![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() alleen al je opdeling in echte ( en dus ook onechte ) armen is al cultureel fascisme van de bovenste plank chipie
je hebt daar gewoon niet over te oordelen als ervaringsondeskundige andersarme deel de andersarmen in in weet ik wat voor categorieen - daarin ben jij de expert ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 april 2006 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Ps een andere manier van cyberhooliganisme vooral van chipie is telkens er een gevatte post staat waar hij totaal geen antwoord op heeft daar een nietszeggende post achter zetten ( soms zelfs enkel het woord "tja" ) teneinde er voor te zorgen dat die post waar hij niet op kan antwoorden en die het klootjesvolk en de goegemeente en vooral de gebrekkigheid van hun normen en waarden tart zo snel mogelijk begraven wordt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 april 2006 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bedoel ik nu met een beetje respect. Nog heb ik van U geen enkel deftig antwoord gezien op mijn beginpost. Kan het zijn dat je het draadje niet goed begrijpt CHIPIE?
![]() |
#25 |
|
![]() sommigen willen dat overduidelijk gewoon niet begrijpen - het enige dat we kunnen doen is daarmee leren leven denk ik = ons dat niet aantrekken. hoewel dat soms moeilijk is. maar we hebben chipie noch iemand anders zijn of haar goedkeuring nodig. alleen onze eigen goedkeuring. dat is ook de essentie van emancipatie.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 april 2006 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat zijn je vragen dan? Ik zie er geen staan, maar misschien kijk ik erover?
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() ik zou ook nog altijd graag weten wat dan zogezegd nep-armen zijn
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 april 2006 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Nep-armen zijn het grote deel.
Ik kom er geen andere tegen. Iemand die jong en gezond is, en bovendien niet te beroerd om inspanning te doen, is niet arm in Belgie. Waar zitten de armen? Zelfs misbruikers hebben een dak boven hun hoofd en een boterham. Wie loopt er nog armoedig gekleed? Blitse Nike-schoentjes en GSM, dat zie ik wel veel bij zogenaamde (kans)armen. Pamperen is hier schering en inslag. Ten koste van echte sukkelaars. En die rotverpamperden parasiteren op de gemeenschap en in het bijzonder op de kap van de werkelijke pechvogels. Ik herhaal dus: Waar zijn de armen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je van jezelf geen geld hebt, wat schiet er nog anders over dan werken...als we er van uitgaan dat we het over eerlijke mensen hebben tenminste. Enfin...expliceer u maar eens waar u anders een vorm van inkomen wil halen zonder iemand anders daarvoor lastig te vallen. Ik zoek al gans mijn leven naar een eerlijke manier om geld te krijgen zonder te werken. Ik vind het niet. Mag ik het van u dan eens horen? En kom niet af met dop of zo want dat betalen andere mensen voor u dan weer. "dwangarbeid" ge weet gij niet goed over wat je bezig bent zeker?
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus verplicht gaan werken dan maar hé, ik werk zelf wel maar dat is mijn eigen keuze, en ik doet mijn werk dan nog ongelofelijk graag!!! Maar nog vind ik niet dat een maatschappij iemand kan verplichten te werken. Het is wel zo dat mijn inkomen als werkende beduidend hoger zou moeten liggen dan dat van een dopper. En dat is het juist iemand die niet werkt kan niet het inkomen hebben van iemand die werkt Dus het onvoorwaardelijke basisinkomen is daar het geschiktste middel voor. Ik denk dat we dat al voldoende uitgelegd hebben hé
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Onbegonnen werk... (maar dat is ook werk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hegggggg?
Een Chinees spreekwoord CHIPIE? Leg uit a.u.b.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Dus het onvoorwaardelijke basisinkomen is daar het geschiktste middel voor.
Ik denk dat we dat al voldoende uitgelegd hebben hé ------------------------------------------ Van die uitleg versta ik niets. Leg het misschien iets duidelijker uit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarbij merken we op: - Het is niet omdat je geen betaalde job hebt, dat je niet nuttig bent voor de samenleving. Denk maar aan alle huisvrouwen en thuisblijvende moeders - veel mensen die wel werken doen de maatschappij meer schade dan voordeel aan. Het zou BETER zijn dat ze niet werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De doppers eisen ook hun inkomen en kan je hun dat kwalijk nemen? Wat wel juist is dat de grens van de lage inkomens te dicht bij de doppers liggen en rara hoe komt dat denk je? Om al die doppers van te betalen natuurlijk. Waar denk je dat uw geld (het afgehouden deel) voornamelijk naartoe gaat? Naar doppers, zieken, allochtonen, sociale weet ik veel dingen. Dus roep nog wat harder dat je als dopper meer moet hebben, meer allochtonen recht op een uitkering hebben en nog zo van die dingen en je hebt gewoon niks meer! Iedereen snapt dat, behalve hier. als je dat hier zegt ben je een rechtse facist, een pooier en nog zo van dat fraais.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 april 2006 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie gaat het weeral betalen? Wat buiten gaat moet eerst binnen komen éh! En eerlijk gezegd ik heb al zoveel betaald in mijn leven dat ik er stillekes aan dik genoeg van heb. Ik wil uw strijk, was en plas niet betalen! Ben tenslotte geen communist gelijk gij!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 april 2006 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Een boodschap voor de luiaards...
Vergeet het onvoorwaardelijk parasiteren maar. Integendeel. Hoe langer je wacht om de handen uit de mouwen te steken, hoe meer spijt je later zal krijgen. Goe weten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je werkt krijg je loon boven op dat basisinkomen! En ik ken Uw volgende vraag al!!! Zie je nu wat wij bedoelen?
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 29 april 2006 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |