![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, 'beet hij zich stuk', wat bedoel je daar mee?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat jij je geschiedenis niet zo goed kent ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
|
![]() Ik begrijp gewoon uw achterlijke uitdrukking niet.
Ik weet best dat Rusland in 1939 Finland binnenviel (in feite de eerste 'winteroorlog') en strijd ook won. U mag best trots zijn op uwzelf. Zulke arrogantie als u laat zien wordt zelden geëvenaard.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 28 april 2006 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
|
![]() Ten eerste: deze kinderen zijn hier ongevraagd en door mij en vele anderen ongewenst het land binnengekomen, op clandestiene wijze.
Dit tolereren omwille van hun leeftijd, speelt alleen in de kaart van malafide mensensmokkelaars, die het geld in ruiken. Ten tweede: als deze kinderen los lopen, kunnen ze misdaden plegen, waar ze moeilijk voor gestraft kunnen worden. Ze vormen een mogelijk gevaar voor de samenleving en zijn er ook in gevaar. Pedofielen en andere zieke geesten kunnen deze kinderen zonder papieren ook makkelijk doen verdwijnen, als je me begrijpt. Het is dus ook een deel om hen te beschermen. Daarnaast zijn gesloten asielcentra geen uitvinding van het VB, maar van de normale regeringspartijen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het lijkt er meer en meer op dat PelgrimForever zo stilletjes aan op een op hol geslagen flipperkast gaat lijken.
Nog even en hij gaat beweren, dat het Vlaams Belang verantwoordelijk zou zijn voor de flatulentie van zijn buur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar op mijn twaalfde hadden we wel nen XT en die had ook basic (GW-Basic) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allee gij... ocharme
fantastisch machientje overigens... en daarna den amigo.. alleen dataopslag was pokken eerst nog met taperecorder daarna met flexi-floppy Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn wel meer mensen die 't schijt krijgen van politieke pamfletten.
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
|
![]() Ja, daar heb je gelijk in Superstaaf. Ik heb hetzelfde met die van het FDF die hier jaarlijks in mijn bus vallen.
Niet slecht gevonden trouwens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar het is enkel sommige gegeven om daarop compleet door te draaien.
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan allemaal dezelfde weg, van de brievenbus naar de papiercontainer. Jammer van de bomen die ervoor moesten sneuvelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is ook zo.
![]() |
#438 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat pedofielen eerst uw pas vragen en je dan pas ontvoeren... "Hebt ge uw pask bij, kleine? Oei, dan ben ik weg, sorry!" Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 april 2006 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben ze bij SPIRIT nog nooit gehoord van kinderen die thuis weglopen en in verkeerde handen terechtkomen. Ze moeten daarvoor echt geen paspoort te vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
|
![]() Kinderen die geen eten hebben, omdat ze geen papieren hebben moeten derhalve in de gevangenis? Leg het nog eens beter uit.
|
![]() |
![]() |