Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 april 2006, 14:09   #41
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Of om in kleuren te spreken: "Grau ist alle Theorie, und Grün des Lebens goldenen Baum". In dit geval allicht Feldgrau.
Wat ook de kleur is van úw hersenen...
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2006, 14:20   #42
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Staat het niet beheersen van vlekkeloos Nederlands dan enig gezond verstand in de weg ?
Het zijn niet alleen de schrijffouten, maar ook de grammatica.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2006, 17:13   #43
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ook de kleur is van úw hersenen...
Je hebt een kleurprobleem.
Maar meestal zijn mensen die lijden aan kleurproblemen niet in staat om kleuren uit mekaar te houden. In ons land is er iets raar gebeurt: men ziet te veel kleur. Ook waar er geen is.
Weeral een nieuwe geestesziekte: kleurenhelderziendheid?

Laatst gewijzigd door ericferemans : 29 april 2006 om 17:15.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2006, 18:32   #44
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Het zijn niet alleen de schrijffouten, maar ook de grammatica.
Nice try, maar als ik je redenatie doortrek heeft een analfabeet aldus nooit gelijk.
Oud 29 april 2006, 18:34   #45
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Weeral een nieuwe geestesziekte: kleurenhelderziendheid?
Staat beter dan selectieve kleurenblindheid...
Oud 29 april 2006, 18:35   #46
ericferemans

Standaard

Citaat:
Staat beter dan selectieve kleurenblindheid...
ga je nu mopjes uitleggen, degene die je niet begrepen hebt?
Ok: we kunnen dan tweemaal lachen.
Oud 29 april 2006, 18:45   #47
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoop doet leven?
Indien het Vb aan de macht komt staan ze voor dezelfde problemen.
Maar onze bevolking heeft er dan een paar problemen bij:
- onervaren bewindslieden
- bewindslieden met een achterlijke ideologie (van voor de democratie)
- bewindslieden die alleen maar slogans hebben en geen kennis
- bewindslieden die bewezen hebben om enkel te kunnen praten, en niet te kunnen luisteren.

Feremans je vergist je....
Het geen je hier op noemt zijn nu eenmaal de kwaliteiten van de zelf uitgeroepen democraten.
In dat geval is er niets nieuws onder de zon

Citaat:
Dat laatste is misschien nog het ergste: indien men de huidige bewindslieden verwijt om te weinig te luisteren naar de verzuurden, en teveel naar de mensen met problemen, wat gaat er dan gebeuren indien men de macht toekent aan hen die enkel naar zichzelf, "het eigen volk eerst" luisteren?
Maar Feremans jong, er zijn toch geen problemen, waar haal je dat nu uit.
Vooral op dit discour doorgaan.

Citaat:
er zal NIET lang gelachen worden...
Jawel, groen...door alle politiek correcte nichten
Hetgeen altijd gebeurd bij de "democraatjes" als er verkiezingen zijn, en Vlaams Belang groter wordt.
Alé hoe komt dat nu, vragen ze zich dan af.
Dat komt door hun onkunde zegt het volk....

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2006, 19:01   #48
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe Bekijk bericht
Feremans je vergist je....
Het geen je hier op noemt zijn nu eenmaal de kwaliteiten van de zelf uitgeroepen democraten.
In dat geval is er niets nieuws onder de zon

Maar Feremans jong, er zijn toch geen problemen, waar haal je dat nu uit.
Vooral op dit discour doorgaan.

Jawel, groen...door alle politiek correcte nichten
Hetgeen altijd gebeurd bij de "democraatjes" als er verkiezingen zijn, en Vlaams Belang groter wordt.
Alé hoe komt dat nu, vragen ze zich dan af.
Dat komt door hun onkunde zegt het volk....
Lul niet en antwoord eens op mijn argumenten:
- hoe zouden de problemen verminderen OMDAT het VB deel uitmaakt van het bewind.
- geef me één steekhoudende nieuwe manier waarop ze onze sociale problemen zouden kunnen aanpakken
- geef me de naam van één ervaren Vb politicus?
Oud 29 april 2006, 19:18   #49
Diego Raga

Standaard

Citaat:
ga je nu mopjes uitleggen, degene die je niet begrepen hebt?
Ok: we kunnen dan tweemaal lachen.
Laat maar, als ik uw humoristische bijdragen lees kom ik niet meer bij van het lachen...
Oud 29 april 2006, 19:37   #50
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als, en ik zeg als er geen zijn, dan toch nog liever die dan politici die de staat (het volk) oplichten.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2006, 19:52   #51
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
- hoe zouden de problemen verminderen OMDAT het VB deel uitmaakt van het bewind.
Luister eens naar wat rooie Vande Lanotte vandaag pas toegeeft. Hij had beter 20 jaar geleden wat beter naar het VB geluisterd. Zwijgen en luisteren dus.

Citaat:
- geef me één steekhoudende nieuwe manier waarop ze onze sociale problemen zouden kunnen aanpakken
België tweedelen
Geen volkshereniging meer zonder strenge voorwaarden

Citaat:
- geef me de naam van één ervaren Vb politicus
Bert Anciaux
Oud 30 april 2006, 00:12   #52
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
  • Noem mij 1 politicus bij de 'correcten', die de problemen verminderd heeft (ik ken er in elk geval geen enkele die problemen opgelost heeft).
  • Ge geeft toe dat er NU sociale problemen zijn. Die zijn niet door het Vlaams Belang veroorzaakt maar door de 'correcten'. Waar is dan volgens u het probleem?
  • Wat is volgens u een ervaren politicus? Iemand die goed Augusta-problemen kan wegmoffelen? Of met Visa-kaarten kan sjoemelen?... Moet ik hierop verder gaan?

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 30 april 2006 om 00:13.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2006, 12:49   #53
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre Bekijk bericht
  • Noem mij 1 politicus bij de 'correcten', die de problemen verminderd heeft (ik ken er in elk geval geen enkele die problemen opgelost heeft).
  • Ge geeft toe dat er NU sociale problemen zijn. Die zijn niet door het Vlaams Belang veroorzaakt maar door de 'correcten'. Waar is dan volgens u het probleem?
  • Wat is volgens u een ervaren politicus? Iemand die goed Augusta-problemen kan wegmoffelen? Of met Visa-kaarten kan sjoemelen?... Moet ik hierop verder gaan?
Wat zijn de Vb plannen: geen antwoord.
Ik kan ook pikante voorbeelden aanhalen van Vb politici, en dan hebben ze nog geen grummel macht:
- moet Rob Klop de houding van de mannen tegen vrouwen gaan bepalen, moet hij Minister van Gezin worden?
- Wie sjoemelde er in Mechelen met Visa kaarten op zijn ééntje meer geld weg dan alle Antwerpse politici samen???
- Welke partij respecteerd de homo's niet, de vreemdelingen niet, en geeft als antwoord op de vraag wat men tegen de vergrijzing gaat doen "Meer kinderen kopen" (PDW).
Je kan eigenlijk alleen maar schelden: enig concreet voorbeeld dat het Vb in staat is om ook maar een bollenwinkel te besturen geef je niet.
Dank U !
Oud 30 april 2006, 12:59   #54
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Je kan eigenlijk alleen maar schelden: enig concreet voorbeeld dat het Vb in staat is om ook maar een bollenwinkel te besturen geef je niet.Dank U !
We zullen eerst beginnen met het laatste. Toon aan waar ik aan het schelden ben... Of is uw betoog weer zo zwak dat ge met geen enkel zinnig argument kunt antwoorden?
Oud 30 april 2006, 13:10   #55
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
moet Rob Klop de houding van de mannen tegen vrouwen gaan bepalen, moet hij Minister van Gezin worden?
- Welke partij respecteerd de homo's niet, de vreemdelingen niet, en geeft als antwoord op de vraag wat men tegen de vergrijzing gaat doen "Meer kinderen kopen" (PDW).
Met alleen al steeds te verwijzen naar die twee totaal uit zijn verband gerukte zaken bevestigt u alleen maar dat u vooringenomen en te kwader trouw handelt. Uw koppigheid en verblind door haat jegens bepaalde mensen of groepen belet u om zich correct te informeren, tevens een belemmering voor uw juist en eerlijk beoordelingsvermogen. Kun je ook afleiden uit je vele postings. Troost je, je bent niet alleen met dat euvel, geduld.....
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2006, 13:15   #56
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
- hoe zouden de problemen verminderen OMDAT het VB deel uitmaakt van het bewind....
Ge verklaart: “…hoe zouden de problemen verminderen OMDAT het VB deel uitmaakt van het bewind.” (zie uw antwoord: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=48)
Dus ge gaat ervan uit dat de huidige meerderheid problemen heeft… en ze die niet kan verminderen!!! Waarom lossen SP.A, VLD en CD&V die problemen niet op? Blijkbaar kunnen ze het puin van tientallen jaren links wanbeleid niet oplossen volgens u!

Wat verwijt ge dan aan het Vlaams Belang? Dat ze vanuit de oppositie en vanuit het cordon sanitaire de overheidsfinanciën niet kunnen redden. De meerderheid mag problemen scheppen ...maar de oppositie mag niet kritisch zijn en moet een herstelbeleid invoeren. Hebt ge zo nog van die redeneringen?

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 30 april 2006 om 13:26.
Oud 30 april 2006, 13:26   #57
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ge verklaart: “…geef me één steekhoudende nieuwe manier waarop ze onze sociale problemen zouden kunnen aanpakken.” (zie uw antwoord: http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=48)

Hier ook gaat ge ervan uit dat dat de huidige meerderheid sociale problemen heeft. Die problemen zijn het gevolg van tientallen jaren links wanbeleid en niet door het Vlaams Belang. Waarom lossen SP.A, VLD en CD&V die problemen niet op? Hier vind ik dus niets uit. U hebt verklaard “…onze sociale problemen”. Leg eens uit waarom ‘onze problemen’ niet opgelost zijn of opgelost geraken.
Oud 30 april 2006, 13:26   #58
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
overdrijf nu toch eens niet, zeg. Hoeveel mensen hier op het forum hebben al aan den lijve onveiligheid ondervonden? (dus niet uit de krant of het pallieterke?) Ikzelf heb jaren gewoond in een probleemwijk in het noorden van Gent
Mijn dochter! Woonde in de Nieuwe Vaart...

Woont nu in de betere (lees: witte) buurt en nee, er zijn ineens geen problemen meer in Gent.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2006, 18:47   #59
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
- hoe zouden [SIZE=3]de problemen[/SIZE] verminderen OMDAT het VB deel uitmaakt van het bewind.
Zever niet, dat zijn geen argumenten maar vraagstellingen.

1.Je gaat er al vanuit dat de huidige democraatjes(meerderheidsregeringen) problemen hebben die opstappelen inplaats van afnemen, mooi. Waarom lossen de verantwoordelijken voor deze problemen hun gestuntel niet zelf op?
kunnen ze dat niet, blijkbaar niet en dat al enkele jaren.
Blijkbaar zijn de verantwoordelijken SP.A, CD&V,VLD, Groen, en de aanhangsels Spirit, NV-a er niet toe in staat. Uitgaande van uw "argument".
En daar verwijt jij het Vlaams Belang voor? dat ze vanuit de oppositie en ingewikkeld in het democratische "cordon" deze problemen niet voorkomt.
Dus volgens U "argument" mag de huidige meerderheid blunderen zoveel het maar kan, het Vlaams Belang moet vanuit de oppositie deze blunders door de "bekwame" politici gemaakt oplossen.
Hebt u nog zo van die leuke argumenten?
2. De splitsing van België
3. Als jij mij de naam kan geven van een politicus wiens partij nog niet heeft bijgedragen tot de problemen die we zo nu wel kennen

Oud 30 april 2006, 19:09   #60
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat zijn de Vb plannen: geen antwoord.
www.vlaamsbelang.org

Citaat:
Ik kan ook pikante voorbeelden aanhalen van Vb politici, en dan hebben ze nog geen grummel macht:
- moet Rob Klop de houding van de mannen tegen vrouwen gaan bepalen, moet hij Minister van Gezin worden?
- Wie sjoemelde er in Mechelen met Visa kaarten op zijn ééntje meer geld weg dan alle Antwerpse politici samen???
Het enige dat u hier aantoont is een totaal uit zijn contex gerukt gebeuren, hetgeen je hiermee bereikt is dat jij zodanig verblind in je haat bent dat je niet eens in staat bent het in zijn contex te plaatsen.
U bent verblind in uw haat en dat tast u beoordelingsvermogen en uw vermogen om objectief te zijn aan.
Wat dan gaat leiden tot desinformatie. U bent gewoon te koppig,om enige nuance te kunnen aanbrengen, en dat maakt u ter kwader trouw.
Wees wel getroost, u blijkt niet de enige te zijn die,door zijn immense afkeer van een bepaalde partij (het Vlaams Belang) zijn zin voor objectiviteit en eerlijkheid verliest. Er zijn er nog.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be