![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zolang de rijken rijker worden en de armen daarvoor worden uitgezogen, ga je dit soort geweld meer zien. Daar is geen lieve moeder meer die daar iets tegen kan doen, laat staan een vuilb.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel "armen" mogen hun beide handjes kussen dat ze "hier" arm zijn, met hun uitkering, kindergeld enz enz Indien dit (ons) systeem verder uitgemolken wordt zoals men hier bezig is, ja, dan zullen sommigen over x-aantal jaren misschien weer weten wat "arm-zijn" betekent, in de ouderwetse zin van het woord... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Moorden voor een veredelde walkman is het resultaat van decennialange permissiviteit, een laks vervolgingsbeleid en een excuuscultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van al mijn Brusselse collega's (een tiental) is er maar 1(!) die nog niet overvallen is geweest op straat. En btw met overvallen bedoel ik: mes op de keel gezet. 1 van hen heeft het het laatste jaar 7X meegemaakt... Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 27 april 2006 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Joe's vriend werd de laatste twee jaar vijf maal overvallen. De laatste keer was het fataal (volgens diens vader en niet uit 't Pallieterke)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat schijnt idd schering en inslag te zijn. Een goede vriend die in hartje Brussel woont vertelde me eveneens dat van al zijn vrienden er geen enkele nog niet overvallen is. Zelf komt hij alleen maar buiten zonder portefeuille en met twee GSM's (een kapotte en een goeie).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat men arm is dat men automatisch naar zulks geweldadig gedrag grijpt. Dat heeft niets met armoede te maken als wel met het lakse beleid door de jaren heen, en de excuustruusjes van toen en nu.
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Crapuleuze moorden zijn er altijd geweest, MP3's niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog wel in Gent. Zeker tien keer in zes jaar tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Indien het Vb aan de macht komt staan ze voor dezelfde problemen. Maar onze bevolking heeft er dan een paar problemen bij: - onervaren bewindslieden - bewindslieden met een achterlijke ideologie (van voor de democratie) - bewindslieden die alleen maar slogans hebben en geen kennis - bewindslieden die bewezen hebben om enkel te kunnen praten, en niet te kunnen luisteren. Dat laatste is misschien nog het ergste: indien men de huidige bewindslieden verwijt om te weinig te luisteren naar de verzuurden, en teveel naar de mensen met problemen, wat gaat er dan gebeuren indien men de macht toekent aan hen die enkel naar zichzelf, "het eigen volk eerst" luisteren? er zal NIET lang gelachen worden... ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 april 2006 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als minister van Noordzee doet hij het niet zo slecht. De Noordzee is mijn favoriete provincie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Reeds 25 % van de kiezers in Vlaanderen zijn dus verzuurd.
Vooral negeren. We gaan nog lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Té lang geslapen vermoed ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Of om in kleuren te spreken: "Grau ist alle Theorie, und Grün des Lebens goldenen Baum". In dit geval allicht Feldgrau. Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 april 2006 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |