![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() tegen die tijd zijn alle partijen "versmolten" tot 1 brij en komt de premier uit De anti-Vuil-Behang-partij. Kom daarmee aandraven op een Europese of NAVO top
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() Feremans en dat andere geval: hebben jullie jezelf al eens laten screenen op het syndroom van Gilles de la Tourette?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 april 2006 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zegde de Alzheimer neuroot?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een crimineel als Claes voordragen als secretaris-generaal van de Navo vonden ze dan wel aanvaardbaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg ben ik niet zo gefortuneerd, maar mocht u enkele 10.000den euro's voor mij teveel hebben ... 't is maar dat sommige landen iets strengere regels hebben om migranten te aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
|
![]() Binnenkort wordt het anders: Rob Klop !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heeft zich teruggetrokken uit de politiek. Eh... had je nog betere argumenten want dan is het nu de moment om ze boven te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zul je ook wel beseffen, nietwaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Paulus
![]() Ook bij het VB is de kleur niet het probleem, maar de realiteit is dat het probleem wel vaak een kleur heeft. ![]() ... is dat jouw natuurlijke reactie wanneer je met de werkelijkheid word geconfronteerd? Discussies met zo een ingesteldheid zijn kompleet waardeloos, wat je hier weer duidelijk bewijst. En het gaat hier niet over het VB, maar over de rest van de zin... voor je de zin begint te verdraaien. Mag ik je nog zo'n "voorbeeldzin" voorschotelen? Een beetje "off topic", maar het is dan ook een "voorbeeldzin"... Maar... ik ben niet verantwoordelijk indien je nu stikt van het lachen,hoor! [FONT=Arial]Het feit blijft dat een commentator van Al Jazeera na een reeks bloedige, in naam van Allah gepleegde aanslagen een prangende vraag stelde: ,,Niet alle moslims zijn terroristen, maar hoe komt het dat tegenwoordig de meeste terroristen wel moslims zijn?'' [/FONT] |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe je dan? ... inbreken, en je bedienen natuurlijk. Tot zover jouw nuttige en logische redenering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
|
![]() Citaat:
Pelgrimforever is in de grond best een tof persoon, vol temparemant en idealisme. Alleen is hij hierdoor zo verblind dat hij de realiteit soms uit het oog verliest. Geeft niet hoor. Als ik al zijn argumenten en galspuiterij lees, hoor ik net mezelf vijftien jaar geleden bezig. Ik was toen 14 jaar en men kon me ook wijsmaken dat het VB de oorzaak van alle ellende in dit land was. Toen geloofde ik ook dat als je deze partij het land uit zou sturen, alles opgelost zou zijn. Ondertussen is de multicul hier in mijn buurt toegenomen tot en punt dat niet meer te tolereren valt en ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dat mede aan mijn eigen puberonwetendheid te danken heb. De echte problemen hebben zich aan mij geopenbaard en de mensen die ik vroeger bekladde en beschimpte, nemen het me niet kwalijk. Zo heb ik het echte VB leren kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"... met hun tenen richting buitenland opstappen"???? Komen ze dan automatisch in een kamp terecht, gedeporteerd en... vergast erbovenop? Of bedoel je dat dan ze vergast worden in een ander land op al de voordelen die ze dachten hier zo maar voor het rapen te hebben? Je hebt blijkbaar last van een soort "bloccage", een soort allergische reactie op een bepaalde werkelijkheid waarin we leven... en waarvoor elke oplossing uit den boze is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, eerlijk gezegd vind ik dat ook niet zo gelukkig. Is trouwens volledig uit den tijd. Tegenwoordig veranderd men de grondwet, zodat men de tegenstander door een rechtbank kan laten veroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En het is politiek incorrect rechts
![]() |
![]() |
#479 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je loopt achter op de feiten....
Rob heeft zich teruggetrokken uit de politiek. ![]()
![]() |
#480 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |