![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat er wat LSP/KP rondloopt weerlegt overigens mijn stelling niet: ik heb nooit gezegd "exlusief (extreem-)rechts", maar wel "overwegend (extreem-)rechts". Wat links verzet vergroot de vreugd en ondersteunt de dekmantel van de neutraliteit. En met een beetje eerlijkheid zal je kunnen toegegeven dat ik zeker niet de enige ben die dat ziet. De mod's op deze site zijn schuldig-nalatig. Dat is een feit. Daardoor legitimeren ze cyber-hooliganisme. Dat is ook een feit. Daardoor zijn de resultaten van de peilingen gemanipuleerd. Dat is nog een feit. Daardoor worden deze rechtste standpunten gepromoot. Nog een feit.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 29 april 2006 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Neen, serieus, jouw bijdrage, net als zovele bijdragen op dit forum kan best tot een aangename dialoog leiden, zonder dat de gesprekspartners het eens hoeven te zijn met elkaars standpunten. Het is van het moment dat je je standpunten (propaganda, leugens, halve waarheden) opdringt aan iemand anders, dat je verkeerd bezig bent. En veelal leidt dit bewust tot uitlokking, waarna je nadien lustig komt klagen over 'spamming'. Gelukkig doe jij aan deze praktijken niet mee. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hier zijn vandaag wel veel draden hernomen en gestart, niet. Een verbazende grote beweging. En op het communautaire subforum gaat het incestueuze/narcistische onderonsje verder. Leve de mod's, zij verknoeien de boel.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 29 april 2006 om 09:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Er zijn zelfs hooligans die een open boek zijn via de linken die ze plaatsen in de rubriek 'contactinformatie' op hun openbare profielpagina.
Zij plaatsen hun privégegevens zélf op het openbare net. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() 1. Deze stelling is fout: paranoia is geen infectieziekte.
2. Deze stelling is misplaatst: dit blijkt uit de aard van de citaten: ze zijn onafhankelijk van elkaar tot stand gekomen. 3. Schrijven: bewijs? is gratuit. Dat kan iedereen schrijven. Het bewijs ligt juist: 1. In de argumentatie 2. in de verscheidene bronnen Zulk een opmerking spam. Je antwoord is dus fout, misplaatst en gratuite spam. Hooliganisme dus.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 29 april 2006 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De kern van privacy is dat je zoveel over jezelf zegt als je zelf wil. Wie andere gegevens reveleert, schendt de privacy. Alleen hooligans doen dat. En de mod's vinden dat prima.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 29 april 2006 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() Blijft het feit dat er een hooligan was die tot twee maal op het forum privé-informatie plaatste, ondanks uitdrukkelijke weigering en dat de mod's daar geen problemen mee hebben.
![]() |
#111 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als u ons niets zegt, kunnen wij dat ook niet opmerken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik rapporteerde inderdaad in het verleden reeds verscheidene malen privacyschending aan mijn adres aan de moderatie, onder andere werd mijn echte naam hier door sommige hooligans geplaatst. Het werd elke keer onmiddelijk verwijdert.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 april 2006 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meneer de Onsterfelijke vermeldde met trots een actie van hem... Niet alleen werd in de bijlage die hij plaatste zijn naam vermeld... maar stonden er zelfs enkele foto's van hem afgedrukt... ![]() ![]() Als woordvoerder van een 'organisatie' optreden onder een nickname ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 29 april 2006 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat U Lutifer een hooligan durft noemen.. da's pas straf! ![]() Hetgeen U met Karma uitstak... dat was pas hooliganisme! Laatst gewijzigd door Chipie : 29 april 2006 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() lutifer gooide mijn naam lang voor dat dat artikel er was reeds op het forum chipke dus voor ik die toestemming had gegeven. En jij kopieerde sindsdien die gegevens nog een paar keer. ga maar kijken naar de draad over de actie paardevla.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 april 2006 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, bij echte koningen wordt ook enkel de voornaam vermeld... [SIZE=1]Heb ik U de toelating gegeven om mij chipke te noemen? Wie zegt dat dit mijn echte naam niet is?[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() het was wel degelijk ook mijn achternaam chipke ( mag ik u dan geen koosnaampje geven - u zegt toch ook kingske ? )
en ook om mijn voornaam te vermelden had ik haar geen toestemming gegeven. ze kende mijn naam omdat we elkaar irl kenden en van het moment dat zij die hier op het net heeft gezwierd kent ook gij die bvb. toen maanden later die artikels dus op het net verschenen was mijn naam voor u althans niks nieuws meer. maw lutifer schendde wel deglijk mijn privacy want maakte mijn naam bekend voor ik daar zelf toestemming voor gegeven had. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 april 2006 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik heb enkel totdat U uzelf volledig blootgaf n o o i t uw naam gebruikt... omdat ik die... niet kende... ![]() Wilt U aub eens naar de post linken waar ze uw achternaam vermeldde?... Want U bent aan het liegen, vrees ik... Laatst gewijzigd door Chipie : 29 april 2006 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=49893&page=8 http://forum.politics.be/showthread.php?t=49967&page=15 http://forum.politics.be/showthread.php?t=49798&page=27 Jullie lezen toch? De hooligans bleven porvoceren om mijn leeftijd te kennen, overduidelijk om die daarna te kunnen gebruiken als argument. De mod's vinden dat prima. Een beetje meer pro-actief optreden zou anders niet slecht zijn!
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 29 april 2006 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |