![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks ontduikt hij nog de belastingen. (wat ik wel sportief zou vinden)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 april 2006 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk, het is toch om uit te delen. Kan je net zo goed zelf doen.
![]() |
#566 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit dat nu met die site?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is hier stil vandaag...ga wat communisten gaan mollen op mijn spel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
|
![]() Citaat:
en ik zou blaren moeten gaan opvegen zeker ? mijne zak oepblazen ja !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik vroeg dus geen opleiding aangaande de hulp die ik via de praktijk zou verstrekken want daarin ( sorry voor de bescheidenheid ) ben ik mijn meerdere nog niet tegengekomen op vlaamse bodem maar louter over hoe een praktijk oprichten. attest bedrijfsbeheer heb ik bovendien - had dus enkel wat advies nodig op maat en ben ook niet zo erg commercieel aangelegd. Stond natuurlijk niet in hun boekske he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 april 2006 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
btw.: ik heb gebruikers nooit op welke manier dan ook veroordeeld maar als de hulpvraag (van hen uit) werd gesteld om hen te helpen heb ik steeds gedaan wat ik kon, soms met, soms zonder succes. Geen rancunes. Ik vermoed dat we, wat dit onderwerp betreft, misschien dichter bij elkaar zitten dan wordt gedacht (langs twee zijden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn manier van werken met de jongeren die met zo'n probleem zitten (ook met andere problemen) is in de eerste plaats luisteren naar hun gevoelens zonder die af te keuren. Gevoelens zijn er nu eenmaal, zijn nooit negatief dus, ook al zijn die voor iemand anders totaal bizar. Die gevoelens zijn soms zeer uiteenlopend in die zin dat ze bijvoorbeeld dreigen hun ouders te verliezen door wat ze doen en dat is meestal het laatste waar ze voor kiezen (vooral de moeder ligt enorm gevoelig). Anderzijds zitten ze enorm verveeld "er niet bij te horen" bij de vrienden en ook dat ligt enorm gevoelig. Daarna vraag ik meestal wat ze hebben gewonnen en wat ze hebben (of dreigen te) verliezen. Ik laat ze zelf rustig de analyse maken. Daarna laat ik hen de eigen keuze. Indien de keuze is dat ze er vanaf willen geraken, dan gaan we verder, indien ze de keuze maken om verder te doen, dan respecteer ik die keuze. Ik laat hen dus zelf de analyse maken en zal niet manipuleren op dit gebied. De ervaringsdeskundigheid ligt dus meestal niet op het gebied van de kennis van de drugs op zich, wel van de sociale context waar de jongere zich goed in voelt. En op dat gebied ben ik nu eenmaal een expert kobaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
|
![]() ik zal morgen nog eens proberen denk ik om uit te leggen wat er precies paternalistisch is in die aanpak karma hoewel ik om te beginnen niet ontken dat die aanpak voor sommige jongeren kan werken. dat geldt dan vooral voor jongeren die cultureel gezien middeklassers zijn. waarbij ik bovendien ernstige bedenkingen heb of het wel zinvol is de middeklasserscultuur te promoten aan eender welke jongere.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 april 2006 om 22:45. |
![]() |
![]() |