![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf nu maken we gewoon de afspraak dat iedereen die blond is en blauwe ogen heeft een Vlaming is. Al de rest zijn Marokkanen.
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar dutske toch, gij hebt het bericht hier zelf gelanceerd! Het was toch niet uw bedoeling om te stig-ma-ti-se-eren? Of wel?
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, laten we wachten tot de daders aangehouden zijn, en we het zeker weten, nietwaar? Twee zulke voorbeeldjes van de laatste dagen vind je in http://forum.politics.be/showthread.php?t=50202 |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() [Sarcastisch]Misschien zijn criminelen met blond haar en blauwe ogen wel Marokkaanse albino's.[/Sarcastisch]
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dag dat je zelf een messteek in uw pens krijgt zul je wel anders beginnen piepen... |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wetten zijn er genoeg, en meer dan streng genoeg, het is de moeite niet om er nieuwe, strengere te stemmen, en van België een diktatuur, een politiestaat te maken.Pas gewoon de wet toe, zoals die in de teksten staat, en bouw desnoods nieuwe gevangenissen bij, je zal zien dat het in een paar jaar gedaan is met die rotzooi.Laat gewoon politie & justitie hun werk doen, zonder niemand te beschermen, zonder voorkeursmaatregels... Zélfs het vreemde kiesvee niet. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Al die Vb-ers en hun vrouwen die stiekem naar de zonnebanken trekken!8)
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Dat haar, de kleur ervan, komt vast uit een potje. Het snorretje zet hij alleen op als zijn vrouw hem alleen ziet. Overdag plakt PDW dat snorretje tussen zijn wenkbrauwen. Voor (overdag) ![]() [SIZE=3]Na ('s avonds) ![]() [/SIZE] Laatst gewijzigd door ericferemans : 26 april 2006 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Moordenaar van Joe heeft veel voorkomende naam'
De vermoedelijke moordenaar van tiener Joe Van Holsbeeck heeft een familienaam die veel voorkomt in Polen. Dat dreigt het onderzoek van de Poolse politie moeilijker te maken, ook al omdat de jongeman in een grote stad woont. Dat citeert de RTBF woensdag uit de Poolse krant Rzecspospolita. Op basis van de communicatie van de gsm van de vermoedelijke dader kon de polite opmaken dat hij zich in een grote agglomeratie bevindt. Volgens de Gazeta Wyborcza kunnen de Poolse autoriteiten ermee instemmen om het proces van de dader in België te laten plaatsvinden, op voorwaarde dat België hem daarna opnieuw aan Polen uitlevert om er zijn straf uit te zitten. Volgens de twee Poolse kranten vrezen de Polen in België nu voor achterdochtige reacties van de Belgische bevolking en strengere politiecontroles, zo meldt DPA. (belga) bron: hln.be dan toch geen zigeuner? hij heeft een veel voorkomende naam in Polen, volgens mij zijn de meeste Polen geen zigeuners. |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan krijgt Guy Van Holsbeeck toch nog zijn zin... Tja, de Poolse cel in, dat wordt geen lachespel voor die jongen.
|
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Wat zeg je daar van? |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Kom zojuist te horen dat het de broer van de opgepakte zou zijn.Tiens tiens,Illegale Polen die in ons land verblijven sinds 2000,sja,met die nationalitieten die te graai liggen weet je maar nooit.Straks zijn het chinezen
|
![]() |