![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb ook nog nooit problemen gehad maar ik woon dan ook niet in Brussel of Borgerhout. Ik ken wél meerdere vrouwen die er wonen of er regelmatig komen en die geloof ik eerder dan Kaatd.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 april 2006 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 april 2006 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door vlijmscherp
![]() de voornaam is bekend, het is Marius. De Poolse gemeenschap erkent dat het een Pool is, ook Polen zelf doet dit. nog altijd overtuigd van een complot?? Citaat:
![]() Misschien was zijn groottante wel een jodin en deed hij het enkel in opdracht van de Loge, om islamieten in een slecht daglicht te plaatsen? Laatst gewijzigd door filosoof : 27 april 2006 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Oeteke
![]() [SIZE=3]en ik ben gene VB'er[/SIZE], ik ben een OOSTBLOKKER maar gene pool! Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 april 2006 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() een inzending gevonden op dat haatblog van Belien:
Submitted by peter vanderheyden on Thu, 2006-04-27 10:40. Overigens wel raar, vindt u niet. In het ene artikel heet de moordenaar een lid te zijn van een kleine minderheid in Polen, en in een ander artikel kunnen ze hem in Polen moeilijk opsporen omdat hij een naam heeft die in Polen veel voorkomt. Wat is het nu? Of hebben al die zigeuners dezelfde naam? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door filosoof
![]() Is het niet belangrijk de nationaliteit van zijn overgrootmoeder te kennen, of gaat dat ook in de doofpot? ![]() Citaat:
Wat leren ze tegenwoordig nog op school.. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 27/04 Broer van moordenaar van Joe aangehouden ![]() Dat schrijven verschillende kranten donderdag. De broer verschafte voor en na de moord in Brussel onderdak aan Adam G. en na de feiten hadden de twee nog gsm-contact. De moordenaar heeft al in een jeugdinstelling gezeten. Dat meldt Het Laatste Nieuws donderdag. De jongen pendelde geregeld tussen Polen en Brussel, waar hij diefstallen pleegde. De buit verkocht hij normaal in zijn thuisland. Hij werd twee keer gearresteerd door het Brusselse gerecht. Hij verscheen eerder al voor de jeugdrechter en werd een tijdje in een jeugdinstelling geplaatst. Hij herviel, zijn misdrijven werden steeds driester. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende keer kunnen ze zeggen dat het twee chinezen met een noord-afrikaans uiterlijk waren.
Iedereen content dan zekers? (tenzij de chinese gemeenschap zich dan en masse met de vinger gewezen voelt) |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allé, wie gelooft er nog dat er een complot in de zaak is?
|
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 27 april 2006 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Raar dat de propaganda van de tegenpartij mij dichter tot hun gedachtengoed brengt, dan hun eigen folders. Laat de overheid maar meer knoeien. Marius is zulke een algemene naam en eigenlijk klinkt hij me eerder Latijn in de oren. Zeker dat het geen Pool met Roemeense roots is? Kunnen we zo eeuwig verdergaan met een welles nietes spelletje? Deze ene Pool en de reacties erop bevestigen de Noord-Afrikaanse regel in dit land. |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlug verifiëren, dan ben je wat geruster ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#118 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En staan er voor jou te veel moeilijke woorden in de propaganda van de tegenpartij ? ![]() PS ben je écht zeker van de zogenaamde "zuiverheid" van je eigen zogenaamde "roots"?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 april 2006 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |