![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is regeringsmaterie. Dat moet je aan liefhebbers van paars vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() Feremans op deze hilarische topic, dat mankeerde er nog aan. Nu hebben we ze alletwee tesamen...
satisfaction guaranteed for all. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() aan alle kinderen van gedetineerden: 1) jullie hebben volgens Bobke geen ouders! 2) om terug ouders te krijgen: laat je bij hen opsluiten! 3) indien je dit niet snapt ben je zo dom als Feremans! Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 april 2006 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergelijkbaar is het algemeen geweten dat de (chinese) maffia de rijke gezonde clubs er als slachtoffer uitpikte (NOT). Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 april 2006 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan dien je ook uit uzelf te beseffen waar uw vorige post fout zat.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en laat nu eens voor de lol de uitslag zijn dat een meerderheid liever je hielen ziet dan je tenen, ga jij dan vertrekken ? ![]() Heb je em ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
|
![]() Ja, waar dan?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er meer werk aan u is dan een nieuwe pamper aandoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
|
![]() Citaat:
Hoe kunnen pedofielen nu a) illegale kinderen zoeken... b) illegale ouders zoeken die kinderen "verkopen" via de politie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
|
![]() In feite: 85 procent van het Belgische Volk wil het Vuil behang zien vertrekken. Waarom doet de Ps daar niets aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, Eric, ze zoeken kwetsbare kinderen. En daar horen illegale kinderen par excellence bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() ik kan enkel met u en uw lotgenoot lachen, maar beschouw dat niet als een probleem. Eerder als een gezonde reflex. Dank u.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 april 2006 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een land waar particratie heerst, zal het moeilijk zijn om democratisch te stemmen (trouwens Eyskens is volop aan het lobbyen voor een tripartie, met volmachten, en dit in een uiterste poging om het land nog te redden...). Maar los daarvan. Zal afhangen van mijn financiele toestand.
Laatst gewijzigd door Bob : 29 april 2006 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk dat 40 procent beter is (de Walen en het establishment). Maar los daarvan, doen ze er zeer veel aan. Zij veranderen der zelfs de grondwet voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |