![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een verantwoordelijke regering stemt niet in met foute eisen die op een ondemocratische manier afgedwongen worden. |
|
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() baarle lult er weer op los.
schrijf er een boek over op toiletpapier, dan kan het nog diénen. |
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo jong nog op dit forum, en al afgeschreven...
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#104 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#105 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pffffffffffffffft.... VB met de billen bloot> Uitkering>pensioen>brugpensioen> handleiding voor democratie. Wat zal de volgende zet zijn waarmee iemand, die geen last heeft van slachoffer-en andere rollenspelen, zijn grote gelijk denkt te kunnen bewijzen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2006 om 11:47. |
|||||
![]() |
![]() |
#106 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij leggen dus terecht de schuld bij de regeringen uit het verleden. Citaat:
Heeft elke Belgische burger inspraak bij het tot stand komen van een politieke maatregel onder druk van een staking? Neen? Dan is de maatregel op ondemocratische wijze tot stand gekomen. |
||
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar nu werkt men 38 uren terwijl wij er 45 werkten. ofwel zoals ik begonnen ben 6 dagen per week 7,5 uren per dag ofwel 5 dagen aan 9 uren. tel maar eens uit+/- 50 weken -7uren per week langer werken =350 uur per jaar =meer dan 9 weken langer werken per jaar of ongeveer 2 maanden.Dit duurde tot 1974 alvorens men naar de 40 urenweek gegaan zijn,nog steeds 2 uur meer dan gij vandaag moet werken. En kom niet af met overuren he,ik heb er waarschijnlijk veel meer gedaan dan u gezien de aard van mijn job,en trouwens die worden apart betaald. ik ga trouwens naar u niet meer luisteren,ge woont zegt ge in Londen en ge komt hier uw standpunten uiteen zetten,betaald gij uw belastingen wel in Belgie?????? zo niet wat is uw bijdrage dan aan de Belgische gemeenschap????
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 1 mei 2006 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dus dat is niet echt op jouw van toepassing, wel op jouw generatie in het algemeen niemand beweert dat de de 60'ers van vandaag die al 10 jaar met pensioen zijn, hun pensioen niet mogen krijgen maar dit betekent niet dat ze geen zware verantwoordelijkheid dragen voor de problemen die wij gaan krijgen ik begrijp niet wat jij eigenlijk tegen mij hebt
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en 38 uur per week geloof jij dat echt????? bedienden werken makkelijk 5 uur per week meer, GRATIS
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
QED zoals ze zeggen wat een gedetailleerde bewijsvoering, netjes volgens een persoonlijke definitie van wat democratie is - wat is daar trouwens democratisch aan
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eerst ageren tegen ouderen dat ze niet genoeg afgedragen hebben of volgens u niet genoeg gewerkt hebben,en dan gratis overuren gaan doen om uw bazen te behagen en geen belastingen op overuren te betalen,is het op die manier dat ge de pensioenpot gaat opbouwen? Weet ge wat het probleem is beste? Laat ze terug 48 uren werken,en dan kunt ge nog wat zagen dat er nog veel meer werkelozen zijn. Gratis overuren doen terwijl er honderduizenden op een job wachten zal zeker de economie vooruithelpen,en onze pensioenkassen vullen! Ik dacht dat jij slimmer was!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 1 mei 2006 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2006 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah ja? En wat is die persoonlijke definitie dan?
|
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraag ik me ook af, maar wedden dat het onderwerp nog eens een andere wending zal gegeven worden? Dat is toch de tactiek voor gm10 om zijn grote gelijk te 'bewijzen'?
Eerst wijkt hij van zijn eigen onderwerp af bij gebrek aan argumenten. Hij sleurt er mijn ''uitkering' bij in de hoop dat het iedereen duidelijk wordt dat een uitkeringstrekker beter kan gaan werken inplaats zijn 'vrije tijd' te steken in tegengewicht te produceren voor windkracht-10-blazers. Als dat niet lukt dan moet een pensioen noodgedwongen gelijkgeschakeld worden met een uitkering, en als ook dat boter aan de galg blijkt te zijn wordt er het brugpensioen bij betrokken. Als niets van alles waar gm10 de aandacht mee trachtte af te leiden lukt, moeten we ons laten verwijten dat het hoe dan ook de profiteurs zijn van mijn generatie die een zware verantwoordelijk dragen voor het bestaan van het brugpensioen. Dezelfde hypocriet die net voordien nog beweerde graag 50 euro meer af te dragen voor andermans uitkering verwijt plots de hele generatie van Knuppel egoisten te zijn door wiens schuld hijzelf méér moet afdragen en minder zal terug krijgen. Aan de politiek ligt het in geen geval. Plots bestaat er volgens gm immers een 'democratie' die de schuld van deze ontsporing in het systeem draagt. Als klap op de vuurpijl durft het heerschap, dat nog niks anders deed dan kronkelen, rond de pot draaien en de hypocriet uit te hangen, ook nog vragen wat ik tegen hem heb. Ik geeft gm10 dus die goede raad 'de democratie' eens te vragen of zij er ooit toe besliste 12 miljard per jaar in dat gat aan de overkant van de taalgrens te kieperen. Met de 50 euro die hij graag bijdraagt komen we immers lang niet aan dat bedrag. Bovendien denk ik niet dat hij van zijn 'vrijwillige bijdrage' ooit ook maar één cent zal terugzien, noch dat hij er ooit iets anders voor in de plaats zal krijgen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2006 om 14:21. |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop alleen dat je ze niet gaat toepassen...
![]() |
![]() |