![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De linkse kerk.
Maar nog een leuke. Racisme en negationisme worden, samen met parkeerboetes en overdreven snelheid, zo stilaan de enige nog bestrafte misdaden in Belgie (nu racisme kan ik nog begrijpen, alleen zit het racisme ook diep bij sommige allochtonengroepen, maar negationisme). |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Cursus bij het VuilB gevolgd ? ;rofl:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, atteïst,
waarom die idiote vraag trouwens ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed antwoord ! ;rofl: ;frol: ;lorf:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Europees Commissaris
|
![]() Kheb m'n avond niet,
er sluipen vandaag nogal wat fouten in m'n texten, nog niet gemerkt ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, er zijn andere voorbeelden waar een wettelijke regeling wel op zijn plaats is (toegang tot scholen, toegang tot openbare functies...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch logisch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Burger
|
![]() ik vind dat helemaal niet logisch, maar daar gaat het niet om.
hij voert een hele preek op tegen de haatstaat, terwijl hij duidelijk meer haat in zich draagt dan de doorsnee VB-stemmer en zodoende zelf de haat staat reeds heeft geïnstalleerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Europees Commissaris
|
![]() De familieroots blijken uitgestrekt over Vlaanderen en Frankrijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die reeds meerdere mensen, waaronder ondergetekende bedreigt te zoeken en fysiek aan te pakken ... Niet echt geloofwaardig zoetje ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U kunt daarentegen totaal niet aantonen dat ik haat uitdraag naar wie dan ook. Of het moet al zijn dat je net als Distel de waarheid geweld wil aandoen en afkeer met haat "verwart" omdat het nu eenmaal in je kraam past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan toch in uw utopisch denkbeeld.
Tenzij je segregatie ook multicultuur noemt.
![]() |
#238 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat jij echt geen kleurtje kan verdragen en afstand houdt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik als VB partijlid en stemmer, geef eerlijk toe dat ik vol haat zit. Mijn rechten worden immers afgepakt door tweezakken als u. De migranten moet men over het bolletje strelen en wie eerlijk toegeeft dat hij/zij niet voor multicul gekozen heeft en ze hier eigenlijk liever niet heeft, mag vernederd en gediscrimineerd worden. Mensen als u gaan er van uit dat alleen hun mening de juiste is. Ze noemen het zelfs politiek correct en maken er wetten voor dat wie niet in hun gedachtenwinkel past, gesanctioneerd kan worden. Ik pas met mijn mening volgens jullie in de gevangenis, terwijl criminelen zonder papieren niet eens vervolgd worden. En dan mag ik niet KWAAD worden? Uit de grond van mijn hart haat ik de mensen die onze samenleving bedreigen en ik geef het grif toe. Voor een bepaalde categorie mensen is dit land niet geschikt en ik zet ze daarom liever de grens over. Toen Hitler zijn Endlosung voorstelde, hebben ook vele Joden vrijwillig voor de exit gekozen. Dat was ook hun volste recht. Het koren, zoals Einstein en andere intellectuelen, die inzagen dat het geen nut had om te blijven, zijn ook vertrokken naar veiliger oorden. Ze hebben de rest van Holocaust ook niet tegengehouden, maar zijn als laffe honden gevlucht, terwijl het kaf in de concentratiekampen belandde. Vele van deze mensen waren te arm om een reis over de plas te betalen. Waarom heeft de rijke bovenklasse hen dan niet geholpen, terwijl ze inzagen wat er op komst was? Zo solidair is de mens dan als het er op aan komt en de genocide die volgde op de deportaties waren eigenlijk niet nodig geweest. Dat is in mijn ogen de enige echte grote vergissing van het nazisme, dat al het goede dat er uit voorgekomen is overschaduwd. Ik keur deze praktijken ook niet goed. Als ongewenste migranten niet terug willen, moet men ze desnoods koste wat het kost manu militari terugsturen. Genocides hebben geen zin, want dat is het kind met het badwater weggooien. Communisten hebben zich trouwens ook aan volkerenmoorden bezondigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bent u echt zo verdwaald in u utopie?
- Aparte scholen - Aparte gymlokalen - Aparte zwemuren - Aparte begrafenis regelingen - De eis om de hoofddoek te dragen in scholen, openbare instellingen, pasfoto - Aparte voorangsmatregelen inzake tewerkstelling En ga zo maar door. Citaat:
![]() |