![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ik heb een tijdje fitness gedaan.
wat me opviel was toch het hoge aantal allochtonen dat daar kwam, en ook overdag hé. terwijl de meeste vlaamse mannen op hun muffe bureaukes zitten te werken of te studeren, zitten de marokkanen in de fitness. niet zelden te geilen op vlaamse meisjes (studentinnekes). echt, ik heb het allemaal gezien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() ik wil ook zo graag naar de fitness, maar heb er geen tijd voor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() voila, dat bedoel ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een arische, een allochtoon en homo's.
Als d�*t geen Politics.be - topic is, dan weet ik het ook niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men staat ervan verbaasd wie zich tegenwoordig allemaal gaat outen 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja, over smaak valt niet te discussiëren. Wie het hier toch over Arisch wil hebben. Ik kan u geruststellen, niet alle blonde meisje met blauwe ogen zingen over ratten en trouwen met moslims hoor. Hier een suggestie van wie het liever Arischer houdt, maar wel graag blonde meisjes hoort of ziet zingen: http://www.prussianblue.net/ Voila, ge moet het ni met hun boodschap eens zijn, maar het is maar om sommigen hier te plezieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Heb ik hier ergens gezegd dat men ze persee goed moet vinden? Over smaak valt niet de discussiëren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij ben jij b�*ng om naar de fitness te gaan. Zeker met zo van die allochtonen rond u. En planken breken vaak als ze buigen.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beschouw ik Silvy Melody als een landsverradster omdat ze met een Marokaan leeft? Zeker niet. Het feit dat ze met een Marokaanse jongen leeft, stoort me helemaal niet. Integendeel zelf. En over uw laatste zin gesproken, aangezien Marokko toch veel aangenamer dan België is, waarom niet België verlaten? Als ik haar was, zou ik het doen en de Marokaanse nationaliteit aanvragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "inmiddels tot de islam bekeerde freak" (ik herhaal juist uw woorden), is Michael Jackson, voor de mensen die het niet zouden weten. Als kind coverde Silvy Melody "Ben" van Michael Jackson.
Beschouw ik Silvy Melody als een landsverradster omdat ze met een Marokaan leeft? Zeker niet. Het feit dat ze met een Marokaanse jongen leeft, stoort me helemaal niet. Integendeel zelf. En over uw laatste zin gesproken, aangezien Marokko toch veel aangenamer dan België is, waarom niet België verlaten? Als ik haar was, zou ik het doen en de Marokaanse nationaliteit aanvragen. Sylver hebben trouwens een nieuwe single uit : de cover van de Abba-klassieker "Lay all your love on me".[/quote] Laatst gewijzigd door Everytime : 2 mei 2006 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Les extrèmes se touches...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 2 mei 2006 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik alleen maar iets tegen fundi's richting Mekka, die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden. |
|
![]() |
![]() |