![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik heb niets tegen de polen een ga ook niet deze mensen gaan beginnen te beschilderen, maar wat mij stoort is; waarom al dat geschreeuw ?? of het nu een marokkaan is of een pool of een vlaming?? Waarom zoveel haat, als je weet dat een mens als wezen onfeilbaar is waarom dan zoveel heisa voor niets?? No body is perfect! Waarom conclusies trekken, Waarom misbruiken sommigen elke daad om een groep te beschilderen, Waarom legt men voor elke daad de link naar "cultuur" ,"religie" ?? ......een nog dit, de directe "met-de-vinger-wijzen" naar de staat, dat de staat niet genoeg doet voor de veiligheid van de mensen?? Waarom laten we het gerecht haar werk niet rustig doen en de politie in alle stilte?? Waarom al die politieke inmenning?? allemaal vragen die gesteld moet worden, en ook het belangrijkste is; waarom is de laatste tijd onze mentaliteit veranderd naar ikke ikke de rest kan stikken, of ik red mijn vel en de rest moet zijn plan trekken?? Zijn wij de laatste tijd meer en meer gematerialiseerd en het bewustzijn verloren hebben?? allemaal vragen die gesteld moet worden, volgens mij moet er minder gedebateerd worden over politiek en meer gepraat wordt over moraal en mentaliteit, gedrag,gevoelens.....en laten we a.u.b onze lessen hieruit trekken,. Volgende keer veel beterschap!
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 april 2006 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Lincoln, deze reacties zijn aan 2 dingen te wijten.
Ten eerste: deze jongens hebben geen typische Poolse trekken. Voor buitenstaanders lijken ze Noord-Afrikaans. De verwarring was zo groot, dat zelfs de Marokkaanse gemeenschap in ons land ook van die stelling uitging. Ten tweede: dat het een feit blijft dat er meer probleemjongeren in deze gemeenschap terug te vinden zijn. Misschien omdat deze talrijker is dan de Poolse? Ik spreek er me niet over uit. Het moslimschorremorrie moet zich ook eens de vraag stellen wat voor een uithangbord ze hier zijn voor hun gemeenschap. |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Meeste mensen zijn te dom om te weten hoe Polen eruitzien.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#6 |
|
![]() Het belangrijkste :
"Het parket van Brussel had het eerder over daders van Noord-Afrikaanse afkomst. De verdachten blijken nu Polen te zijn. De Poolse vermoedelijke mededader en zijn familie verbleven illegaal in ons land." Vanuit de VRT berichtgeving. Aan groen! of agalev : ziet ge nu waarom ze minderjarige illegalen in gesloten instellingen moeten steken. |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Op wie heeft dat betrekking? |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 april 2006 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Dat is wat je intuitie zelf zegt en dat hoeft niet altijd de waarheid te zijn.....
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intuïtie bedriegt nochtans vaker niet dan wel.
#14 |
|
![]() |
![]() |