![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet gewoon niets, dat is nu net het punt. Je denkt dat je het weet en doet je voor alsof je het weet.
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U lacht met de gestelde vraag, maar u heeft ook geen antwoord. U herhaalt ze gewoon. Is deze vraag niet terecht dan, of wat? Of heb jij wel een antwoord?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 28 april 2006 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Andere vraag dan: Kan brand dit veroorzaakt hebben? Daar weet ik (en jij ook) wél het antwoord op. NEEN. Dus het moet iets anders zijn geweest. Voor de moelijke verstaanders, iets dat NIET compatibel is met de officiële versie! Dus ondanks JIJ hier geen antwoord kan (wil) op geven, WAT het ook is geweest, het is onmogelijk te rijmen met de officiele versie. Of is dat zelfs te veel voor u, om toe te geven?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 28 april 2006 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 28 april 2006 om 15:56. |
||
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg me nu eens duidelijk en heel concreet wat er NIET te rijmen valt met de officiële versie, en geef er bewijs voor, want anders liggen we hier nog dagen door te zwammen.
#166 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wil u dan zeggen dat brand of een zwaartekracht gedreven instorting dit kan veroorzaakt hebben?? Want dat is de reden waarom het volgens mij niet te rijmen valt met de officiele versie. Daarom ook dat ik vroeg of jij een plausibele verklaring had voor de mooi egaal "doorgesneden" balken. Je hebt ze niet, oke, maar je kan toch niet ontkennen dat een brand of een gewone instorting dit niet kan veroorzaakt hebben? Daartegenvover staat dat je enkel zulke "doorgesneden" balken terugvind, wanneer een gebouw is neergehaald dmv controlled demolition. Aangezien GEEN ENKEL andere manier gekend is (jij hebt ze ook niet) dan c.d. die dit kan veroorzaken, lijkt me dit ook de mest plausibele verklaring.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 29 april 2006 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gebouw neergehaald met controlled demolition vertoond geen mooi afgesneden stalen balken. Zelfs niet met thermietladingen.
In het geval van de WTC torens betekend dat, om dikke dragers door te snijden op voorhand en het resultaat te hebben zoals op de foto . -Afbreken van binnenmuren -Verwijderen van de brandwerende bekleding. -Het klaarmaken van de omgeving om branden te vermijden. -Doorsnijden van bepaalde balken door middel van oxy/acy lasbranders. -Hopen dat de gebruikers van de vloeren erboven zich aan de bouwreglementen hebben gehouden, anders zijn de berekeningen van welke dragers die doorgesneden kunnen worden volledig mis. -Hopen dat de duizenden tonnen puin die naar beneden komen de mooi doorgesneden balken niet mee in mekaar duwen als een natte spaghettistengel. De 2 laatste dingen maken het hele idee een beetje idioot ..... Laatst gewijzigd door maddox : 29 april 2006 om 22:15. |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft iemand enig idee van wanneer de bewuste foto dateert?
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De believers beweren van net na de instorting
Ik beweer dat die foto kan komen van beginnende opruimingswerken na de afbraak van eender willekeurig groot gebouw. |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij en vele anderen verwijzen hier dikwijls naar karakteristieken van conventionele demolitions. Maar het heet niet voor niets Controlled Demolition hoor. Uiteraard wordt bij conventionele demolitions rekening gehouden met kostprijs (niet meer explosieven dan nodig), schade aan eventuele gebouwen in de area, enz.... Maar als je met kosten e.d. allemaal geen rekening moet houden, kan je echt kiezen (contolleren) op welke manier je het gebouw neerbrengt hoor. En dan nog, alsof die "doorgesneden" balken de énige indicatie voor een CD zouden zijn. Hoedanook, ik weet het uit het verleden dat ik U nooit zal kunnen overtuigen dat het een CD was, net zo min jij mij kan overtuigen dat het er geen was. So be it. Voor de rest, even goede vrienden hoor.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 29 april 2006 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door democratsteve : 29 april 2006 om 23:34. |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De balk die ik zie op de foto hier gepost is duidelijk doorgesneden met zuurstof en brandbaar gas zoals propaan of acytheleen.
NIET met thermiet. Dat geeft heel andere resultaten qua uitzicht. En dat weet ik uit ervaring. Ik beschrijf gewoon wat nodig is om een stalen balk in een gebouw van die afmetingen door te snijden. |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die sporen nalaat zoals mooi 'afgesneden' stalen profielen en steunbalken? Ik dacht het niet. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 30 april 2006 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
#174 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van ná de gebeurtenissen
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die foto is helemaal niet van de wtc torens.
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U "denkt" van niet. Trouwens, "gediplomeerd samenzweerder", wat is dat nu weer voor een uitdrukking? Zijn er scholen waar je een opleiding tot samenzweerder kan volgen, of wat? ![]() Soit, eens te meer moet ik vasstellen dat niemand van de dissers een zinvol antwoord kan verzinnen op de gestelde vragen. Ze gaan liever de vragen uit de weg door niets terzake doende opmerkingen naar voor te brengen. Niks nieuws onder de zon dus.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 30 april 2006 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Brand kan dit niet veroorzaakt hebben, een gewone instorting ook niet.... Explosieven (welke soort dan ook) kunnen dit wel.
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- financieel onbeperkt - beschikkend over state of the art materiaal - beschikkend over de know-how om een gebouw met stalen frame perfect te laten instorten volgens planning. en dan te moeten concluderen dat ze blijkbaar niet eens deftig sporen kunnen uitwissen.... Dat klopt toch gewoon niet volgens elke denkbare logica? Maddox heeft het 99.9% zeker bij het rechte eind : de profielen op de foto in kwestie zijn doorgesneden bij de opruimingswerken na 9/11 met een propaan of acetyleen-brander door een arbeider. De foto dateert naar alle waarschijnlijkheid van meer dan een week na 9/11. Van geen kanten een smoking gun dus. Zelfs geen gun die ook maar een beetje warm is...... Laatst gewijzigd door parcifal : 30 april 2006 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
#179 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 30 april 2006 om 19:23. |
||
![]() |
![]() |
#180 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Had ik nochthans al gepost op deze draad, maar misschien heb je erover gelezen: Citaat: