![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() allez lap de homofoben hebben het weer gedaan...
wel ik ben ook homofoob... ik heb namelijk een hemelse schrik (fobie dus) dat nen homo mijn achterste zou abimeren.... allez alle gekheid op een stokske...als ze der gelukkig mee zijn, geef ze nen dag he... wat ik mij wel afvraag is hoe het komt dat men alle dagen wel nen dag "tegen" iets moet hebben... en dan zijn ze verwonderd dat de mensen verzuren... beter nen dag "voor" iets maken.. bvb. nen dag voor de homofobie of zo.... djeezes de goedkope nonsens zijn weer in trek op het forum... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]()
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() wanneer eens een dag tegen de heterofobie die de laatste tijd meer en meer veld wint...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met al mijn respect voor homo's en lesbiennes. Daar heeft het eigenlijk weinig mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() homofobie... ziedaar nog een nationale aangelegenheid....
als ik van de koning was ik zou Leterme op het matje roepen... hoe durven ze in dat Vlaams parlement |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zou ook een dag tegen slecht weer moeten komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() En een dag tegen een slecht humeur...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Ik begrijp niet wat je ook maar kan hebben tegen zo'n dag... wie daar wel iets tegen heeft tja homofobie ten top zou ik zeggen.
Citaat:
Ik begrijp dan ook niet dat de BUB lijsten heeft ingediend voor het VP in 2004 terwijl ze zeggen dat dit allemaal nutteloos is... Heb daar mijn serieuze bedenkiingen bij maar soit ik begin hier ook af te wijken.
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ze zouden beter nen dag maken dat tegen de nacht is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() waarom eigenlijk een dag tégen homofobie?Waarom geen nationale dag voor heteros?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Alle partijen stemden voor op één partij na, ik laat aan jullie de keuze welke partij dit is...
Goed te weten dat één bepaalde partij zelfs geen dag tegen de homofobie willen maar ja ze moeten toch hiermee bewijzen dat ze homofoob en homohatend zijn ten top hé, zou Verstrepen hier ook slaafs de partijlijn gevolgd hebben... en zodoende ook een bocht gemaakt hebben van 180 graden want in zijn toenmalige programma's Zwart Wit nam hij het toch altijd op voor de holebi's.... tot hij mandataris werd van deze welbepaalde partij...
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap niet waarom men dan een punt zou maken van het anti-holibistandpunt van het VB ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Of dat ze weer gaan samentroepen om de vandaal uit te gaan hangen. ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik ben voor maar ik ben tegen de datum. Mijns inziens is dat negatief gekozen. Men zou volgens mij de jaarlijkse nationale dag moeten laten doorgaan op de dag dat homofobie opgenomen wordt op de lijst van de geestesziekten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is omdat de linksen er nog altijd van overtuigd zijn dat de Islamieten hun partners zijn... (wat hun gemeenschappelijk haat tegen de vs en israel betreft misschien wel, maar dan hebben we het zowat gehad).
|
![]() |
![]() |