![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
dus, volgens mijn bescheiden mening, vóór er sprake was van een wettelijk stelsel was het dus een feitelijk stelsel... zoals ik zei...of mis ik hier iets ? Citaat:
dat het uiteindelijk tot dat gekomen is lange geen slechte zaak.... nu nog even die andere feitlijke stelsels wettelijk regelen dus Laatst gewijzigd door praha : 28 april 2006 om 18:08. |
|||
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Minister-President
|
U beweert dus dat drie mannen geen kind kunnen opvoeden?
|
|
|
#304 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ps, probeer eens vanuit het standpunt van de kinderen te kijken, en niet enkel vanuit uw eigen standpunt |
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik wou enkel het discriminatieargument wegwerken, want tenslotte is er niks op tegen, op een triorelatie. of wel misschien?
|
|
|
|
#306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
' Lijkt me alvast een erg nuttige 'gave' om het standpunt van anderen tot je eigen te maken teneinde tot bepaalde conclusies te komen waar de toepassingsmogelijkheden legio zijn Laatst gewijzigd door praha : 1 mei 2006 om 01:19. |
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neem je koffers en verhuis naar Somalië. Dan solliciteren naar beul: Dan kan je homo's ophangen die zwart zijn! Das 2 problemen in 1 opgelost + minder gezeik op dit forum. (Internet is aldaar niet, dus zult u uw Politics-cariére moeten opzeggen) Laatst gewijzigd door bgf324 : 9 juli 2009 om 15:33. |
|
|
|
|