![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou jij graag mail van mij ontvangen? ![]()
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, daar kan wel een mouw aan gepast worden denk ik! 8)
![]() |
#105 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wordt wel een beetje genant ([SIZE=2]copyright[/SIZE][SIZE=2] kaatd)[/SIZE] hoor, die openlijke ... ahum ... ontboezemingen. Laatst gewijzigd door baarle : 1 mei 2006 om 15:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() Inburgeringscursus voor Lincoln :
Alcohol en varkensvlees : om ingeburgerd te geraken als "goede moslim" in het boze Westen ben je absoluut niet verplicht om varkensvlees te eten en/of alcohol te nuttigen : je moet alleen maar verdraagzaam zijn tegenover zij die dit wel doen. Nu is het ver van mij om moslims onverdraagzaam te noemen; het is zo dat tijdens de ramadamperiode in Moslimlanden het gebruikelijk is om in de "verboden periode" in de restaurants wel eten op te dienen voor de niet-moslims. Dus als men in moslimlanden de nodige verdraagzaamheid kan opbrengen, waarom zou een moslim dat in onze contreien dan plots niet kunnen ? & bovendien zichzelf van een handicap voorzien en niet met "ongelovigen" kunnen omgaan omdat deze zijn strikte leefregels niet zouden nakomen ? Ik kan je verzkeren dat bv. Joden dat wel kunnen : die mensen lossen zelfs dokters en verpleegsters af in de ziekenhuizen tijdens de kerstperiode zodat de multireligie samenleving ipv een handicap een zegen kan zijn voor iedereen. Nu is het wel zo dat de Ollanders gene goeie koffie of thee kunnen zetten, ik geloof zelfs niet dat er een fatsoendelijke muntthee in Tilburg te krijgen is (in tegenstelling met sommige andere stadjes in Nederland - Leeuwarden geloof ik..) Nu heb ik wel al eens ne goeie Duvel met een Moslim gedronken (maar die gast was wel zwaar aan het zondigen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eh, verkeerd subforum?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee Kimmeke : onze vriend Lincoln zou feitelijk wat graag naar een forummeeting komen als ik goed tussen de lijnen kan lezen.. maar hij komt altijd maar met het loze escuus dat wij toch zo'n decadente alcoholisten zijn.. Ik weet dat er moslims zijn die er echt wel moeite mee hebben, maar doorgaans weten die gasten het toch met Allah op een akkoordje te gooien om sociabel gedrag te vertonen..
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe melden. Babs en ik komen dus ook, en kunnen 2 mensen meenemen. Alles tussen Vilvoorde en Tilburg wat mee durft mee te rijden met ons, gelieve even te PM'en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor de meeting zelf als u wilt dat ik iemand stuur ,zeg dat maar zoals ik dat ne keer gedaan heb... En of ik een inburgerings-cursus nodig heb ,zeg ik; ik heb dat idd nodig en meer nog ik wil terug gaan studeren zoals vroeger dat ik deed en mijn carierre afmaken, maar dat kan niet ,zelfs hetgeene wat ik ken heb ik verloren door mijn gezondheidsprobs, ik ben onbekwaam en meer dan 80% invalide,. Ik zeg je dit niet omdat ik gefrustreerd ben, maar ik wil je dit delen omdat ik oprecht wil blijven en tegen iedereen ,ook al loop ik het risico om hier mijn annonimiteit te verliezen,. P.S: Ni vergeten om een PB te sturen om u te verwelkomen in mijn huis dan kan ik u een warme koffie of muntthee serveren en wie dat wilt van de leden is ook welkom. ![]() ......waarom geen forum meeting in mijn huis?? ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 mei 2006 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar ik dacht dat een alcoholist net bij hoog en laag ontkent dat hij een alcoholist is?
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]()
![]() |
#115 |
|
![]() P.S: Ik wil niet dat ik jullie meeting ondermijn door mijn uitspraken, mijn uitspraak dient alleen als terzijde!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal sebiet is zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Ge moest eens durven !
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 2 mei 2006 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet percalion echt dwingen gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Gouverneur
|
![]() Komen d'r ook Nederlanders dan?
Ik woon zelf ietsje tever weg, 200+ km ofzo.. Maar eigenlijk is het ook meer iets voor Belgen natuurlijk, Nederlanders hebben er niks mee te maken.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |