : 25 april 2006 om 05:55.
Oud 25 april 2006, 05:48   #32
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
De koran is arabisch, de profeet is arabisch, een in het paradijs wordt arabisch gesproken en als u iets hebt tegen arabisch en de arabieren rook dan best wiet,zoals bhairav dat u zei.....

Jij denkt dat jij de koran kent maar jij weet er niets van.Nergens in de koran staat zoiets geschreven,maak dat maar aan de onwetenden wijs.Door jullie achterlijke mensen hebben veel mensen een andere inzicht op de islam en denken ze dat we jarenlang terug leven.Schaam jullie want een pracht geloof als de islam word door jullie aan andere gelovigingen als terrorisme beschouwd.

Laatst gewijzigd door Red beret : 25 april 2006 om 05:56.
Oud 25 april 2006, 05:50   #33
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Lees dan maar is surat al-noor en surat al-a7zab als u tenminste de koran leest.....sukkel.
Lees jij de koran eerst idioot.En maak er geen leugens van!!! Allah zal je straffen achterlijk gebrainwashte idioot!
Oud 25 april 2006, 05:52   #34
Red beret
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustius Bekijk bericht
Red Beret is een gefrustreerde "wannabee grijze wolf" die de geschiedenis van Turkije niet eens tegoei kent,buiten wat hem vertelt wordt door zijn grijze wolf vriendjes, anders praatte hij hier wel anders hoor....nen echte sukkel
Nee maar je weet toch dat je voorouders turken waren hé,want blijkbaar ken jij je geschiedenis niet helemaal.Wees er fier op bastaard
Oud 25 april 2006, 08:19   #35
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Tja, wie heeft er de TV uitgevonden? En het vliegtuig, de ontploffingsmotor, de raket, de atoombom, de afstandsbediening, transistor, microgolf, telefoon, enz ... Enige zelfgenoegzaamheid is wel gerechtvaardigd. Een hoop ook.
Volledig juist. Maar, alleen omdat je focust op de 20ste eeuw. Had je de 11e of 12e eeuw als referentie gebruikt, dan zou je merken dat de Arabische wereld mijlen voorpsrong had op het Westen. En een tiental eeuwen daarvoor was het de Griekse wereld etc. (Over China zwijg ik, daar ken ik te weinig over). Nu zijn de VS en Japan de zaak aan het overnemen. Maw, wat je schrijft is zeer relatief.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2006, 10:03   #36
Lincoln

Standaard

Citaat:
dat leger was ginder om die arabieren te helpen.Blijkbaar weet jij niets van geschiedenis af en blijf je maar pijpen.Je vergeet het feit dat de ottomanen grotendeels moslim waren en als die arabieren hun wil killen,ja daar heb ik een probleem mee!!!!En een genocide op armeeniers werd nie gepleegd dat weet jij beter dan mij arme sukkel of ben je een armeentje die hier om wat aandacht vraagt.Jij vergeet blijkbaar heelsnel dat de armeense bendes 10duizenden turken hebben afgeslacht en dat met een reden:genocide gepleegd op turken door armeense bendes.Ataturk was meer moslim dan wie dan ook.Leer eerst geschiedenis en kom dan terug naar naar mij.en probeer me geen geschiedenis te leren!!!
.....weer ééne zot die de armeense genocide ontkent....en attaturk was een massonist en tempelridder van de zionisten, en wat er allemaal uitgesteekt wordt tegen de koerden zal ik maar beter achterwege laten......
Oud 25 april 2006, 10:23   #37
Lincoln

Standaard

Citaat:
Jij denkt dat jij de koran kent maar jij weet er niets van.Nergens in de koran staat zoiets geschreven,maak dat maar aan de onwetenden wijs.Door jullie achterlijke mensen hebben veel mensen een andere inzicht op de islam en denken ze dat we jarenlang terug leven.Schaam jullie want een pracht geloof als de islam word door jullie aan andere gelovigingen als terrorisme beschouwd.
Sukkel,Inderdaad ik ken de koran een zelfs van buiten mijn beste ,hier de versen uit de koran; "ya ayuha nabyo qol li azwajika wa banatika wa nisaa il mou'miniena yudniena 3alaihinna min jalabiebihinna d'aalika adnaa an yu3rafna fala yu' d'aina wa kaana llahu '3afouran ra7ieman" suratu al-a7zaab vers 59, de andere is;"Wa qol lil mouminaati ya'3doudna min absaarihinna wa ya7fadna fouroujahounna wa laa yubdiena zinatahounna illa ma 'dahara minha walyadribna bikhomorihinna 3ala jouyoubihinna......tot....la3allakom toufli7oun" souratu al-noor vers 31, voor de vertaling:

-a7zaab 59. O profeet! Zeg aan uw vrouwen en uw dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij een gedeelte van haar omslagdoeken over haar (hoofd) laten hangen. Dit is beter, opdat zij mogen worden onderscheiden en niet lastig worden gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

-Al-noor 31. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen.

....en als u verder wilt discussieren over dit onderwerp neem de uitdaging aan en open hiervoor een draad,.
Oud 25 april 2006, 10:26   #38
Lincoln

Standaard

Citaat:
Lees jij de koran eerst idioot.En maak er geen leugens van!!! Allah zal je straffen achterlijk gebrainwashte idioot!
God zij dank lees ik elke dag mijn "wird" Twee hoofdstukken als je het mij vraagt, en neen ik ben niet gebrainwashd ik volg alleen mijn pad.....een de rest neem ik aan als compliment,.
Oud 25 april 2006, 10:27   #39
Lincoln

Standaard

Citaat:
Nee maar je weet toch dat je voorouders turken waren hé,want blijkbaar ken jij je geschiedenis niet helemaal.Wees er fier op bastaard
Huh, mss ben jij ook een bastaard wie weet....
Oud 25 april 2006, 10:31   #40
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pita shawarma met knoflook saus en ajuinen....wat heeft de arme palestijn gedaan om uw afkeer tegenover deze volk te betuigen?? Zelfs ,er zijn joden en joodse organisaties uit tel-aviv die solidair zijn met het palestijnse volk......
Als die "arme palestijnen" eens zouden investeren in opbouw van hun infrastructuur, wonen, onderwijs voor hun kinderen dan zou men dat "arm" er kunnen aflaten maar neen liever hun kinderen Joden leren haten, verzinsels over de 70 maagden, prediken voor te sterven als een éérvolle zelfmoordterrorist..etc Red Beret hééft gelijk, zo hoort je het ook ééns van een andere moslim.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be